Mwah, hoe kom je er bijquote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Hoi hoi! Ja ik ben 'geverified' door Gert vanmiddag. Blijkbaar trok men mijn identiteit in twijfel hier op FOK!
Ik denk dat het merendeel van de kijkers Aafke er wel in wil houden, zij is toch een beetje de vrolijke noot. Jo's deelname is hoogstwaarschijnlijk onderdeel van een sponsordeal, dus de kans dat zij gaat lijkt klein, tenzij er is afgesproken dat ze exit gaat op het moment dat ze genomineerd is. Dat valt ook niet uit te sluiten, want Jo zei net nog dat ze niet verwacht had dat ze daar zou kunnen wennen.quote:
Er zijn ook zoveel valse Fennekes in omloop hier!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Hoi hoi! Ja ik ben 'geverified' door Gert vanmiddag. Blijkbaar trok men mijn identiteit in twijfel hier op FOK!
Knuffel terug omdat je Gerard moet missen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:19 schreef Pablolaatje het volgende:
Allemaal een dikke knuffel namens Gerebeer! Ik voel het, dat is wat hij jullie wil geven!
En van mij ook! X
ja ik zag het vanmiddag indd...ik zei nog dat het wel waar was , omdat ik eric dus wel geloofde..maar ja, nu zien ze het zelf dusquote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
quote:Oneerlijk
28 maart om 21.13
Joanna is verdrietig.
Ze maakt zich zorgen over haar populariteit. Ze zegt: "Ik word altijd beoordeeld op verkeerde dingen!" Sharon probeert haar te troosten: "Je weet nooit wat anderen denken." Joanna vind dat ze tijdens de show van vandaag weinig van haarzelf heeft kunnen laten zien.
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Den gaat druk op Aaf en Shar stemmen.. Want hij wil ook jouw kop wel eens zien als je hoort dat het OVER is!
Sharon niet, dat is echt een lieve meid. Bovendien maakt ze heel veel emoties los met haar verhaal van de tsunami.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef bazb het volgende:
[..]
Ik acht de kan groot dat aafke of sharon naar huis gaat...
oh, moet ze een speciale jank-outfit aan dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:33 schreef Ireth het volgende:
Ze heeft geen outfit meer!!!!!!!!!
* Ireth bezeikt zich nou even...
Lol! De opvolger van Mien dobbelsteen bij witte reus?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ze hoopt gesponsord te worden door een schoonmaakmiddel. Ik zie haar al gaan in een Sorbo reclame
Oja hoor zelf ik wil nog in zo'n t-shirt lopenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:33 schreef bollokus het volgende:
hoorden jullie dat ze wil naar huis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
stem stuur even tsirts smet SEND JO HOME!!
Ze wil een vuilniszak aanquote:Op maandag 28 maart 2011 21:33 schreef Ireth het volgende:
Heb je geen vergrootglas voor me?quote:
???quote:Op maandag 28 maart 2011 21:33 schreef mangalie het volgende:
Wat zei Flip nou? Jo heeft twee keer haar moeder gesproken?? Ik dacht maar keer..
dan kan ze ook wel naar huis!!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:33 schreef Ireth het volgende:
doet haar ex-schoonmoeder vast wel.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Den gaat druk op Aaf en Shar stemmen.. Want hij wil ook jouw kop wel eens zien als je hoort dat het OVER is!
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dan kan ze ook wel naar huis!!
Opgelost!
Kregen ze vanmiddag al te horenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Avond, ben net binnen. Hoe is het mogelijk dat de nommies nu al wel bekend zijn?
Vroege nominaties en ze hebben ook besloten het maar meteen bekend te maken.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Avond, ben net binnen. Hoe is het mogelijk dat de nommies nu al wel bekend zijn?
Ja hij glunderde helemaal en praatte er ook nog over na, na de uitzending. Was duidelijk een oppeppertje voor 'm! Was ook de bedoeling!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dank jullie.
heb je gezien hoe blij Gerard was met je opdracht
Top wijf , die schoonmoeder!quote:
quote:
Tnxies!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Vroege nominaties en ze hebben ook besloten het maar meteen bekend te maken.
Zo hebben wij het plezier van een dagje extra gejank van Joanne
Backstabbers van de O'Jays is wel beterquote:
Lol, voor ons wel, ik denk dat Jo dit wel ietwat genant vindt.....quote:
Dat dus idd.quote:
uhu !! het verdriet was ook heel snel over ....quote:Op maandag 28 maart 2011 21:37 schreef wildstar het volgende:
Die khoer krijgt wel haar momentje met die NSB'r
Ahhh leuk, wat een gouwe ouwe !quote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! De opvolger van Mien dobbelsteen bij witte reus?
WAT EEN TOESTAND!![]()
Was leuk...Alleen had Sharon het beter gedaan denk ikquote:Op maandag 28 maart 2011 21:36 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ja hij glunderde helemaal en praatte er ook nog over na, na de uitzending. Was duidelijk een oppeppertje voor 'm! Was ook de bedoeling!
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:36 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ja hij glunderde helemaal en praatte er ook nog over na, na de uitzending. Was duidelijk een oppeppertje voor 'm! Was ook de bedoeling!
Good to see you back.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, voor ons wel, ik denk dat Jo dit wel ietwat genant vindt.....
[..]
Dat dus idd.
Tss, die gedragen zich als een pasgeharkt zentuintje hoor, niks aan het handje.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Good to see you back.![]()
Hoe zijn die andere 2 dames er onder, minder aanstellerig?
Die had hij echt ffkes nodigquote:Op maandag 28 maart 2011 21:36 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
De moeder van Jo is zo mogelijk nog gekker dan Jo Jo eruit en mams erin.quote:
Ja een verborgen clue (hoopte dat ze al die namen uit haar hoofd moest herhalen). Sharon lag meer voor de hand inderdaad, is zijn enige echte vrouwelijke maatje.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:33 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Knuffel terug omdat je Gerard moet missen.
Zat er een gedachte achter dat je Monique koos voor de knuffel? Een speciaal signaal aan Gerard dat hij Monique kon vertrouwen?![]()
![]()
Want dan had je beter Sharon kunnen kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |