Ja wat wil je ook, die microfoons begeven het allemaal door die snerpende jankende viswijven.quote:
zweer je dat?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kvind het echt heel heel heel heel erg sneu... echt waar... fakking 1000% echt eerlijk waar....![]()
([ afbeelding ])
O dat heb ik niet gehoord?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:06 schreef Flashbox het volgende:
Mo: Philip is ook twee keer terug gekomen tegen Joanna.
Jo: Maar Philip is de tweede keer om een andere reden terug gestuurd.Mo: Oh daar wist ik niks van af.
Hier verraad die Jo dus dat er is gerot zooit met de stemmen.
Je vergeet er ergen fakking tussen te zettenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op mijn hondje!!! Erewoord!
([ afbeelding ])
heb dat net ook gehoord van joquote:Op maandag 28 maart 2011 21:10 schreef itsme het volgende:
[..]
O dat heb ik niet gehoord?
echt?![]()
Hoorde wel dat jonge meiden voor Flip gestemd hadden.
Jo weet heel goed dat ze een walgelijk wijf is.![]()
Ja Laura je bent inderdaad de saaiste doos uit het huis,.
Dat wij dat al langer wisten stond al lang vast, het verbaast me steeds weer dat ze het op de streams opelijk toegeven.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:07 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
En waar is het voor ons verbazende feit?
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:06 schreef knagsje het volgende:
Jo genomineerd en ze jankt als een klein kind.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:06 schreef knagsje het volgende:
Jo genomineerd en ze jankt als een klein kind.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:10 schreef mootie het volgende:
En dat het hele crisisteam ook gewoon uitrukt.
Ow kut....quote:Op maandag 28 maart 2011 21:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je vergeet er ergen fakking tussen te zetten![]()
(quote:Op maandag 28 maart 2011 21:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op mijn hondje!!! Fakking Fakking Fakking Erewoord!
()
AMEN !quote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef itsme het volgende:
Laura: Dan moet jer niet zo saai op bed gaan liggen. actie. WTF!![]()
Hou op!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef itsme het volgende:
Laura: Dan moet jer niet zo saai op bed gaan liggen. actie. WTF!![]()
en komt hier weer mee op televisie. Sharon ook dus bye bye Aafke.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:11 schreef rita1959 het volgende:
Nou nou wat een aandacht voor Jo die krijgt er vanavond een hoogtepunt van hoor
Nee, ze is niet rot van binnen... ze bedoeld het goed...quote:Op maandag 28 maart 2011 21:13 schreef Copycat het volgende:
Wat een verongelijkt, ontevreden, naar mens, zoals ik het hier allemaal lees. Daar word je lelijk van Joanna en daar werkt geen lieve moedertje of botoxkuurtje tegen.
quote:
Idd want we hebben geen zin in fase 3.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef shomila het volgende:
Oh god dit wordt eng hoor kan er een psychiater naar binnen.
Zo klopt het!quote:
Zie je ze zegt wel wat goede dingen!!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laura die tegen Jo zegt: "Dan moet je niet zo saai op bed gaan liggen, actie!"
ik hou er zo vanquote:Op maandag 28 maart 2011 21:15 schreef Ireth het volgende:
Kan die uitslag niet gewoon morgen komen, anders zitten we 3 dagen tegen Vrouwe Hysterica aan te kijken
Dat vond Hitler ook van zichzelf.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:14 schreef bazb het volgende:
Nee, ze is niet rot van binnen... ze bedoeld het goed...
dat wordt nog wat als Mo een keer genomineerd staatquote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef shomila het volgende:
Oh god dit wordt eng hoor kan er een psychiater naar binnen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:16 schreef snetje het volgende:
[..]
dat wordt nog wat als Mo een keer genomineerd staat
och een doorzichtige kliko is voldoendequote:Op maandag 28 maart 2011 21:16 schreef Ireth het volgende:
Ik beloof, als ze NU vertrekt, gillend en al, regel ik een glazen box als douchecel voor haar bij mijn broertje die bij de Praxis werkt....
Ehm, misschien een beetje een domme vraag, maar hoezo weten jullie dat haar verkering uit is?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:15 schreef rita1959 het volgende:
Nou Jo heeft veel liefde thuis, dat word een diepte punt als zij weet dat haar kleertjes bij mams zijn![]()
dat heeft haar mams getwittert enzoquote:Op maandag 28 maart 2011 21:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, misschien een beetje een domme vraag, maar hoezo weten jullie dat haar verkering uit is?
telegraaf, want dat gelove we allemaal!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, misschien een beetje een domme vraag, maar hoezo weten jullie dat haar verkering uit is?
top actie Sharronquote:Op maandag 28 maart 2011 21:18 schreef shomila het volgende:
Goedzo Sharon opbokken met dat botoxwijf.
Eensch.quote:
De koningin van Nederland, wist jij dat niet?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:17 schreef Poezewoes het volgende:
Waarom zou ze niet genomineerd kunnen worden wie is ze dan??
Toch post je hier je opmerkingen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:18 schreef MargrietV het volgende:
Zo bijzonder is Secret Story niet, het slechtste programma ooit er keken gisteren zegge en schrijven 29,200 kijkers. Wees er maar mega trots op. De rest van Nederland moet dit programma echt niet. Nickolodeon heeft betere programma's dan deze zgn. flutshow.
Dat heeft mommy dearest getwitterd. En nee, I kid you not.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:17 schreef kahaarin het volgende:
Dus allemaal aan de botox??quote:Op maandag 28 maart 2011 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De koningin van Nederland, wist jij dat niet?
Jo, Aafke, Sharon. Maar dat is officieel nog niet bekend...quote:Op maandag 28 maart 2011 21:18 schreef sik het volgende:
Fack, ik heb echt veel gemist van secret story! Is YO genomineerd? Wie nog meer?
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De koningin van Nederland, wist jij dat niet?
Ah okay dan, dus dat weet zij nog niet?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat heeft haar mams getwittert enzo
yihaaaaquote:Op maandag 28 maart 2011 21:19 schreef Urb het volgende:
[..]
NU heeft ze ook meteen Gerard, Karim en Aafke mee ook.
nopequote:Op maandag 28 maart 2011 21:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah okay dan, dus dat weet zij nog niet?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:19 schreef Pablolaatje het volgende:
Allemaal een dikke knuffel namens Gerebeer! Ik voel het, dat is wat hij jullie wil geven!
En van mij ook! X
Ja voor een onderzoek,quote:Op maandag 28 maart 2011 21:19 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Toch post je hier je opmerkingen.
Best wel genant, al je vuile was over twitter....quote:Op maandag 28 maart 2011 21:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heeft mommy dearest getwitterd. En nee, I kid you not.
goeie avond fenneke ! jij een dikke knuffel van mijquote:Op maandag 28 maart 2011 21:19 schreef Pablolaatje het volgende:
Allemaal een dikke knuffel namens Gerebeer! Ik voel het, dat is wat hij jullie wil geven!
En van mij ook! X
Hai Fennekequote:Op maandag 28 maart 2011 21:19 schreef Pablolaatje het volgende:
En van mij ook! X
En van mij ook! X
Bang voor echte sterke vrouwen die over haar heen kunnen walsenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:21 schreef Mata het volgende:
Laura moet zich ff gedragen.. waarom troost ze Jo ??
Dank je wel en een dikke knuffel voor jullie terug! :-)quote:Op maandag 28 maart 2011 21:19 schreef Pablolaatje het volgende:
En van mij ook! X
En van mij ook! X
Ja zo erg wat een arrogantiequote:Op maandag 28 maart 2011 21:21 schreef danilel het volgende:
Jo over Sharon;
"ja dan hoef je toch niet in mijn gesprek te zitten!"
En van mij ook! X
Gewoon doen ik doe met je meequote:Op maandag 28 maart 2011 21:18 schreef Ireth het volgende:
Ik ben bijna (let op, bijna!!!!) geneigd om op Sharon en Aafke te gaan stemmen... bijna....
En van mij ook! X
En van mij ook! X
Ik kan maar een hersenhelft tegelijk gebruikenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:23 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik wil allebei de gesprekken volgen. Dat gaat niet. Transcriberen mensen
Top! Hoop dat het nog lang mag duren voordat je zelf kan knuffelenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:19 schreef Pablolaatje het volgende:
En van mij ook! X
Ik heb het natuurlijk ook net gemistquote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef Day het volgende:
Heeft dat kutwijf Sharon nou aan het huilen gemaakt?(ik had even dat gejank gemute)
Is voor beide de tweede keer zal ook wel wat verschil maken.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:21 schreef Copycat het volgende:
Die twee gaan zo te zien een stuk volwassener en relaxter om met hun nominatie.
Hoi daar ben je weer, wat een top actie van je.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:19 schreef Pablolaatje het volgende:
En van mij ook! X
Fen je hebt een toffe ventquote:Op maandag 28 maart 2011 21:19 schreef Pablolaatje het volgende:
En van mij ook! X
die injecteert zichzelf wel met levende spermacellen...gaat niet doodquote:
Tsja team baas is groter eh.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef Sjalalamantha het volgende:
Is Mo weer naar het andere kamp gefladderd?
"gebeksteK"quote:Op maandag 28 maart 2011 21:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ook, die kan helemaal niet tegen dat gebeksteb van Jo.
Die is zo mogelijk nog erger dan Jo, Laura is stiekum en een meeloperquote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef mevrouwdebok het volgende:
nu ku![]()
nnen we ook mooi ff zien waar laura staat
Die heeft meer stijfmakers in haar lijf dan Maik in zijn badjas....quote:Op maandag 28 maart 2011 21:25 schreef Stability het volgende:
[..]
die injecteert zichzelf wel met levende spermacellen...gaat niet dood
hihihiquote:Op maandag 28 maart 2011 21:25 schreef Stability het volgende:
[..]
die injecteert zichzelf wel met levende spermacellen...gaat niet dood
Hoop t ook!!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Top! Hoop dat het nog lang mag duren voordat je zelf kan knuffelen
Op twitter zijn er ook twee meisjes/vrouwtjes die het steeds voor Jo opnemen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef Day het volgende:
Ik kijk de streams via de SST-site en wou dit even met jullie delen. (mening van een facebook-volger):
jo is eerlijk en de waarheid is hard maar jhaa mensen kunnen daar niet tegen sommige mensen willen liever achterbakse mensen!
Haha die comments op die site zijn echt zo biased, die mensen kijken duidelijk alleen de uitzendingen op Nep5.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef Day het volgende:
Ik kijk de streams via de SST-site en wou dit even met jullie delen. (mening van een facebook-volger):
jo is eerlijk en de waarheid is hard maar jhaa mensen kunnen daar niet tegen sommige mensen willen liever achterbakse mensen!
Van mij nietquote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef meneertje1972 het volgende:
Hoe dan ook Joanna is wel een lekker mens met 'r lekkere ordinaire accentje. Van mij mag ze blijven.
Gerard is oke, ole ole !!!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gerard is oke, ole ole!!! [ afbeelding ]
is niet fonetisch, is Joanna-language, die zegt bekstekken ipv backstabbenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik weiger! Fonetisch iets neerzetten okay, maar foutief...
Die chat is soms inderdaad heel lachtwekkend...quote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef Day het volgende:
Aangezien IK niet kan kiezen tussen Aaf en Shar zal Jo het huis moeten verlaten!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef meneertje1972 het volgende:
Hoe dan ook Joanna is wel een lekker mens met 'r lekkere ordinaire accentje. Van mij mag ze blijven.
dank jullie.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:19 schreef Pablolaatje het volgende:
En van mij ook! X
Onzin. Beide hebben nauwelijks gereageerd Ook toen ze voor het eerst genomineerd waren.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef marky het volgende:
[..]
Is voor beide de tweede keer zal ook wel wat verschil maken.
is niet fonetischquote:Op maandag 28 maart 2011 21:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik weiger! Fonetisch iets neerzetten okay, maar foutief...
Dank je! 't Is me niet ontgaan dat mevrouwdebok daar ook zo over denkt!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:27 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
Hey Fenneke,je hebt een geweldige vent !!![]()
![]()
Sharon is echt een geweldige vrouw!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:27 schreef bollokus het volgende:
leuk om de stream te bekijken buiten....SHERRIE TOP WIJFFIE!
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:28 schreef Chanel5 het volgende:
SL en verplicht kijken naar dat gezeik en gejank van JO
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:29 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Dank je! 't Is me niet ontgaan dat mevrouwdebok daar ook zo over denkt!
Verplicht Jo kijken, MamaJo heb gebeldt met hoe heet ie ook al weerquote:Op maandag 28 maart 2011 21:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Werd er iets verkeerd gezegd op stream 1 en 2?
SL
Hoi Fennekequote:Op maandag 28 maart 2011 21:29 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
en de groeten aan eer en sil !! ook toppertjes !!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:29 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:29 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Laura is hier goed bezig. Ze heeft Flip straks ook in haar zak zitten. Zowel met Aafke als sharon heeft ze niets. Die hebben per slot van rekening haar Guido eruit gestemd. Ze heeft Flip en Jo nodig om zelf in het spel te blijven en om Sahron en Aafke weg te krijgen.quote:
Heeeee eindelijk, hoi Fennekequote:Op maandag 28 maart 2011 21:29 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ja maar, nou, dit gaat weer leuk langs elkaar heen zo.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
is niet fonetisch, is Joanna-language, die zegt bekstekken ipv backstabben
omg alle familie leden van laura hebben de poll gedaanquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja maar, nou, dit gaat weer leuk langs elkaar heen zo.![]()
Ik schreef gebeksteb fonetisch, ik weiger gebekstek te gebruiken omdat het Joanna-gebrabbel is.
Hoi hoi! Ja ik ben 'geverified' door Gert vanmiddag. Blijkbaar trok men mijn identiteit in twijfel hier op FOK!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Ja ze is het ech.. Gecheckt per telefoon
\quote:Op maandag 28 maart 2011 21:30 schreef marky het volgende:
[..]
Laura is hier goed bezig. Ze heeft Flip straks ook in haar zak zitten. Zowel met Aafke als sharon heeft ze niets. Die hebben per slot van rekening haar Guido eruit gestemd. Ze heeft Flip en Jo nodig om zelf in het spel te blijven en om Sahron en Aafke weg te krijgen.
nee joh! die moet nog eerst dronken achter Maik aan zodat we een giftige Mo krijgenquote:
Den gaat druk op Aaf en Shar stemmen.. Want hij wil ook jouw kop wel eens zien als je hoort dat het OVER is!quote:
Ik acht de kan groot dat aafke of sharon naar huis gaat...quote:Op maandag 28 maart 2011 21:31 schreef Urb het volgende:
Joan hoopt dat d'r moeder "de meiden" inzet, of TOFS.![]()
Nou d'r moeder heeft heel wat ingezet, maar of dat veel zal helpen....
Altijd op hun hoede die fokkers! hahaha Fenneke kijk je ook wel eens in het Captopic?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Hoi hoi! Ja ik ben 'geverified' door Gert vanmiddag. Blijkbaar trok men mijn identiteit in twijfel hier op FOK!
dat dusquote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef snetje het volgende:
[..]
nee joh! die moet nog eerst dronken achter Maik aan zodat we een giftige Mo krijgen
Mwah, hoe kom je er bijquote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Hoi hoi! Ja ik ben 'geverified' door Gert vanmiddag. Blijkbaar trok men mijn identiteit in twijfel hier op FOK!
Ik denk dat het merendeel van de kijkers Aafke er wel in wil houden, zij is toch een beetje de vrolijke noot. Jo's deelname is hoogstwaarschijnlijk onderdeel van een sponsordeal, dus de kans dat zij gaat lijkt klein, tenzij er is afgesproken dat ze exit gaat op het moment dat ze genomineerd is. Dat valt ook niet uit te sluiten, want Jo zei net nog dat ze niet verwacht had dat ze daar zou kunnen wennen.quote:
Er zijn ook zoveel valse Fennekes in omloop hier!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Knuffel terug omdat je Gerard moet missen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:19 schreef Pablolaatje het volgende:
En van mij ook! X
ja ik zag het vanmiddag indd...ik zei nog dat het wel waar was , omdat ik eric dus wel geloofde..maar ja, nu zien ze het zelf dusquote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
quote:Oneerlijk
28 maart om 21.13
Joanna is verdrietig.
Ze maakt zich zorgen over haar populariteit. Ze zegt: "Ik word altijd beoordeeld op verkeerde dingen!" Sharon probeert haar te troosten: "Je weet nooit wat anderen denken." Joanna vind dat ze tijdens de show van vandaag weinig van haarzelf heeft kunnen laten zien.
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Den gaat druk op Aaf en Shar stemmen.. Want hij wil ook jouw kop wel eens zien als je hoort dat het OVER is!
Sharon niet, dat is echt een lieve meid. Bovendien maakt ze heel veel emoties los met haar verhaal van de tsunami.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef bazb het volgende:
[..]
Ik acht de kan groot dat aafke of sharon naar huis gaat...
oh, moet ze een speciale jank-outfit aan dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:33 schreef Ireth het volgende:
Ze heeft geen outfit meer!!!!!!!!!
* Ireth bezeikt zich nou even...
Lol! De opvolger van Mien dobbelsteen bij witte reus?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ze hoopt gesponsord te worden door een schoonmaakmiddel. Ik zie haar al gaan in een Sorbo reclame
Oja hoor zelf ik wil nog in zo'n t-shirt lopenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:33 schreef bollokus het volgende:
hoorden jullie dat ze wil naar huis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
stem stuur even tsirts smet SEND JO HOME!!
Ze wil een vuilniszak aanquote:Op maandag 28 maart 2011 21:33 schreef Ireth het volgende:
Heb je geen vergrootglas voor me?quote:
???quote:Op maandag 28 maart 2011 21:33 schreef mangalie het volgende:
Wat zei Flip nou? Jo heeft twee keer haar moeder gesproken?? Ik dacht maar keer..
dan kan ze ook wel naar huis!!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:33 schreef Ireth het volgende:
doet haar ex-schoonmoeder vast wel.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Den gaat druk op Aaf en Shar stemmen.. Want hij wil ook jouw kop wel eens zien als je hoort dat het OVER is!
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dan kan ze ook wel naar huis!!
Opgelost!
Kregen ze vanmiddag al te horenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Avond, ben net binnen. Hoe is het mogelijk dat de nommies nu al wel bekend zijn?
Vroege nominaties en ze hebben ook besloten het maar meteen bekend te maken.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Avond, ben net binnen. Hoe is het mogelijk dat de nommies nu al wel bekend zijn?
Ja hij glunderde helemaal en praatte er ook nog over na, na de uitzending. Was duidelijk een oppeppertje voor 'm! Was ook de bedoeling!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dank jullie.
heb je gezien hoe blij Gerard was met je opdracht
Top wijf , die schoonmoeder!quote:
quote:
Tnxies!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Vroege nominaties en ze hebben ook besloten het maar meteen bekend te maken.
Zo hebben wij het plezier van een dagje extra gejank van Joanne
Backstabbers van de O'Jays is wel beterquote:
Lol, voor ons wel, ik denk dat Jo dit wel ietwat genant vindt.....quote:
Dat dus idd.quote:
uhu !! het verdriet was ook heel snel over ....quote:Op maandag 28 maart 2011 21:37 schreef wildstar het volgende:
Die khoer krijgt wel haar momentje met die NSB'r
Ahhh leuk, wat een gouwe ouwe !quote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! De opvolger van Mien dobbelsteen bij witte reus?
WAT EEN TOESTAND!![]()
Was leuk...Alleen had Sharon het beter gedaan denk ikquote:Op maandag 28 maart 2011 21:36 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ja hij glunderde helemaal en praatte er ook nog over na, na de uitzending. Was duidelijk een oppeppertje voor 'm! Was ook de bedoeling!
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:36 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ja hij glunderde helemaal en praatte er ook nog over na, na de uitzending. Was duidelijk een oppeppertje voor 'm! Was ook de bedoeling!
Good to see you back.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, voor ons wel, ik denk dat Jo dit wel ietwat genant vindt.....
[..]
Dat dus idd.
Tss, die gedragen zich als een pasgeharkt zentuintje hoor, niks aan het handje.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Good to see you back.![]()
Hoe zijn die andere 2 dames er onder, minder aanstellerig?
Die had hij echt ffkes nodigquote:Op maandag 28 maart 2011 21:36 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
De moeder van Jo is zo mogelijk nog gekker dan Jo Jo eruit en mams erin.quote:
Ja een verborgen clue (hoopte dat ze al die namen uit haar hoofd moest herhalen). Sharon lag meer voor de hand inderdaad, is zijn enige echte vrouwelijke maatje.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:33 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Knuffel terug omdat je Gerard moet missen.
Zat er een gedachte achter dat je Monique koos voor de knuffel? Een speciaal signaal aan Gerard dat hij Monique kon vertrouwen?![]()
![]()
Want dan had je beter Sharon kunnen kiezen
Mag ik vragen waarom je voor Mo koos?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:36 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |