Flip en Lauraquote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met wie was Jo op dat moment in gesprek?
Voornamelijk met/over zichzelf...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met wie was Jo op dat moment in gesprek?
opportuniste 1e klasquote:Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef Day het volgende:
En zoals eerder voorspeld, Mo trekt weer richting Gerard en Karim.
Zonder spanningen konden we geen kanten kiezen. En Servio missen, tjah. Zoveel alcohol is het spel eenmaal niet meer ingegaan. Theekransjes en breien, daarmee moeten we het maar doenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat dacht ik ook bij Servio en die missen we eigenlijk helemaal niet!
Vind ik ook voor een 20 jarige hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:58 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind Sharon best wijs en begrijpend voor haar leeftijd.
Servio ? Servio? Wie is dat? We hebben het hier wel over Secret Story he? Dan wel graag over de bewoners of in ieder geval de ex bewoners...anders zouden we het hier ook wel weer over Huub en Brian hebben...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat dacht ik ook bij Servio en die missen we eigenlijk helemaal niet!
Hij is grappigquote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Henk, het zit zo, de pappa en de mamma van Jo waren een beetje.. heet. Toen deden de pappa's en de mamma's iets en toen kwam ze uit de mamma van Jo
Oke tnx.quote:
goed plan !!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:02 schreef Ireth het volgende:
Ze schuiven het geheim van Sharon in de schoenen van Maik! Maik raden, geheim bekend en Sharon wordt intressant voor de stemmers want dan heeft ze wat te vertellen! [ afbeelding ]
Huubquote:Op maandag 28 maart 2011 22:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Servio ? Servio? Wie is dat? We hebben het hier wel over Secret Story he? Dan wel graag over de bewoners of in ieder geval de ex bewoners...anders zouden we het hier ook wel weer over Huub en Brian hebben...
gerebeer is slim genoegquote:Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef Day het volgende:
En zoals eerder voorspeld, Mo trekt weer richting Gerard en Karim.
Volgens mij niet hoor, hebben ze ze gewoon op de vrouwen laten stemmen om de afspraken te niet te doen..quote:Op maandag 28 maart 2011 21:53 schreef iBenny het volgende:
Maar als ik het goed begrijp zijn er sancties nav de nominatieafspraken?
Volgens mij heeft Maik gewoon geen last van begrip............quote:Op maandag 28 maart 2011 22:03 schreef mevrouwdebok het volgende:
alleen jammer dat maik traag van begrip is
+ erg rechtlijnig. Ik kan haar missen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:58 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind Sharon best wijs en begrijpend voor haar leeftijd.
Ja gezellie met ze alle rond het kampvuur.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:52 schreef Chanel5 het volgende:
Oke Aaf en Sharon lekker blijven Jo mag wel naar huis van mij.
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kop van Zuid kan ze denk ik niet betalen geloof nooit dat ze veel klanten heeft, misschien aan de andere kant van de voetgangersbrug die ze gaan bouwen op de Kaap
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:04 schreef mazaru het volgende:
Laat Joanne een rat nadoen!!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:04 schreef Ireth het volgende:
Oh hemel... mister Badjas is dit morgen over 5 minuten allemaal weer vergeten en zegt morgen dat Sharon in de 2e kamer heeft gezeten voor de partij van de vrijheid van wilde paarden....
Ze woont toch boven de botoxtoko van MammieJo??quote:Op maandag 28 maart 2011 22:04 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
De zaak is wel daar, geloof ik. En dacht dat ze dichtbij woonde. Maar ik kan me vergissen.
Ik denk dat ze het in spiegelschrift op zijn achterwerk moeten zetten zodat hij af en toe kan spieken, met permanent-marker oid.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ja das de vraag ... Hij moet er nog een nachtje over slapen
Lief van Gerardquote:Op maandag 28 maart 2011 22:04 schreef kaatje50 het volgende:
ik heb nu wel medelijden met Sharon. Haar emoties zitten zo hoog...
Laat die kamer toch open gaan, dan kan Maik drukken is zij ervan af
Betrapt! Jij bent dus pas gaan kijken na de leuke kinderaflevering van vanavond!!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Servio ? Servio? Wie is dat? We hebben het hier wel over Secret Story he? Dan wel graag over de bewoners of in ieder geval de ex bewoners...anders zouden we het hier ook wel weer over Huub en Brian hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |