Ik kan maar een hersenhelft tegelijk gebruikenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:23 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik wil allebei de gesprekken volgen. Dat gaat niet. Transcriberen mensen
Top! Hoop dat het nog lang mag duren voordat je zelf kan knuffelenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:19 schreef Pablolaatje het volgende:
Allemaal een dikke knuffel namens Gerebeer! Ik voel het, dat is wat hij jullie wil geven!
En van mij ook! X
Ik heb het natuurlijk ook net gemistquote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef Day het volgende:
Heeft dat kutwijf Sharon nou aan het huilen gemaakt?(ik had even dat gejank gemute)
Is voor beide de tweede keer zal ook wel wat verschil maken.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:21 schreef Copycat het volgende:
Die twee gaan zo te zien een stuk volwassener en relaxter om met hun nominatie.
Hoi daar ben je weer, wat een top actie van je.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:19 schreef Pablolaatje het volgende:
Allemaal een dikke knuffel namens Gerebeer! Ik voel het, dat is wat hij jullie wil geven!
En van mij ook! X
Fen je hebt een toffe ventquote:Op maandag 28 maart 2011 21:19 schreef Pablolaatje het volgende:
En van mij ook! X
die injecteert zichzelf wel met levende spermacellen...gaat niet doodquote:
Tsja team baas is groter eh.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef Sjalalamantha het volgende:
Is Mo weer naar het andere kamp gefladderd?
"gebeksteK"quote:Op maandag 28 maart 2011 21:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ook, die kan helemaal niet tegen dat gebeksteb van Jo.
Die is zo mogelijk nog erger dan Jo, Laura is stiekum en een meeloperquote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef mevrouwdebok het volgende:
nu ku![]()
nnen we ook mooi ff zien waar laura staat
Die heeft meer stijfmakers in haar lijf dan Maik in zijn badjas....quote:Op maandag 28 maart 2011 21:25 schreef Stability het volgende:
[..]
die injecteert zichzelf wel met levende spermacellen...gaat niet dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |