hihihiquote:Op maandag 28 maart 2011 21:25 schreef Stability het volgende:
[..]
die injecteert zichzelf wel met levende spermacellen...gaat niet dood
Hoop t ook!!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Top! Hoop dat het nog lang mag duren voordat je zelf kan knuffelen
Op twitter zijn er ook twee meisjes/vrouwtjes die het steeds voor Jo opnemen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef Day het volgende:
Ik kijk de streams via de SST-site en wou dit even met jullie delen. (mening van een facebook-volger):
jo is eerlijk en de waarheid is hard maar jhaa mensen kunnen daar niet tegen sommige mensen willen liever achterbakse mensen!
Haha die comments op die site zijn echt zo biased, die mensen kijken duidelijk alleen de uitzendingen op Nep5.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef Day het volgende:
Ik kijk de streams via de SST-site en wou dit even met jullie delen. (mening van een facebook-volger):
jo is eerlijk en de waarheid is hard maar jhaa mensen kunnen daar niet tegen sommige mensen willen liever achterbakse mensen!
Van mij nietquote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef meneertje1972 het volgende:
Hoe dan ook Joanna is wel een lekker mens met 'r lekkere ordinaire accentje. Van mij mag ze blijven.
Gerard is oke, ole ole !!!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gerard is oke, ole ole!!! [ afbeelding ]
is niet fonetisch, is Joanna-language, die zegt bekstekken ipv backstabbenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik weiger! Fonetisch iets neerzetten okay, maar foutief...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |