I see what you did there!quote:
Yeap. Top meid!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:58 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind Sharon best wijs en begrijpend voor haar leeftijd.
Ze moet de aandacht delenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:56 schreef Dark het volgende:
Navond saam![]()
Waarom is Sharon zo verdrietig?
Als Sharon dan weg is zegt Jo nog: ze kwam in MIJN gesprek....quote:Op maandag 28 maart 2011 21:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
sherie troost jo voor de nominatie, krijgt grote bek trug en jo zegt dat het om haar gaat.
juist! ik vind haar gewoon tofquote:Op maandag 28 maart 2011 21:58 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind Sharon best wijs en begrijpend voor haar leeftijd.
Woont ze niet op Kop van Zuid? Ze is in ieder geval wel een typische Meent-meisje.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:57 schreef henk.jansen het volgende:
ff tussendoor komt Jo nu uit R'dam Overschie ?
daarom opbokken met dat botox vrouwtje!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
Als Sharon dan weg is zegt Jo nog: ze kwam in MIJN gesprek....
Klopt, maar het is ALTIJD hetzelfde... ik ben dr wel op uitgekeken...quote:Op maandag 28 maart 2011 21:59 schreef ABundy het volgende:
Ik ben geen Jo liefhebber, maar ik denk dat het programma zonder haar minder lol zou opleveren voor ons allen. Hoe irri ze ook is, ze zorgt voor spanningen in dit huis. Je hebt gewoon mensen zoals zij nodig voor goede televisie .
Just my 2 cents
Henk, het zit zo, de pappa en de mamma van Jo waren een beetje.. heet. Toen deden de pappa's en de mamma's iets en toen kwam ze uit de mamma van Joquote:Op maandag 28 maart 2011 21:57 schreef henk.jansen het volgende:
ff tussendoor komt Jo nu uit R'dam Overschie ?
ik zie geen lol in haarquote:Op maandag 28 maart 2011 21:59 schreef ABundy het volgende:
Ik ben geen Jo liefhebber, maar ik denk dat het programma zonder haar minder lol zou opleveren voor ons allen. Hoe irri ze ook is, ze zorgt voor spanningen in dit huis. Je hebt gewoon mensen zoals zij nodig voor goede televisie .
Just my 2 cents
dat dacht ik ook bij Servio en die missen we eigenlijk helemaal niet!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:59 schreef ABundy het volgende:
Just my 2 cents
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Henk, het zit zo, de pappa en de mamma van Jo waren een beetje.. heet. Toen deden de pappa's en de mamma's iets en toen kwam ze uit de mamma van Jo
Met wie was Jo op dat moment in gesprek?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
Als Sharon dan weg is zegt Jo nog: ze kwam in MIJN gesprek....
dat zie ik fakking 20000000000% liever dan een zelf ingenomen bvitchquote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
me too ,alleen een beetje naief soms
Dat ze een toppertje is en dat Sharon niet moet zeiken?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:53 schreef mevrouwdebok het volgende:
goed moment om jo ff de waarheid te zeggen
200.000 % Oneens!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:59 schreef ABundy het volgende:
Just my 2 cents
Kop van Zuid kan ze denk ik niet betalen geloof nooit dat ze veel klanten heeft, misschien aan de andere kant van de voetgangersbrug die ze gaan bouwen op de Kaapquote:Op maandag 28 maart 2011 21:59 schreef Day het volgende:
[..]
Woont ze niet op Kop van Zuid? Ze is in ieder geval wel een typische Meent-meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |