ik hou er zo vanquote:Op maandag 28 maart 2011 21:15 schreef Ireth het volgende:
Kan die uitslag niet gewoon morgen komen, anders zitten we 3 dagen tegen Vrouwe Hysterica aan te kijken
Dat vond Hitler ook van zichzelf.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:14 schreef bazb het volgende:
Nee, ze is niet rot van binnen... ze bedoeld het goed...
dat wordt nog wat als Mo een keer genomineerd staatquote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef shomila het volgende:
Oh god dit wordt eng hoor kan er een psychiater naar binnen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:16 schreef snetje het volgende:
[..]
dat wordt nog wat als Mo een keer genomineerd staat
och een doorzichtige kliko is voldoendequote:Op maandag 28 maart 2011 21:16 schreef Ireth het volgende:
Ik beloof, als ze NU vertrekt, gillend en al, regel ik een glazen box als douchecel voor haar bij mijn broertje die bij de Praxis werkt....
Ehm, misschien een beetje een domme vraag, maar hoezo weten jullie dat haar verkering uit is?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:15 schreef rita1959 het volgende:
Nou Jo heeft veel liefde thuis, dat word een diepte punt als zij weet dat haar kleertjes bij mams zijn![]()
dat heeft haar mams getwittert enzoquote:Op maandag 28 maart 2011 21:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, misschien een beetje een domme vraag, maar hoezo weten jullie dat haar verkering uit is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |