Dus als ik tijdens een liveshow aan Fenneke ga vragen of ze een account op fok heeft, en ze zegt nee. Dan blijven jullie Eric gelovenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
eerder Eric omdat ie Gerard en Fenneke al heel lang kent en Guido heeft haar misschien even terloops gesproken maar dat maakt nog geen vriendschap, dus lijkt me eerder dat Guido zich vergist, maar we zullen zien, misschien een vervroegde 1 april grap van Eric of zo?
Als jij een lapzwans als Guido wilt geloven is dat je goed recht...quote:Op maandag 28 maart 2011 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus als ik tijdens een liveshow aan Fenneke ga vragen of ze een account op fok heeft, en ze zegt nee. Dan blijven jullie Eric geloven
Want dan ga ik het niet vragen
Ik denk dat het een grote fout van hun was om juist met Gerard versus Servio zo laat pas de noms bekend te maken. Mensen konden dus pas laat smsen. Die fout willen ze niet meer maken maar denk niet dat er nu weer veel gesmst gaat worden.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:14 schreef delfse het volgende:
Het wordt vandaag bekent gemaakt dan kan er 1 dag extra gestemd worden.
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja...![]()
![]()
Op 1 april komen we erachter dat het Natasia was....
![]()
![]()
dat zeg ik toch nietquote:Op maandag 28 maart 2011 14:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als jij een lapzwans als Guido wilt geloven is dat je goed recht...![]()
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:18 schreef mevrouwdebok het volgende:
kan niet wachten tot die streamlock afgelopen is ,en dan die zure kop van jo
Ik doe met je mee.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:17 schreef pullup het volgende:
Ik ga vast popcorn maken voor de fittie van Jo zo meteen.
beetje jammer jaquote:Op maandag 28 maart 2011 14:18 schreef Zixon het volgende:
Maken ze de uitslag niet meer live op tv bekend?
heeft zich nog maar drie dagen om die achterlijke sjaal van haar af te breienquote:Op maandag 28 maart 2011 14:18 schreef mevrouwdebok het volgende:
kan niet wachten tot die streamlock afgelopen is ,en dan die zure kop van jo
ik geloof iedereen tot het tegendeel bewezen wordt, dus Fenneke zal een voor ons onbekende foto als avatar moeten nemen waar ze samen met Geer op staat, is dat wat?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus als ik tijdens een liveshow aan Fenneke ga vragen of ze een account op fok heeft, en ze zegt nee. Dan blijven jullie Eric geloven
Want dan ga ik het niet vragen
Haha pwnedquote:Twitter: SST_Guido SST Guido
@SST_Sofia OMG! mijn ouders zaten 's nachts op de livestream tijdens het gekke avondje met verhalen over Rocco.. LOOL! #sstnl
Tja aan de andere kant, ik kan ook gaan zoeken op internet en kom ik ook een foto tegen van die 2, en danquote:Op maandag 28 maart 2011 14:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik geloof iedereen tot het tegendeel bewezen wordt, dus Fenneke zal een voor ons onbekende foto als avatar moeten nemen waar ze samen met Geer op staat, is dat wat?
ja hea, dat vind ik nog wel het allerergstequote:Op maandag 28 maart 2011 14:20 schreef Olga het volgende:
En mo zal ws als enige geen stemmen krijgen gok ik zo... schijnheilig gedoe
ow en Sharonquote:Op maandag 28 maart 2011 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil dat Mo en Jo genomineerd worden
Het liefst zie ik gewoon mo en jo op de bank.... Eerlijk zat miquote:Op maandag 28 maart 2011 14:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja hea, dat vind ik nog wel het allergerste
Behalve dat ik me irriteer aan haar stem valt zij juist wel meequote:
neeheee, een ONbekende fotoquote:Op maandag 28 maart 2011 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tja aan de andere kant, ik kan ook gaan zoeken op internet en kom ik ook een foto tegen van die 2, en dan
dan hoop ik dat mo vertrektquote:Op maandag 28 maart 2011 14:21 schreef Olga het volgende:
[..]
Het liefst zie ik gewoon mo en jo op de bank.... Eerlijk zat mi
vandaag alleen vrouwen !!quote:Op maandag 28 maart 2011 14:22 schreef shomila het volgende:
Jo en Flip omdat hij zijn geheim verteld heeft aan Mo.
Liever een schunnige foute van die twee...quote:Op maandag 28 maart 2011 14:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
neeheee, een ONbekende foto![]()
ze zijn al samen vanaf hun jeugd dus er zal toch wel ergens een verjaardagsfoto zijn van toen ze 17 en 18 waren?
nominaties worden bekend gemakktquote:Op maandag 28 maart 2011 14:22 schreef Vultarian het volgende:
wat gebeurde er dat we streamlock kregen? ze stonden toch in de keuken ofzo?
owja... ik las verkeerd.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
neeheee, een ONbekende foto![]()
ze zijn al samen vanaf hun jeugd dus er zal toch wel ergens een verjaardagsfoto zijn van toen ze 17 en 18 waren?
ik denk dat we gewoon moeten afwachten, hier op Fok weten ze wel hoe ze zo'n account moeten verifierenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Liever een schunnige foute van die twee...
Ja regie wil ook meteen actie, even de vrede overhoop gooien...eens kijken wat deze psychische nuke gaat opleveren bij de dames...quote:
Hoogbegaafd hequote:Op maandag 28 maart 2011 14:23 schreef Olga het volgende:
nee maar helaas. prinses mo heeft zich te goed ingedekt bij de ebwoners
Dat dus. Zelfs Aafke verdraag, ondanks dat niet te volgen gebrabbel, beter dan Joanna, Monique en Laura.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:22 schreef Olga het volgende:
[..]
Behalve dat ik me irriteer aan haar stem valt zij juist wel mee
nu al? normaal beginnen ze toch pas eind van de middag met nomineren?quote:
Zelfs dan zijn sex pics van Geer en Fen welkom...quote:Op maandag 28 maart 2011 14:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik denk dat we gewoon moeten afwachten, hier op Fok weten ze wel hoe ze zo'n account moeten verifieren
maar dan kan het nog een bekende van hun zijn , een oud buurmeisje of zo, en hoeft het niet Fenneke zelf te zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owja... ik las verkeerd.
Dat vind ik een goede ja![]()
des te meer drama for us !quote:Op maandag 28 maart 2011 14:24 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nu al? normaal beginnen ze toch pas eind van de middag met nomineren?
hebben ze dus al gedaanquote:Op maandag 28 maart 2011 14:24 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nu al? normaal beginnen ze toch pas eind van de middag met nomineren?
Oneensch. Ze hadden een echte sanctie moeten krijgen. Maar ja, Jo en Flop....kindjes van God.quote:
We moeten gewoon effe bellen naar Fenneke... OF Mailen???quote:Op maandag 28 maart 2011 14:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
maar dan kan het nog een bekende van hun zijn , een oud buurmeisje of zo, en hoeft het niet Fenneke zelf te zijn![]()
we komen er nooit achter vrees ik
Misschien wel Cynthia, kan ze ook eens op FOK! komen zonder afgezeken te worden.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
maar dan kan het nog een bekende van hun zijn , een oud buurmeisje of zo, en hoeft het niet Fenneke zelf te zijn![]()
we komen er nooit achter vrees ik
Jo is de lieveling van de redactie schreef ik gisteren al op de site van sstnlquote:Op maandag 28 maart 2011 14:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oneensch. Ze hadden een echte sanctie moeten krijgen. Maar ja, Jo en Flop....kindjes van God.
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Misschien wel Cynthia, kan ze ook eens op FOK! komen zonder afgezeken te worden.
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oneensch. Ze hadden een echte sanctie moeten krijgen. Maar ja, Jo en Flop....kindjes van God.
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:26 schreef shomila het volgende:
Ik denk echt als Jo genomineerd is dat haar moeder zegt gooi er maar in van Dennis om stemmen te krijgen uit medelijden.
ze mot maar een kopie van haar paspoort naar Danny sturen van Fokquote:Op maandag 28 maart 2011 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We moeten gewoon effe bellen naar Fenneke... OF Mailen???
Heeft ze nog een eigen bedrijf?
onder het motto: niets is wat het lijkt zekerquote:
hoe meer drama hoe beter, dooie boel daar moet een beetje opgeschud wordenquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze mot maar een kopie van haar paspoort naar Danny sturen van Fok![]()
dan weten we het pas zeker
Ze mot niks.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze mot maar een kopie van haar paspoort naar Danny sturen van Fok![]()
dan weten we het pas zeker
Daar hoop ik al weken op. Heb de hoop opgegeven.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:27 schreef Vultarian het volgende:
hoe meer drama hoe beter, dooie boel daar moet een beetje opgeschud worden
Broek uit, tetten bloot...Hollandse.....quote:Op maandag 28 maart 2011 14:28 schreef danilel het volgende:
[..]
Ze mot niks.
Geloof haar als je haar gelooft.
Geloof haar niet als je haar niet gelooft............
Wat een gedoe.
ja, ook dat, lollig is het sowiesoquote:Op maandag 28 maart 2011 14:27 schreef Stability het volgende:
ach, en mocht pablolaatje niet gerards echte vrouw zijn, dan heeft diegene toch ontzettende lol? gunnen we haar / hem toch wel?
ik geloof overigens wel dat het een echt account is.
inderdaad ! en ik ben nicole ! en voor wie dat niet geloofd, is jammer maar het is fakking 10000000 procent waar ! ik zweer het op mn .... dingesquote:Op maandag 28 maart 2011 14:28 schreef danilel het volgende:
[..]
Ze mot niks.
Geloof haar als je haar gelooft.
Geloof haar niet als je haar niet gelooft............
Wat een gedoe.
Een half uur geleden nog hier geweest.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:11 schreef Stability het volgende:
[..]
ik denk dat guido hier niet eens meer komt, heb hem hier maar 1 keer zien tiepen
is toch leuk beetje speculeren tijdens de streamlock?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:30 schreef itsme het volgende:
Jezus wat een gezeik nu weer hier over fenneke. Who cares. . Ja jullie dus.
Dat dusquote:Op maandag 28 maart 2011 14:30 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik hoop dat er wat mensen flink over de zeik gaan door de nominaties.
Het wordt wel tijd voor een relletje!
Preciesquote:Op maandag 28 maart 2011 14:30 schreef itsme het volgende:
je moet toch wat te zeiken hebben tijdens een SLquote:Op maandag 28 maart 2011 14:30 schreef itsme het volgende:
oh niet gezienquote:Op maandag 28 maart 2011 14:30 schreef marky het volgende:
[..]
Een half uur geleden nog hier geweest.
poffu
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:30 schreef itsme het volgende:
Hij kan altijd zeggen, het was niet mijn mening, die heb ik namelijk niet!quote:Op maandag 28 maart 2011 14:31 schreef shomila het volgende:
Zou Alex al in zijn broek gescheten hebben nu het openbaar wordt wie die genomineerd heeft.
Die heeft zich ondertussen al 4x moeten verschonen, de lamlul.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:31 schreef shomila het volgende:
Zou Alex al in zijn broek gescheten hebben nu het openbaar wordt wie die genomineerd heeft.
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:31 schreef shomila het volgende:
doet laura voor hemquote:Op maandag 28 maart 2011 14:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Die heeft zich ondertussen al 4x moeten verschonen, de lamlul.
Aaargh wat een afschuwelijke site in dat profiel....quote:Op maandag 28 maart 2011 14:30 schreef marky het volgende:
[..]
Een half uur geleden nog hier geweest.
poffu
mo wordt niet genomineerd hoe graag we dat ook willenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:33 schreef Wazigwijfke het volgende:
Is het zeker dat het openbaar wordt wie is genomineerd en door wie? Dan zou het wel goeie tv opleveren inclusief een scheldende Mo en Jo
Ik kan niet wachtenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:33 schreef Wazigwijfke het volgende:
Is het zeker dat het openbaar wordt wie is genomineerd en door wie? Dan zou het wel goeie tv opleveren inclusief een scheldende Mo en Jo
Dat was wel wat daarnet beweerd werdquote:Op maandag 28 maart 2011 14:33 schreef Wazigwijfke het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:31 schreef shomila het volgende:
ja oogjes gaan open ..... en dichtquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:34 schreef Toverheks het volgende:
En weer beeld..........................
Huh, ik zie nu de voorkant van het huis, er staat me een joekel van een verhuiswagen voor de deur, 3 mannen stappen uit, kan ze niet verstaan omdat ze geen zender om hebben en het Portugezen zijn![]()
Ze gooien de achterklep van de vrachtwagen open en er staat me toch een huisraad in zie ik............alle bewoners moeten nu helpen uit laaien, Gerard begint gelijk met Karim een Bankstel naar binnen te slepen, ik zie de dames allemaal kreetjes uitslaan van oh wat gaaf, oh en die lamp, en oh dat wilde ik ook hebben zo een mooi haltafeltje.
Iedereen sleept zich de kolere en probeert een plekje te zoeken voor alle meubels, het staat nu wel erg vol met dozen en huisraad.
Beppie Breipen zie ik steeds kijken en ze roept maar steeds, he zo een bankstel heb ik ook, en he die lamp ook wat toevallig allemaal.
Beppie zegt zachtjes tegen Flip, raar he wat er allemaal staat is helemaal mijn smaak, en *de Stem* heeft echt niet in mijn huis gefilmd hoe weten ze dat ik me nu hier helemaal ga thuisvoelen???*
Nou alle bewoners keuren de *nieuwe* spullen......en dan klinkt de stem..................
Bewoners Welkom in het nieuwe huis van Joanna.......deze spullen zijn bij haar moeder afgeleverd maar wil niet met de troep blijven opgescheept zitten, heeft een vrachtwagen vol geladen en deze kant op gestuurd.
whahahahaahahaquote:Op maandag 28 maart 2011 14:34 schreef Toverheks het volgende:
Huh, ik zie nu de voorkant van het huis, er staat me een joekel van een verhuiswagen voor de deur, 3 mannen stappen uit, kan ze niet verstaan omdat ze geen zender om hebben en het Portugezen zijn![]()
Ze gooien de achterklep van de vrachtwagen open en er staat me toch een huisraad in zie ik............alle bewoners moeten nu helpen uit laaien, Gerard begint gelijk met Karim een Bankstel naar binnen te slepen, ik zie de dames allemaal kreetjes uitslaan van oh wat gaaf, oh en die lamp, en oh dat wilde ik ook hebben zo een mooi haltafeltje.
Iedereen sleept zich de kolere en probeert een plekje te zoeken voor alle meubels, het staat nu wel erg vol met dozen en huisraad.
Beppie Breipen zie ik steeds kijken en ze roept maar steeds, he zo een bankstel heb ik ook, en he die lamp ook wat toevallig allemaal.
Beppie zegt zachtjes tegen Flip, raar he wat er allemaal staat is helemaal mijn smaak, en *de Stem* heeft echt niet in mijn huis gefilmd hoe weten ze dat ik me nu hier helemaal ga thuisvoelen???*
Nou alle bewoners keuren de *nieuwe* spullen......en dan klinkt de stem..................
Bewoners Welkom in het nieuwe huis van Joanna.......deze spullen zijn bij haar moeder afgeleverd maar wil niet met de troep blijven opgescheept zitten, heeft een vrachtwagen vol geladen en deze kant op gestuurd.
Ik denk dat de moeder van Jo samen met de moeder van Jan Smit in een breiclubje zitquote:Op maandag 28 maart 2011 14:34 schreef Toverheks het volgende:
Bedankt voor de epische update, wat moesten we toch zonder jou Heksje!quote:Op maandag 28 maart 2011 14:34 schreef Toverheks het volgende:
quote:
Lekker relaxed dusquote:Op maandag 28 maart 2011 14:34 schreef Stability het volgende:
[..]
ja oogjes gaan open ..... en dicht
En Yolanthe en Joanna hebben de zelfde plastisch chirurg (lipjes)quote:Op maandag 28 maart 2011 14:35 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik denk dat de moeder van Jo samen met de moeder van Jan Smit in een breiclubje zit
whaahaha heldinquote:Op maandag 28 maart 2011 14:34 schreef Toverheks het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heet jezelf als forum een beetje status aanmeten omdat de vrouw van toevallig wel op Fok post ja. Het boeit verder natuurlijk ook niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:30 schreef itsme het volgende:
Dat is toch vermakelijkquote:Op maandag 28 maart 2011 14:38 schreef shomila het volgende:
Als Jo genomineerd gaat ze 3 dagen roepen ik ga lekker naar Dennis. Jammer joh.
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:38 schreef waxmask het volgende:
Na dit leuke intermezzo van Heksje toch weer een mededeling van minder vrolijke aard. Zojuist de streams weer aangezet , tijdens een SL nog wel, in afwachting van de reacties erna... Sorry dat ik zo zwak ben, vind het vooral erg , mochten mijn ouders kijken... Ik ben weerVerslaafdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ze er dan uitgestemd wordt moet ze eigenlijk met de camera gevolgd worden totdat ze het nieuws te horen krijgt dat dennis haar het huis heeft uitgeflikkerdquote:Op maandag 28 maart 2011 14:38 schreef shomila het volgende:
Als Jo genomineerd gaat ze 3 dagen roepen ik ga lekker naar Dennis. Jammer joh.
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:39 schreef Olga het volgende:
[..]
Als ze er dan uitgestemd wordt moet ze eigenlijk met de camera gevolgd worden totdat ze het nieuws te horen krijgt dat dennis haar het huis heeft uitgeflikkerd
Ja hahaha tot aan de deur sleutel in het slot huh hij past niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:39 schreef Olga het volgende:
[..]
Als ze er dan uitgestemd wordt moet ze eigenlijk met de camera gevolgd worden totdat ze het nieuws te horen krijgt dat dennis haar het huis heeft uitgeflikkerd
Op het moment dat de exit bekend is geworden, ze haar geheim heeft "verteld" en dat Renate dan nog zegt: "Breaking news van het thuisfront. Je relatie is over."quote:Op maandag 28 maart 2011 14:39 schreef Olga het volgende:
[..]
die polsen hoeven van mij niet maar de restquote:Op maandag 28 maart 2011 14:41 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Op het moment dat de exit bekend is geworden, ze haar geheim heeft "verteld" en dat Renate dan nog zegt: "Breaking news van het thuisfront. Je relatie is over."
En dat je dan ziet dat ze haar polsen begint open te snijden!
Yup, maar dadelijk als ze weer terug zijn liggen ze weer op bed, in de tuin en aan de bar alsof er niks gebeurt is....quote:Op maandag 28 maart 2011 14:41 schreef snetje het volgende:
lange SL ...volgens mij is er heibel in de tent
Er zal best een leuke discussie zijn ontstaan die een lange SL veroorzaakt iddquote:Op maandag 28 maart 2011 14:41 schreef snetje het volgende:
Jo is het vast niet eens met de nominaties. Nog snel ff de heren anders laten nomineren.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:41 schreef snetje het volgende:
dit dusquote:Op maandag 28 maart 2011 14:43 schreef Day het volgende:
OMG, julllie zijn echt erg!![]()
Ik vind Jo 9 van de 10 keer vreselijk, maar ik vind het wel triest dat haar relatie op deze manier uit is gegaan. Dat gun je toch niemand?
Maar heb je haar horen praten over die gast ook, dat kon toch ook echt niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:43 schreef Day het volgende:
Ik vind Jo 9 van de 10 keer vreselijk, maar ik vind het wel triest dat haar relatie op deze manier uit is gegaan. Dat gun je toch niemand?
ja, eensquote:Op maandag 28 maart 2011 14:43 schreef Day het volgende:
Ik vind het ook triest en heb dat eerder in een andere TT gepost, maar een geintje tussendoor moet kunnen hoor....................quote:Op maandag 28 maart 2011 14:43 schreef Day het volgende:
We waarschuwen je wel wanneer er weer een streamlock isquote:Op maandag 28 maart 2011 14:44 schreef itsme het volgende:
Nou ze zijn weer terug maar ik ben sjacherijnig en heb geen zin om verder naar die idoten te kijken.
Lees het later wel.![]()
Waarom ben je chagrijnig?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:44 schreef itsme het volgende:
Nou ze zijn weer terug maar ik ben sjacherijnig en heb geen zin om verder naar die idoten te kijken.
Lees het later wel.![]()
welke manier Day? Als je doelt op dat iedereen het weet behalve Jo dan heeft ze dat helemaal aan haar moeder te danken die besloot dat even openbaar te maken online.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:43 schreef Day het volgende:
capsquote:Op maandag 28 maart 2011 14:45 schreef muzas het volgende:
Ja kijk die kutkop dandie is genomineerd
:D:D
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:45 schreef suzi1 het volgende:
zo ziet een genomineerde eruit
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:45 schreef suzi1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan toch niet ik ben fakking 100000% leuk en zorgzaam ik kan alles beter ik heb alles mooier en duurder zijn ze gek geworden.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:45 schreef suzi1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is haar standaard botoxkop, maar wrs heb je gelijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:44 schreef mevrouwdebok het volgende:
ja hoor aan jo's kop te zien is ze genomineerd![]()
![]()
Nee die houden we nog te goed hoop ik.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:46 schreef mevrouwdebok het volgende:
of zouden ze jo meteen het nieuws van thuis verteld hebben
Ja tuurlijk is dat erg! Maar polsen doorsnijden, come on!quote:Op maandag 28 maart 2011 14:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar heb je haar horen praten over die gast ook, dat kon toch ook echt niet.
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:47 schreef Toverheks het volgende:
Denk dat Beppie Breipen genomineerd isdat hoofd spreekt boekdelen
je gunt toch ook niemand zo'n vrouwquote:Op maandag 28 maart 2011 14:43 schreef Day het volgende:
Beelden zeggen meer als woordenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:48 schreef Chanel5 het volgende:
Ut kijkt niet vrolijk
[ link | afbeelding ]
Ik gun het haar wel hoor ze is al even labiel als moquote:Op maandag 28 maart 2011 14:48 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
je gunt toch ook niemand zo'n vrouw
doe maar prullenbak,quote:Op maandag 28 maart 2011 14:49 schreef bollokus het volgende:
zijn er nog geintresseerd in een filmpje van het hoofdje van jo of gewoon hup de prullenbak in ??
Neeeeeeeeeeeee niet Aafkequote:Op maandag 28 maart 2011 14:49 schreef BONG4002 het volgende:
Jo en Aafke denk ik dus
Dan vliegt Aafke eruit.
Nee klopt, dat vind ik ook te ver gaan.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:47 schreef Day het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is dat erg! Maar polsen doorsnijden, come on!
Meer capsquote:Op maandag 28 maart 2011 14:50 schreef mevrouwdebok het volgende:
dat hoofd prominent op cam 1 woehahaha
ja die is ook verdacht stil...maar nee, aafke er nog maar ff inlaten. ik wil jo zien vertrekkenquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:47 schreef Toverheks het volgende:
Denk dat Beppie Breipen genomineerd isdat hoofd spreekt boekdelen
quote:
Aaf heeft geluk dat een Fries altijd op een Fries zal stemmen. Veel Rotterdammers zouden NOOIT op Jo stemmen...quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:50 schreef Toverheks het volgende:
Beppie Breipen is een heel verwend kreng dat zie je aan die kop, die denkt echt nu............
Wat zal ik doen, stampvoeten of me op de grond laten vallen, ik wil aandacht meelij en blijven
Terwijl ze juist tevreden moet zijn dat ze al over de helft is in SST, opzich al een hele prestatiequote:
Ik niet in ieder gevalquote:Op maandag 28 maart 2011 14:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Aaf heeft geluk dat een Fries altijd op een Fries zal stemmen. Veel Rotterdammers zouden NOOIT op Jo stemmen...
Nee, volgens mij zitten die traantje niet ver.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:51 schreef pullup het volgende:
Ik zie al wat traantjes verschijnen![]()
Of wil ik nu te graag dingen zien ?
Ja ik zei toch dat ie zich 4x heeft verschoond, dit was het laatste setje wat is in de kast had liggen.quote:
Ik ga niet stemmen, hoor. Jo mag niet weg van de redactie.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik niet in ieder gevalIk als (bijna) Rotterdam ga vreemd, en stem op Aafke
hahahahahahquote:Op maandag 28 maart 2011 14:53 schreef muzas het volgende:
Je kan me trouwens helemaal opvegen als ze dalijk gaat zeggen 'dat ze dan weer lekker naar d'r vent kan'_!
![]()
!!!1!!!1!1!!1!!
ik denk dat ze toch wel een brok (botox?) in dr keel heeftquote:Op maandag 28 maart 2011 14:54 schreef Toverheks het volgende:
kijk nu naar camera 3, ohhhhhhhhh wat zou ze graag even haar stemmetje verheffen
Of van Karim gehoord. #Rooiebroekquote:Op maandag 28 maart 2011 14:53 schreef Je_Psychiater het volgende:
Joanna heeft ergens gelezen dat rood, rode lippestift en rood jurkje aantrekkelijk maakt. Of het werkt bij deze Secret Story mannen zullen we morgenavond weten.
http://vorige.nrc.nl/wete(...)_vrouw_aantrekkelijk
Ik ook niet trouwens, ik laat me collega's alrtijd stemmenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:54 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ga niet stemmen, hoor. Jo mag niet weg van de redactie.
quote:
Wat een Gerard actie.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook niet trouwens, ik laat me collega's alrtijd stemmen
Ja je kan veel van Jo zeggen maar niet dat ze consequent is. Zij bekstekt iedereen, maar niemand mag haar bekstekken. Zal ze nu nog meer naar Geer trekken. Hoop zo dat ze genomineerd is he.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:55 schreef danaqui het volgende:
Je ziet Jo denken "wat een bekstekkers hier "
Ik blijf me verbazen dat zo'n jonge vrouw als zoveel als d'r gezicht heeft laten verbouwen. En ze is er alleen maar ouder op geworden.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:53 schreef muzas het volgende:
Je kan me trouwens helemaal opvegen als ze dalijk gaat zeggen 'dat ze dan weer lekker naar d'r vent kan'_!
![]()
!!!1!!!1!1!!1!!
MIsschien was het wel erger voordat ze ermee begonquote:Op maandag 28 maart 2011 14:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen dat zo'n jonge vrouw als zoveel als d'r gezicht heeft laten verbouwen. En ze is er alleen maar ouder op geworden.
dat kan niet... waar moeten de smsjes dan naartoe??quote:Op maandag 28 maart 2011 14:57 schreef bull1966 het volgende:
volgens mij is die Jo als enige genomineerd LOL
haha ik hoef niet eens te lezen Ik zie aan dat sjacherijnige hoofd van Jo dat ze genomineerd is.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:45 schreef mevrouwdebok het volgende:
hoe zuur kan je kijken ,ik kom niet meer bij![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
ze zei ik wil naar huis en ik ga het zeggen
Ja dat is de enige manier om niet af te gaan...Troelaquote:Op maandag 28 maart 2011 14:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
ze zei ik wil naar huis en ik ga het zeggen
Naar Joquote:Op maandag 28 maart 2011 14:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat kan niet... waar moeten de smsjes dan naartoe??
Hopelijk verliest ze van Jo i.v.m. de thuissituatiequote:Op maandag 28 maart 2011 15:01 schreef beequeen het volgende:
Aaf dus ook genomineerd. Aaf kan het wel schudden dus.
Jepquote:Op maandag 28 maart 2011 15:01 schreef beequeen het volgende:
Aaf dus ook genomineerd. Aaf kan het wel schudden dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |