abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 maart 2011 @ 21:28:13 #1
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_94735372

quote:
De PvdA en SP hebben het idee geopperd om het toptarief van zestig procent inkomstenbelasting opnieuw in te voeren.
Grappig dat mensen blijven denken dat de rijken niet opdraaien voor de crisis. Uit cijfers blijkt namelijk dat ze dat wel doen:
http://statline.cbs.nl/St(...)DR=G4,G1,G2&STB=T,G3

Maar waarom hebben de SP en de PvdA nou zo'n hekel aan de rijken? De SP en de PvdA vergeten voor het gemak even dat de rijken vrijwel alle sociale voorzieningen betalen, die zij graag in stand willen houden.

Sterker nog, als we het desastreuze SP/PvdA-beleid invoeren, met als gevolg dat de rijken gaan verhuizen, kan de SP deze voorzieningen niet eens meer financieren.

Kortom, waarom kunnen mensen voor dit desastreus beleid zijn?
  maandag 28 maart 2011 @ 21:32:12 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_94735665
Tsja, je kunt de rijken natuurlijk blijven belasten, vraag is waar de grens ligt.
Ik vind dat de rijken genoeg betalen en ik ben zelf echt niet rijk.
pi_94735668
Interessant topic. Het heeft natuurlijk twee kanten. Iemand een goedlopende onderneming die er 60 uur per week voor werkt, of een bankier met een bonus van een miljoen bovenop zijn hoge salaris. Waar ligt de grens? Wie betaalt.... Wordt hard werken dan beloond?
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
  maandag 28 maart 2011 @ 21:33:22 #4
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_94735737
"65 blijft 65"
Blijkbaar weten die bejaarden zelf niet dat bejaarden ondertussen de RIJKSTE Nederlanders zijn... Ze hebben geen idee hoe goed ze het hebben, terwijl 90% van mijn belastingaangifte direct of indirect die kant op gaat...
censuur :O
  maandag 28 maart 2011 @ 21:33:24 #5
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_94735742
Slim hoor, dan jaag je steeds meer 'rijken' het land uit en vervolgens stort je verzorgingsstaat helemaal in :|W
pi_94735786
Het gaat ze er niet om de rijker minder rijk te maken, maar ze willen niet dat de armen nog armer worden.
pi_94735820
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:33 schreef kwiwi het volgende:
Slim hoor, dan jaag je steeds meer 'rijken' het land uit en vervolgens stort je verzorgingsstaat helemaal in :|W
Ik ben geen voorstander van een verhoging van de IB, maar dit is aantoonbare onzin.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_94735840
Rijken betalen al aanzienlijk veel meer, waarom nóg meer?

Als zij geen zin hebben om te werken betekent het niet dat iemand anders daarvoor moet opdraaien.

Wat een leus, ''haal het geld waar het zit', belachelijk.'
pi_94735884
quote:
Alsof je zomaar Nederland gaat verlaten vanwege het belastingstelsel?...
pi_94735891
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:33 schreef ABombali het volgende:
Het gaat ze er niet om de rijker minder rijk te maken, maar ze willen niet dat de armen nog armer worden.
Ja vooral de armen geld toestoppen en daardoor ''het probleem'' 1 jaar oplossen, in plaats van een constructieve oplossing.
  maandag 28 maart 2011 @ 21:36:06 #11
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_94735949
quote:
9s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef RacerDKB het volgende:
Rijken betalen al aanzienlijk veel meer, waarom nóg meer?

Als zij geen zin hebben om te werken betekent het niet dat iemand anders daarvoor moet opdraaien.

Wat een leus, ''haal het geld waar het zit', belachelijk.'
De SP pakt de crisis aan: 'Verhoog de bijstandsuitkeringen' :')
pi_94735953
Tja beetje dubbel, ik ben van mening dat er verschil moet zijn tussen rijkere en minder rijkere personen, de breedste schouders moeten de zwaardere lasten dragen. Maar waar trek je een grens, je kan het ook zo zien, een rijk iemand heeft meestal veel werk verricht om rijk te worden, goede scholing, veel inzet, zichzelf omhoog gewerkt, moet hij dan meer de dupe worden dan iemand die zijn hele leven maar luiert.

Beetje dubbel gevoel hier.
pi_94735957
Laat de schuldige het maar betalen: de overheid. Laten we niet vergeten dat dit domino effect stamt uit Amerika, met die achterlijke wetten daar van Bush, zo uit mijn hoofd.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_94735966
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:35 schreef Sam-x het volgende:

[..]

Hm, ik zie mijzelf dat eigenlijk wel doen.
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
pi_94736008
B
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:36 schreef Holograph het volgende:

[..]

Brengt de economie op gang. Is iig beter dan Bush' tax cuts for the rich :')
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
pi_94736022
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:36 schreef Holograph het volgende:

[..]

Overigens is jouw partij ook niet vies van dergelijke retoriek.
pi_94736084
quote:
14s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Overigens is jouw partij ook niet vies van dergelijke retoriek.
Hè, toe nou. Het gaat hier niet speciaal om de PVDA/SP, iig, dat kan niet de bedoeling zijn.
-Linkse Boomknuffelaar
pi_94736113
quote:
10s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:35 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ja vooral de armen geld toestoppen en daardoor ''het probleem'' 1 jaar oplossen, in plaats van een constructieve oplossing.
Zoals afschaffing van de hypotheekrenteaftrek?
  maandag 28 maart 2011 @ 21:38:09 #19
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_94736120
quote:

[..]

Je moest eens weten hoeveel mensen dat doen. Overigens hoef je Nederland niet echt te verlaten om onder de inkomstenbelasting uit te komen, maar dat is weer een ander verhaal. In ieder geval zullen steeds meer mensen dat soort 'oplossingen' verzinnen als je de inkomstenbelasting nog verder gaat verhogen.
  maandag 28 maart 2011 @ 21:38:46 #20
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_94736163
quote:
Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef BasEnAad het volgende:
Tsja, je kunt de rijken natuurlijk blijven belasten, vraag is waar de grens ligt.
Ik vind dat de rijken genoeg betalen en ik ben zelf echt niet rijk.
De grens ligt: hoe diep hun zakken zijn.

De rijken betalen nooit genoeg, zolang hun ieder jaar weer een paar tonnetjes bij schrijven.
Meer dan een modaal jaar inkomen in een maand of 1 transactie binnen harken.

Laat ze maar het sociale vangnet zijn. Ipv van nog een jacht, een 6e auto en een 4de villa te kopen.
pi_94736183
quote:
5s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:36 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

En waar ben je van plan heen te gaan? :)
pi_94736209
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:38 schreef Joe-Momma het volgende:

[..]

De rijken betalen nooit genoeg, zolang hun ieder jaar weer een paar tonnetjes bij schrijven.

Laat ze maar het sociale vangnet zijn. Ipv van nog een jacht, een 6e auto en een 4de villa te kopen.
Niet over een kam scheren...
pi_94736227
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:39 schreef Sam-x het volgende:

[..]

En waar ben je van plan heen te gaan? :)
Hm, ik kan hier gewoon blijven wonen maar dan neem ik een andere nationaliteit aan :)
-Linkse Boomknuffelaar
pi_94736247
quote:

[..]

Vind je dat niet wat overdreven. Het is niet alsof je levensstandaard dramatisch afneemt als gevolg van de verhoging. Daarnaast kennen we in Nederland natuurlijk uitstekende voorzieningen. Die heb je niet overal.
pi_94736253
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:38 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Je moest eens weten hoeveel mensen dat doen. Overigens hoef je Nederland niet echt te verlaten om onder de inkomstenbelasting uit te komen, maar dat is weer een ander verhaal. In ieder geval zullen steeds meer mensen dat soort 'oplossingen' verzinnen als je de inkomstenbelasting nog verder gaat verhogen.
Ja, van deze constructies ben ik ook op de hoogte :)
  maandag 28 maart 2011 @ 21:40:58 #26
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_94736287
quote:

[..]

Ik ook, en veel mensen om me heen hebben het al gedaan.
pi_94736306
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vind je dat niet wat overdreven. Het is niet alsof je levensstandaard dramatisch afneemt als gevolg van de verhoging. Daarnaast kennen we in Nederland natuurlijk uitstekende voorzieningen. Die heb je niet overal.
Nouja, als ik in de Quote 500 sta en dit systeem wordt nog verder doorgetrokken :)
-Linkse Boomknuffelaar
  maandag 28 maart 2011 @ 21:41:35 #28
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_94736324
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:38 schreef Joe-Momma het volgende:

[..]

Situatie:
Een man of vrouw wilt een 4e huis kopen en een 6e auto. De Nederlandse overheid zegt: No way, geef maar hier dat geld.

De man verhuist, de schatkist loopt belastinggeld mis.
pi_94736329
wat een onzin!! luie sukkels die niet werken voor hun geld en zitten nu daar te demonstreren terwijl wij ons geld verdienen. laat die schooiers maar werken om alles te betalen
Better to die on your feet then life on your knees!
  maandag 28 maart 2011 @ 21:42:20 #30
336790 dotCommunism
taxes? TAXES!?
pi_94736372
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:36 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Tja beetje dubbel, ik ben van mening dat er verschil moet zijn tussen rijkere en minder rijkere personen, de breedste schouders moeten de zwaardere lasten dragen. Maar waar trek je een grens, je kan het ook zo zien, een rijk iemand heeft meestal veel werk verricht om rijk te worden, goede scholing, veel inzet, zichzelf omhoog gewerkt, moet hij dan meer de dupe worden dan iemand die zijn hele leven maar luiert.

Maar hard werken en veel inzet tonen is niet iets exclusiefs voor rijken. Sterker nog, ik denk dat aan de onderkant van de samenleving er veel harder wordt gewerkt. Waarom moeten die wél de dupe worden, terwijl de top de dans volledig ontspringt?
I'm just really stupid with my money, which is why I'll never have a lot of it! Problem solved, dilemma deleted!
  maandag 28 maart 2011 @ 21:42:36 #31
7744 DJ_Scuff
D.I.L.L.I.G.A.F.
pi_94736400
Lekker nummer van Drukwerk trouwens....
ik vouw m'n handen samen en doe m'n ogen dicht,
en bid dat na het amen m'n gehaktbal er nog ligt...
  maandag 28 maart 2011 @ 21:43:18 #32
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_94736452
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:42 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

Maar hard werken en veel inzet tonen is niet iets exclusiefs voor rijken. Sterker nog, ik denk dat aan de onderkant van de samenleving er veel harder wordt gewerkt. Waarom moeten die wél de dupe worden, terwijl de top de dans volledig ontspringt?
Denk je dat mensen in de top van een onderneming niet hard werken? Die hebben vaak geen vrije tijd meer over..
pi_94736458
quote:
5s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Nouja, als ik in de Quote 500 sta en dit systeem wordt nog verder doorgetrokken :)
Dan huur je een slimme adviseur en zorg je dat je flink kunt besparen op belastinguitgaven. Dat gebeurt nu ook al. Maar goed, ik heb eerlijk gezegd geen medelijden met Nederlanders die in de Quote 500 staan, ook als ze acht procentpunt extra belasting moeten betalen.

Maar nogmaals, ook ik vind zestig procent ietwat overdreven.
pi_94736526
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:36 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

Jij denkt dat laagopgeleiden met een betrekkelijk laag inkomen geen hol uitvoeren?
pi_94736543
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dan huur je een slimme adviseur en zorg je dat je flink kunt besparen op belastinguitgaven. Dat gebeurt nu ook al. Maar goed, ik heb eerlijk gezegd geen medelijden met Nederlanders die in de Quote 500 staan, ook als ze acht procentpunt extra belasting moeten betalen.

Maar nogmaals, ook ik vind zestig procent ietwat overdreven.
Hm, misschien mijn toekomstplannen nog maar eens opnieuw bekijken.
Met dat laatste ben ik het eens.
-Linkse Boomknuffelaar
  maandag 28 maart 2011 @ 21:44:51 #36
336790 dotCommunism
taxes? TAXES!?
pi_94736559
quote:
Dit is onzin natuurlijk, en niet meer dan angstverhaaltjes om de rijken te blijven ontzien. Als ze echt weg konden/wilden waren ze allang gegaan, en als ze meer belasting konden ontduiken deden ze dat ook allang.
I'm just really stupid with my money, which is why I'll never have a lot of it! Problem solved, dilemma deleted!
  maandag 28 maart 2011 @ 21:45:32 #37
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_94736608
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

Dit is onzin natuurlijk, en niet meer dan angstverhaaltjes om de rijken te blijven ontzien. Als ze echt weg konden/wilden waren ze allang gegaan, en als ze meer belasting konden ontduiken deden ze dat ook allang.
Dat doen ze al. Hoewel de meesten het gewoon vrij simpel ontwijken, want ontduiken mag niet.
  maandag 28 maart 2011 @ 21:46:00 #38
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_94736638
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:42 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

Mensen die hebben doorgestudeerd mogen best meer verdienen. Leren is niet leuk, maar als je doorzet mag je dat best (aanzienlijk) merken in je inkomen.
pi_94736764
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:46 schreef Holograph het volgende:

[..]

Mensen die hebben doorgestudeerd mogen best meer verdienen. Leren is niet leuk, maar als je doorzet mag je dat best (aanzienlijk) merken in je inkomen.
Dat ontkent ook niemand. Ik verdien ook stukken meer dan de kassajuf van de Appie Heijn, maar in bepaalde opzichten wordt de sociaal-economische onderlaag momenteel het hardste gepakt. Kijk bijvoorbeeld naar het voorstel van Donner om de huren te verhogen (of beter gezegd de woonpunten, maar het resultaat is hetzelfde). Daar is weer een groep de dupe van.
pi_94736770
quote:

[..]

Mee eens. :)
pi_94736774
quote:

[..]

En wat nou als je flink werkt en doorleert in de bouw, praktische sector?
-Linkse Boomknuffelaar
  maandag 28 maart 2011 @ 21:48:18 #42
336790 dotCommunism
taxes? TAXES!?
pi_94736804
quote:

[..]

Zeker, maar er is meer verdienen en er is je exorbitant verrijken ten koste van de samenleving.
pi_94736808
Bullshit, waarom zou iemand meer moeten betalen omdat ze meer geld verdienen. Dan is het hele kapitalistische systeem kapot.
  maandag 28 maart 2011 @ 21:49:19 #44
256575 Joe-Momma
pi_94736874
quote:
Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef Holograph het volgende:

[..]

Situatie:
Een man of vrouw wilt een 4e huis kopen en een 6e auto. De Nederlandse overheid zegt: No way, geef maar hier dat geld.

De man verhuist, de schatkist loopt belastinggeld mis.
Het is mss allemaal wat kort door de bocht maar hoeveel meer word die man of vrouw gelukkiger.
Terwijl een ander zich te tandjes werkt voor een hongerloon.

Kijk 40% van 1000 euro is veel maar 600 is te weinig om van te leven.

40% van 10000 is ook veel maar met 6000 is het toch een heel stuk aangenamer ondanks je beide procentueel afdraagt.
  maandag 28 maart 2011 @ 21:49:28 #45
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_94736886
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

Ontduiken heeft ook iets armoedigs. Kijk naar Swarttouw, die verhuisde naar België, maar achteraf gaf hij wel toe dat het iets armoedigs had.

Sommige mensen vinden dat ook, en blijven daarom in gewoon in Nederland en accepteren de hogere vermogensbelastingen van Nederland.

Maar als we de belastingen gaan verhogen, kunnen ze alsnog vertrekken.
  maandag 28 maart 2011 @ 21:50:04 #46
336790 dotCommunism
taxes? TAXES!?
pi_94736920
quote:
13s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:48 schreef drumstickNL het volgende:
Bullshit, waarom zou iemand meer moeten betalen omdat ze meer geld verdienen. Dan is het hele kapitalistische systeem kapot.
Ze betalen niet meer omdat ze meer verdienen, ze betalen meer omdat ze veel meer profijt trekken uit alles wat de samenleving biedt. Belasting is niet meer dan een vergoeding voor het gebruik van de faciliteiten van Nederland. Heel normaal en heel kapitalistisch, maar vreemd genoeg verwachten rechtsen een systeem dat neerkomt op private winsten, publieke lasten.
  maandag 28 maart 2011 @ 21:50:12 #47
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_94736927
quote:
5s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:48 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

En wat nou als je flink werkt en doorleert in de bouw, praktische sector?
Vergis je niet, loodgieters en lassers verdienen best goed.
pi_94736964
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:50 schreef Holograph het volgende:

[..]

Correctie: zelfstandige loodgieters en lassers.
pi_94737142
Wat heeft die troll in de OP eigenlijk in haar handen?
  maandag 28 maart 2011 @ 21:52:59 #50
167595 mirved
Infobesitas
pi_94737149
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Genoeg van mijn cliënten zijn naar België verhuisd in het verleden juist voor die reden.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  maandag 28 maart 2011 @ 21:53:20 #51
275286 Bondsrepubliek
Weltmeister 2014
pi_94737175
Denemarken heft een toptarief van 59%. Dat werkt prima daar dus hier kan het ook wel omhoog.
  maandag 28 maart 2011 @ 21:53:23 #52
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_94737181
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Correctie: zelfstandige loodgieters en lassers.
Initiatief tonen mag ook beloond worden.
pi_94737198
W
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:50 schreef Holograph het volgende:

[..]

at Koos zegt :) Dan nog wordt de échte arbeid veel minder gewaardeerd.
-Linkse Boomknuffelaar
  maandag 28 maart 2011 @ 21:53:49 #54
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_94737211
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:53 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Denemarken heft een toptarief van 59%. Dat werkt prima daar dus hier kan het ook wel omhoog.
Dat werkt helemaal niet goed. Hoogopgeleiden vertrekken uit Denemarken.
pi_94737239
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:52 schreef mirved het volgende:

[..]

Genoeg van mijn cliënten zijn naar België verhuisd in het verleden juist voor die reden.
Vind ik een beetje zielig, eerlijk gezegd. Daar mogen zij op de een of andere manier best voor worden gestraft wat mij betreft.
  maandag 28 maart 2011 @ 21:54:16 #56
256575 Joe-Momma
pi_94737259
quote:
Op maandag 28 maart 2011 21:42 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

Mee eens. Dat is het onderbuik gevoel.
  maandag 28 maart 2011 @ 21:54:20 #57
167595 mirved
Infobesitas
pi_94737263
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:50 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

Ze betalen niet meer omdat ze meer verdienen, ze betalen meer omdat ze veel meer profijt trekken uit alles wat de samenleving biedt. Belasting is niet meer dan een vergoeding voor het gebruik van de faciliteiten van Nederland. Heel normaal en heel kapitalistisch, maar vreemd genoeg verwachten rechtsen een systeem dat neerkomt op private winsten, publieke lasten.
Een rijke gebruikt meer uitkeringen? snelwegen? politie?

Vertel eens van welke door belastinggeld gesponsorde faciliteiten een rijke meer gebruik maakt?
  maandag 28 maart 2011 @ 21:54:31 #58
275286 Bondsrepubliek
Weltmeister 2014
pi_94737282
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:53 schreef Holograph het volgende:

[..]

Dat werkt helemaal niet goed. Hoogopgeleiden vertrekken uit Denemarken.
Nee hoor.
pi_94737324
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:53 schreef Holograph het volgende:

[..]

Initiatief tonen mag ook beloond worden.
Oh, zonder meer. Maar een lasser, schilder of electricien in loondienst zit met 2000-2500 bruto per maand al zo'n beetje aan zijn top. Is geen vetpot in ieder geval.
  maandag 28 maart 2011 @ 21:55:22 #60
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_94737345
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:54 schreef Bondsrepubliek het volgende:

[..]

Nee hoor.
Dat was pasgeleden anders wel op het nieuws, alleen toen gingen ze een link leggen met de strenge immigratiewetgeving :'). Enfin, over de strengere immigratiewetgeving gaat het hier niet over.
pi_94737346
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:54 schreef mirved het volgende:

[..]

Vertel eens van welke door belastinggeld gesponsorde faciliteiten een rijke meer gebruik maakt?
Dan nog moeten we dit volledig buiten beschouwing laten. Een gehandicapte vergt ook veel geld.
-Linkse Boomknuffelaar
pi_94737405
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:55 schreef Holograph het volgende:

[..]

Dat was pasgeleden anders wel op het nieuws, alleen toen gingen ze een link leggen met de strenge immigratiewetgeving :').
http://www.demorgen.be/dm(...)4d726fa7169511f8%2C0
pi_94737421
quote:

[..]

Dat was pasgeleden anders wel op het nieuws, alleen toen gingen ze een link leggen met de strenge immigratiewetgeving :').
Zou jij je vrienden, familie, kennissen oftewel je hele leven achter je laten omdat je meer belasting moet betalen vanwege je inkomen?
pi_94737440
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zou jij je vrienden, familie, kennissen oftewel je hele leven achter je laten omdat je meer belasting moet betalen vanwege je inkomen?
Ik niet! ;)
  maandag 28 maart 2011 @ 21:57:10 #65
275286 Bondsrepubliek
Weltmeister 2014
pi_94737484
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:54 schreef mirved het volgende:

[..]

Ze leven hier in een samenleving die het mogelijk maakt om rijk te worden. Zet die rijken in pak hem beet Somalië neer eens zien of ze dan nog steeds veel verdienen.
pi_94737502
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:56 schreef Sam-x het volgende:

[..]

Ik niet! ;)
Ik evenmin. Hoewel ik in de toekomst nog wel in het buitenland wil werken, maar die keus heeft dan weer niets te maken met mijn inkomen.
  maandag 28 maart 2011 @ 21:57:31 #67
167595 mirved
Infobesitas
pi_94737511
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vind ik een beetje zielig, eerlijk gezegd. Daar mogen zij op de een of andere manier best voor worden gestraft wat mij betreft.
of dat zielig is is verder niet belangrijk in deze discussie. Jij zegt dat je niet kan voorstellen dat het gebeurd. Het gebeurd dus wel, op grote schaal zelfs dus zorgt dit voor problemen in ons huidig systeem.

Wat jij verder voorstelt is dat rijke mensen geen keuze mogen maken wat ze doen met hun geld en dat als zij de keuze maken om te verhuizen als het hun hier niet meer bevalt dat ze daar gestraft voor moeten worden?
  maandag 28 maart 2011 @ 21:58:33 #68
275286 Bondsrepubliek
Weltmeister 2014
pi_94737582
quote:

[..]

Dat was pasgeleden anders wel op het nieuws, alleen toen gingen ze een link leggen met de strenge immigratiewetgeving :'). Enfin, over de strengere immigratiewetgeving gaat het hier niet over.
Waarom haal je het er dan bij?
  maandag 28 maart 2011 @ 21:58:33 #69
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_94737583
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:52 schreef mirved het volgende:

[..]

cliënten.. :')

dit maakt je argument al ongeldig
pi_94737623
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:57 schreef mirved het volgende:

[..]

of dat zielig is is verder niet belangrijk in deze discussie. Jij zegt dat je niet kan voorstellen dat het gebeurd. Het gebeurd dus wel, op grote schaal zelfs dus zorgt dit voor problemen in ons huidig systeem.

Wat jij verder voorstelt is dat rijke mensen geen keuze mogen maken wat ze doen met hun geld en dat als zij de keuze maken om te verhuizen als het hun hier niet meer bevalt dat ze daar gestraft voor moeten worden?
Nogmaals, wat mij betreft hoeft de IB niet omhoog. Maar het zit mij niet lekker dat een Nederlander geregistreerd staat in Belgie vanwege de IB en tegelijkertijd de vruchten plukt die de Nederlandse maatschappij heeft te bieden. Dat is een zekere vorm van diefstal.
  maandag 28 maart 2011 @ 21:59:45 #71
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_94737683
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat hoeft dus helemaal niet. Met de huidige technieken (hogesnelheidslijnen etc.) ben je al snel weer in Nederland, wat de drempel om te verhuizen ook weer lager maakt.
  maandag 28 maart 2011 @ 22:01:16 #72
167595 mirved
Infobesitas
pi_94737815
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:57 schreef Bondsrepubliek het volgende:

[..]

Ze leven hier in een samenleving die het mogelijk maakt om rijk te worden. Zet die rijken in pak hem beet Somalië neer eens zien of ze dan nog steeds veel verdienen.
Zou me niet verbazen als iemand met verstand nog makkelijker rijk kan worden in Somalie dan in het streng gereguleerde Nederland waar het vol zit met concurrenten.

Bovendien heeft iedereen dan in NL die "mogelijkheden" dus waarom zouden rijken gestraft moeten worden omdat ze gebruik hebben gemaakt hebben van die mogelijkheden in tegenstelling tot de armere.
pi_94737877
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:59 schreef Holograph het volgende:

[..]

Dat hoeft dus helemaal niet. Met de huidige technieken (hogesnelheidslijnen etc.) ben je al snel weer in Nederland, wat de drempel om te verhuizen ook weer lager maakt.
Weet niet hoor, maar ik heb familie in het buitenland wonen, maar het is niet alsof zij even om de haveklap het oorspronkelijke thuisfront kunnen bezoeken. Bovendien verkeer je je nu natuurlijk in een sociale kring. Die verdwijnt zodra je je elders vestigt. Je kunt niet effe een biertje doen in je stamkroeg bijvoorbeeld.
  maandag 28 maart 2011 @ 22:02:38 #74
167595 mirved
Infobesitas
pi_94737935
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:58 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

cliënten.. :')

dit maakt je argument al ongeldig
Wat doe je op een forum als je toch niet bereidt bent op een normaal niveau te discussiëren?
  maandag 28 maart 2011 @ 22:03:13 #75
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_94737993
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Weet niet hoor, maar ik heb familie in het buitenland wonen, maar het is niet alsof zij even om de haveklap het oorspronkelijke thuisfront kunnen bezoeken. Bovendien verkeer je je nu natuurlijk in een sociale kring. Die verdwijnt zodra je je elders vestigt. Je kunt niet effe een biertje doen in je stamkroeg bijvoorbeeld.
En in het buitenland hebben ze geen kroegen? :P En familie bezoeken kun je makkelijk meerdere keren per jaar doen van al het geld dat je hebt bespaard door in het buitenland te gaan wonen, dus dat zal het probleem ook niet zijn. (mits je niet aan de andere kant van de wereld gaat wonen natuurlijk)
  maandag 28 maart 2011 @ 22:03:55 #76
336790 dotCommunism
taxes? TAXES!?
pi_94738044
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef mirved het volgende:

[..]

Zou me niet verbazen als iemand met verstand nog makkelijker rijk kan worden in Somalie dan in het streng gereguleerde Nederland waar het vol zit met concurrenten.

Bovendien heeft iedereen dan in NL die "mogelijkheden" dus waarom zouden rijken gestraft moeten worden omdat ze gebruik hebben gemaakt hebben van die mogelijkheden in tegenstelling tot de armere.
Ook in Nederland heeft niet iedereen die mogelijkheden. Dat is liberale nonsens die geen basis in de realiteit heeft en vooral ontkent hoe mens en samenleving werken, omdat het niet past in theoretische idealen als de homo economicus en de volstrekt rationele mens.
  maandag 28 maart 2011 @ 22:04:37 #77
275286 Bondsrepubliek
Weltmeister 2014
pi_94738113
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef mirved het volgende:

[..]

Het aantal rijken in Somalië ligt inderdaad veel hoger dan in Nederland.
Als ze van de mogelijkheden gebruikt hebben gemaakt mogen ze er ook voor betalen.
  maandag 28 maart 2011 @ 22:05:33 #78
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_94738177
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat klopt, maar dan wordt het dus een afweging maken. Ik denk dat een aanzienlijke hoeveelheid rijken zal kiezen verhuizing als we extreem hoge belastingen gaan invoeren.
  Licht Ontvlambaar maandag 28 maart 2011 @ 22:06:52 #79
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94738284
quote:
Op maandag 28 maart 2011 21:50 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

Die mag je wat mij betreft uitdiepen... Waarvan maken 'rijken' meer gebruik dan 'armen'?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_94738328
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:05 schreef Holograph het volgende:

[..]

Dat klopt, maar dan wordt het dus een afweging maken. Ik denk dat een aanzienlijke hoeveelheid rijken zal kiezen verhuizing als we extreem hoge belastingen gaan invoeren.
Moeilijk te zeggen. Maar goed, denk niet dat we dat ooit zullen weten. Lijkt mij sterk dat de SP en de PvdA een meerderheid weten te vergaren voor dit voorstel.
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2011 @ 22:09:45 #81
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_94738504
Dat gezeik wie wie moet dwingen om meer te betalen.

Als we gewoon snijden in de overheid dan kan iedereen minder betalen.
Carpe Libertatem
  maandag 28 maart 2011 @ 22:10:11 #82
167595 mirved
Infobesitas
pi_94738537
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:03 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

Ook in Nederland heeft niet iedereen die mogelijkheden. Dat is liberale nonsens die geen basis in de realiteit heeft en vooral ontkent hoe mens en samenleving werken, omdat het niet past in theoretische idealen als de homo economicus en de volstrekt rationele mens.
Ah dus er zijn allemaal speciale faciliteiten speciaal voor "rijken" waar andere niet gebruik van kunnen maken. Moet je dan rijk geboren worden of hoe zit dat voor mensen die uit een normaal gezin kwamen en zelf rijk zijn geworden? Moeten zij dan ook meer belasting betalen ondanks dat zij geen gebruik hebben kunnen maken van die speciale faciliteiten waar je het eerder over had?
  maandag 28 maart 2011 @ 22:12:14 #83
336790 dotCommunism
taxes? TAXES!?
pi_94738690
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:06 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Die mag je wat mij betreft uitdiepen... Waarvan maken 'rijken' meer gebruik dan 'armen'?
Alles wat Nederland biedt: juridische zekerheid, een veilig land, een zeer goed ontwikkelde infrastructuur, een overheid die vertrouwen en aanzien geniet in de wereld, ontwikkeld personeel etc. Zonder zulke dingen, die allemaal door de staat zijn geregeld, zouden bedrijven hier minder snel zich vestigen en de mogelijkheden om rijk te worden fors afnemen. Het is dankzij de staat dat mensen hier rijk kunnen worden, niet ondanks. Dus is het helemaal niet vreemd dat er meer belasting wordt betaald door mensen die heel veel verdienen.

De hele retoriek rondom belasting betalen is ook door- en door verziekt. Er wordt verwacht dat de samenleving van alles regelt (want oh jee als er een paar gaten in een achterafweg zitten, dan staat de hele omgeving op zijn kop), maar de bereidheid om daarvoor te betalen is steeds meer aan het afnemen. Terwijl het heel normaal wordt gevonden om voor allerlei diensten belachelijk veel geld te betalen (kijk maar wat bedrijven aan consultants e.d. betalen), maar als het opeens belasting wordt genoemd staat iedereen te stijgeren.
pi_94738786
quote:

Ja hoor. Waarom denk je dat Brasschaat een Nederlands tintje gekregen heeft?

Ben zelf ook bezig met het buiten NL brengen van activiteiten. Niet zo zeer vanwege het belastingstelsel (daar is niet veel in gewijzigd de afgelopen jaren, ook al zijn er veel maatregelen gekomen die mij als bepaald niet-arme treft ipv armen, wat op zich niet verkeerd is, maar het beeld dat rijken worden ontzien klopt gewoon niet), maar wel vanwege de jaloezie in NL en het afgeven op rijken. Je had natuurlijk altijd wel zeurpieten, maar nu is het zo normaal om te kankeren op rijken... ja, dan gaan we toch lekker (onze ondernemingen verplaatsen). In andere landen word je met open armen ontvangen!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 28 maart 2011 @ 22:14:11 #85
167595 mirved
Infobesitas
pi_94738848
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:12 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

Alles wat Nederland biedt: juridische zekerheid, een veilig land, een zeer goed ontwikkelde infrastructuur, een overheid die vertrouwen en aanzien geniet in de wereld, ontwikkeld personeel etc. Zonder zulke dingen, die allemaal door de staat zijn geregeld, zouden bedrijven hier minder snel zich vestigen en de mogelijkheden om rijk te worden fors afnemen. Het is dankzij de staat dat mensen hier rijk kunnen worden, niet ondanks. Dus is het helemaal niet vreemd dat er meer belasting wordt betaald door mensen die heel veel verdienen.

De hele retoriek rondom belasting betalen is ook door- en door verziekt. Er wordt verwacht dat de samenleving van alles regelt (want oh jee als er een paar gaten in een achterafweg zitten, dan staat de hele omgeving op zijn kop), maar de bereidheid om daarvoor te betalen is steeds meer aan het afnemen. Terwijl het heel normaal wordt gevonden om voor allerlei diensten belachelijk veel geld te betalen (kijk maar wat bedrijven aan consultants e.d. betalen), maar als het opeens belasting wordt genoemd staat iedereen te stijgeren.
Die faciliteiten heeft zowel rijk als arm tot zijn beschikking. Maar toch moeten rijken er dan meer voor betalen? De mensen die hun verstand gebruiken en faciliteiten tot hun volste fatsoenlijk gebruiken moeten gestraft worden tegenover mensen die de faciliteiten ook hebben maar ze niet fatsoenlijk benutten.
  Licht Ontvlambaar maandag 28 maart 2011 @ 22:14:51 #86
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94738900
quote:
Op maandag 28 maart 2011 22:12 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

Want al die zaken zijn in meer mate beschikbaar voor 'rijken'?
  maandag 28 maart 2011 @ 22:17:13 #87
275286 Bondsrepubliek
Weltmeister 2014
pi_94739075
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:14 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Want al die zaken zijn in meer mate beschikbaar voor 'rijken'?
Iemand die manager is van een bedrijf die zich hier gevestigd heeft volgens de redenen van dotCommunisn profiteert er meer van dan de doorsnee arbeider die er werkt. Vergelijk de loonstrookjes maar.
pi_94739096
quote:
13s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:48 schreef drumstickNL het volgende:
Bullshit, waarom zou iemand meer moeten betalen omdat ze meer geld verdienen.
Meer is logisch. Progressief niet. Dat enige progressie wordt ingebouwd door een belastingvrije som (of heffingskorting, hoewel die natuurijk het nut verliest bij een enkel tarief) is te begrijpen, maar verder... onzin.
pi_94739396
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:50 schreef dotCommunism het volgende:

Je vergeet even dat meer dan de helft van NL (en minimaal 90% van de SP achterban behoort daartoe) netto-ontvanger is en de rest netto-betaler. En die netto-betalers... dat zijn de rijken.

Rijken betalen al lang en breed meer dan ze terug krijgen. Op zich niets mis mee, maar als figuren waar jouw zuurverdiende geld naartoe gaat vervolgens niet dankjewel zeggen maar je de middelvinger geven en zeggen dat ze nog meer willen... ja, dan houdt het wel ergens op!
pi_94739504
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:54 schreef KoosVogels het volgende:

Daar mogen zij op de een of andere manier best voor worden gestraft wat mij betreft.
Gestraft worden omdat je in een ander land gaat wonen? HUH?
  maandag 28 maart 2011 @ 22:23:25 #91
275286 Bondsrepubliek
Weltmeister 2014
pi_94739571
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:21 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je vergeet even dat meer dan de helft van NL (en minimaal 90% van de SP achterban behoort daartoe) netto-ontvanger is en de rest netto-betaler. En die netto-betalers... dat zijn de rijken.

Rijken betalen al lang en breed meer dan ze terug krijgen. Op zich niets mis mee, maar als figuren waar jouw zuurverdiende geld naartoe gaat vervolgens niet dankjewel zeggen maar je de middelvinger geven en zeggen dat ze nog meer willen... ja, dan houdt het wel ergens op!
Ze zijn netto-ontvanger omdat de lonen te laag zijn.
pi_94739600
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:22 schreef DS4 het volgende:

[..]

Gestraft worden omdat je in een ander land gaat wonen? HUH?
En gebruik blijft maken van onze voorzieningen, zoals bepaalde figuren doen die hun kapitaal in het buitenland hebben opgeborgen.
  maandag 28 maart 2011 @ 22:25:22 #93
336790 dotCommunism
taxes? TAXES!?
pi_94739727
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:10 schreef mirved het volgende:

[..]

Ah dus er zijn allemaal speciale faciliteiten speciaal voor "rijken" waar andere niet gebruik van kunnen maken. Moet je dan rijk geboren worden of hoe zit dat voor mensen die uit een normaal gezin kwamen en zelf rijk zijn geworden moeten zij dan ook meer belasting betalen ondanks dat zij geen gebruik hebben kunnen maken van die speciale faciliteiten waar je het eerder over had?
Je zal zien dat veel rijken inderdaad al uit de hogere klassen kwamen. Het ideaal van de krantenjongen die zich opwerkt tot bankdirecteur is leuk, maar weinig realistisch. Het aantal mensen dat dat lukt zijn zo zeldzaam dat ze statistisch vrijwel insignificant zijn. Een belangrijke reden dat het in Nederland nog redelijk lukt hoger te eindigen dan je geboren werd is omdat er genivelleerd wordt. In Amerika en Engeland, landen die graag door rechts als voorbeeld worden genomen, zijn de sociale mobiliteit vrijwel tot een stilstand gekomen.

En nee, er zijn geen geheime faciliteiten, echter, een leuke stropop die je probeert te creeren. Je omgeving is veel belangrijker dan je studie als het aankomt op rijk worden. Kom je uit een gezin waarbij je ouders advocaat en arts zijn? Gefeliciteerd, je gaat hoogstwaarschijnlijk een zorgeloos leven tegemoet. Zijn je ouders kassadame en bouwvakker? Sterkte, je kansen om rijk te worden zijn spontaan fors gedaald. Succes is veel minder een keuze dan puur geluk. Geluk dat je met de juiste hersens bent geboren, bij de juiste ouders, de juiste persoon tegenkomt, het juiste karakter hebt. Er zijn zóveel zaken die meetellen waar mensen geen invloed op hebben, iets wat de bijvoorbeeld de neurowetenschap keer op keer aantoont, maar toch houden we halsstarrig vast aan het idee dat we volledig rationeel zijn en dat daarom succes een keuze is.
  Licht Ontvlambaar maandag 28 maart 2011 @ 22:27:27 #94
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94739900
quote:
Op maandag 28 maart 2011 22:25 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

Je zal zien dat veel rijken inderdaad al uit de hogere klassen kwamen. Het ideaal van de krantenjongen die zich opwerkt tot bankdirecteur is leuk, maar weinig realistisch. Het aantal mensen dat dat lukt zijn zo zeldzaam dat ze statistisch vrijwel insignificant zijn. Een belangrijke reden dat het in Nederland nog redelijk lukt hoger te eindigen dan je geboren werd is omdat er genivelleerd wordt. In Amerika en Engeland, landen die graag door rechts als voorbeeld worden genomen, zijn de sociale mobiliteit vrijwel tot een stilstand gekomen.

En nee, er zijn geen geheime faciliteiten, echter, een leuke stropop die je probeert te creeren. Je omgeving is veel belangrijker dan je studie als het aankomt op rijk worden. Kom je uit een gezin waarbij je ouders advocaat en arts zijn? Gefeliciteerd, je gaat hoogstwaarschijnlijk een zorgeloos leven tegemoet. Zijn je ouders kassadame en bouwvakker? Sterkte, je kansen om rijk te worden zijn spontaan fors gedaald. Succes is veel minder een keuze dan puur geluk. Geluk dat je met de juiste hersens bent geboren, bij de juiste ouders, de juiste persoon tegenkomt, het juiste karakter hebt. Er zijn zóveel zaken die meetellen waar mensen geen invloed op hebben, iets wat de bijvoorbeeld de neurowetenschap keer op keer aantoont, maar toch houden we halsstarrig vast aan het idee dat we volledig rationeel zijn en dat daarom succes een keuze is.
Poeh poeh, dan heb ik het toch wel heel goed gedaan, als dochter van een brandweerman *O*
  maandag 28 maart 2011 @ 22:27:45 #95
336790 dotCommunism
taxes? TAXES!?
pi_94739924
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:21 schreef DS4 het volgende:

[..]

Vreemd dat je dit kan constateren en dan kan concluderen dat de armen de rijken dankbaar moeten zijn, in plaats van je af te vragen hoe en waarom het land zo scheef is gegroeid dat een groot deel van de bevolking niet rendabel is.
pi_94739997
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:17 schreef Bondsrepubliek het volgende:

Iemand die manager is van een bedrijf die zich hier gevestigd heeft volgens de redenen van dotCommunisn profiteert er meer van dan de doorsnee arbeider die er werkt. Vergelijk de loonstrookjes maar.
Maakt meer geld van dezelfde mogelijkheden. Dat is iets anders als meer gebruiken.

Als Sneijder een voetbal koopt betaalt hij ook niet 1 mio voor die bal omdat hij er veel meer mee kan dan jij!
pi_94740160
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:23 schreef Bondsrepubliek het volgende:

Ze zijn netto-ontvanger omdat de lonen te laag zijn.
Lonen te laag? Lamenielache...

Is verder ook niet van belang: de rijken leveren gewoon meer geld in dan dat ze uit de samenleving trekken. Wederom: dat is zo idioot niet, maar als je dan stank voor dank krijgt...
  maandag 28 maart 2011 @ 22:31:59 #98
336790 dotCommunism
taxes? TAXES!?
pi_94740220
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:31 schreef DS4 het volgende:

[..]

Lonen te laag? Lamenielache...

Is verder ook niet van belang: de rijken leveren gewoon meer geld in dan dat ze uit de samenleving trekken. Wederom: dat is zo idioot niet, maar als je dan stank voor dank krijgt...
Het is simpelweg niet waar dat ze meer inleveren. Als dat zo zou zijn zouden ze niet rijk zijn hè. :')
pi_94740232
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:23 schreef KoosVogels het volgende:

En gebruik blijft maken van onze voorzieningen, zoals bepaalde figuren doen die hun kapitaal in het buitenland hebben opgeborgen.
Fraude is wat anders natuurlijk.

Maar iemand die gewoon in België gaat wonen (en dus ook van de voorzieningen gebruik maakt in België), daar is niets mis mee.
  maandag 28 maart 2011 @ 22:32:49 #100
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_94740276
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:31 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

Het is simpelweg niet waar dat ze meer inleveren. Als dat zo zou zijn zouden ze niet rijk zijn hè. :')
Ze leveren niet meer in? :')
  maandag 28 maart 2011 @ 22:34:26 #101
275286 Bondsrepubliek
Weltmeister 2014
pi_94740365
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:32 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ze leveren niet meer in? :')
Niet meer dan ze eruit trekken natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')