Die chat is soms inderdaad heel lachtwekkend...quote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef Day het volgende:
Ik kijk de streams via de SST-site en wou dit even met jullie delen. (mening van een facebook-volger):
jo is eerlijk en de waarheid is hard maar jhaa mensen kunnen daar niet tegen sommige mensen willen liever achterbakse mensen!
Aangezien IK niet kan kiezen tussen Aaf en Shar zal Jo het huis moeten verlaten!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef meneertje1972 het volgende:
Hoe dan ook Joanna is wel een lekker mens met 'r lekkere ordinaire accentje. Van mij mag ze blijven.
dank jullie.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:19 schreef Pablolaatje het volgende:
Allemaal een dikke knuffel namens Gerebeer! Ik voel het, dat is wat hij jullie wil geven!
En van mij ook! X
Onzin. Beide hebben nauwelijks gereageerd Ook toen ze voor het eerst genomineerd waren.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef marky het volgende:
[..]
Is voor beide de tweede keer zal ook wel wat verschil maken.
is niet fonetischquote:Op maandag 28 maart 2011 21:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik weiger! Fonetisch iets neerzetten okay, maar foutief...
Dank je! 't Is me niet ontgaan dat mevrouwdebok daar ook zo over denkt!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:27 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
Hey Fenneke,je hebt een geweldige vent !!![]()
![]()
Sharon is echt een geweldige vrouw!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:27 schreef bollokus het volgende:
leuk om de stream te bekijken buiten....SHERRIE TOP WIJFFIE!
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:28 schreef Chanel5 het volgende:
SL en verplicht kijken naar dat gezeik en gejank van JO
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:29 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Dank je! 't Is me niet ontgaan dat mevrouwdebok daar ook zo over denkt!
Verplicht Jo kijken, MamaJo heb gebeldt met hoe heet ie ook al weerquote:Op maandag 28 maart 2011 21:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Werd er iets verkeerd gezegd op stream 1 en 2?
SL
Hoi Fennekequote:Op maandag 28 maart 2011 21:29 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
en de groeten aan eer en sil !! ook toppertjes !!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:29 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:29 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Laura is hier goed bezig. Ze heeft Flip straks ook in haar zak zitten. Zowel met Aafke als sharon heeft ze niets. Die hebben per slot van rekening haar Guido eruit gestemd. Ze heeft Flip en Jo nodig om zelf in het spel te blijven en om Sahron en Aafke weg te krijgen.quote:
Heeeee eindelijk, hoi Fennekequote:Op maandag 28 maart 2011 21:29 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ja maar, nou, dit gaat weer leuk langs elkaar heen zo.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
is niet fonetisch, is Joanna-language, die zegt bekstekken ipv backstabben
omg alle familie leden van laura hebben de poll gedaanquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja maar, nou, dit gaat weer leuk langs elkaar heen zo.![]()
Ik schreef gebeksteb fonetisch, ik weiger gebekstek te gebruiken omdat het Joanna-gebrabbel is.
Hoi hoi! Ja ik ben 'geverified' door Gert vanmiddag. Blijkbaar trok men mijn identiteit in twijfel hier op FOK!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Ja ze is het ech.. Gecheckt per telefoon
\quote:Op maandag 28 maart 2011 21:30 schreef marky het volgende:
[..]
Laura is hier goed bezig. Ze heeft Flip straks ook in haar zak zitten. Zowel met Aafke als sharon heeft ze niets. Die hebben per slot van rekening haar Guido eruit gestemd. Ze heeft Flip en Jo nodig om zelf in het spel te blijven en om Sahron en Aafke weg te krijgen.
nee joh! die moet nog eerst dronken achter Maik aan zodat we een giftige Mo krijgenquote:
Den gaat druk op Aaf en Shar stemmen.. Want hij wil ook jouw kop wel eens zien als je hoort dat het OVER is!quote:
Ik acht de kan groot dat aafke of sharon naar huis gaat...quote:Op maandag 28 maart 2011 21:31 schreef Urb het volgende:
Joan hoopt dat d'r moeder "de meiden" inzet, of TOFS.![]()
Nou d'r moeder heeft heel wat ingezet, maar of dat veel zal helpen....
Altijd op hun hoede die fokkers! hahaha Fenneke kijk je ook wel eens in het Captopic?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Hoi hoi! Ja ik ben 'geverified' door Gert vanmiddag. Blijkbaar trok men mijn identiteit in twijfel hier op FOK!
dat dusquote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef snetje het volgende:
[..]
nee joh! die moet nog eerst dronken achter Maik aan zodat we een giftige Mo krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |