Tegen inkoopprijs?quote:
Daar betaal je niet voor. Dat raap je nog niet op uit de vuilcontainerquote:
Niets is wat het lijktquote:Op maandag 28 maart 2011 21:48 schreef ikke79 het volgende:
hij heeft me nog niet ten huwlijk gevraagd.dat zal ie ook niet meer doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ving iets op over thee wat je in bijna geen enkele supermarkt kunt kopen, waarom het jezelf makkelijk maken als je liever moeilijk doetquote:Op maandag 28 maart 2011 21:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar betaal je niet voor. Dat raap je nog niet op uit de vuilcontainer
lijkt me niet, we mochten niet eens zien dat sharon boos wasquote:Op maandag 28 maart 2011 21:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
ben benieuwd of ze nog sorry gaat zeggen tegen sharron
Nee.. Tell mequote:Op maandag 28 maart 2011 21:46 schreef danilel het volgende:
@Pablolaatje,
Heb je gister toevallig gezien wat Gerard had uitgespookt tijdens het schoonmaken vd vis?
Zo ja, wat dacht je toen?
ik ben dr voor je skattiequote:Op maandag 28 maart 2011 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
Heb nu 3/4 keer op Pablo gereageerd maar niks terug
ik heb haar niet voorbij zien komen bij de ibood huntquote:
Oh sorry, t gaat ook zo snel of de cos is al dicht.. Nog prangende vragen?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
Heb nu 3/4 keer op Pablo gereageerd maar niks terug
Ja zullen we haar voortaan Luira noemen?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:49 schreef Stability het volgende:
als laura niet met haar benen gekruist staat , staat ze wel met haar armen over elkaar...wat heeft dat kind een verschrikkelijk sloom voorkomen, pffff
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:51 schreef Niki.P het volgende:
Ze hebben volgens mij vandaag censuur op Laura en Alex heb ze nog geen een keer zien kroelen op de streams...
Hij deed net alsof hij zich met een groot keukenmes gesneden had (ingewanden vd vis op zijn arm)quote:
Dan heb je niet goed gekekenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:51 schreef Niki.P het volgende:
Ze hebben volgens mij vandaag censuur op Laura en Alex heb ze nog geen een keer zien kroelen op de streams...
Ik kom niet verder dan een top 2.... Karim en Gerard.. en zelfs die wisselen nog elke keer van positie...quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:52 schreef Chanel5 het volgende:
Oke Aaf en Sharon lekker blijven Jo mag wel naar huis van mij.
Tsja, wel beetje jammer dat we nu zelfs als ze op de plee zit haar gezeik moeten aanhoren.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan hoor je gezeik, dat zijn we toch allang gewend
okquote:Op maandag 28 maart 2011 21:52 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja zullen we haar voortaan Luira noemen?
en dat denk jijquote:Op maandag 28 maart 2011 21:53 schreef mevrouwdebok het volgende:
goed moment om jo ff de waarheid te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |