Er zal best een leuke discussie zijn ontstaan die een lange SL veroorzaakt iddquote:Op maandag 28 maart 2011 14:41 schreef snetje het volgende:
lange SL ...volgens mij is er heibel in de tent
Jo is het vast niet eens met de nominaties. Nog snel ff de heren anders laten nomineren.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:41 schreef snetje het volgende:
lange SL ...volgens mij is er heibel in de tent
dit dusquote:Op maandag 28 maart 2011 14:43 schreef Day het volgende:
OMG, julllie zijn echt erg!![]()
Ik vind Jo 9 van de 10 keer vreselijk, maar ik vind het wel triest dat haar relatie op deze manier uit is gegaan. Dat gun je toch niemand?
Maar heb je haar horen praten over die gast ook, dat kon toch ook echt niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:43 schreef Day het volgende:
Ik vind Jo 9 van de 10 keer vreselijk, maar ik vind het wel triest dat haar relatie op deze manier uit is gegaan. Dat gun je toch niemand?
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:34 schreef Toverheks het volgende:
En weer beeld..........................
Huh, ik zie nu de voorkant van het huis, er staat me een joekel van een verhuiswagen voor de deur, 3 mannen stappen uit, kan ze niet verstaan omdat ze geen zender om hebben en het Portugezen zijn![]()
Ze gooien de achterklep van de vrachtwagen open en er staat me toch een huisraad in zie ik............alle bewoners moeten nu helpen uit laaien, Gerard begint gelijk met Karim een Bankstel naar binnen te slepen, ik zie de dames allemaal kreetjes uitslaan van oh wat gaaf, oh en die lamp, en oh dat wilde ik ook hebben zo een mooi haltafeltje.
Iedereen sleept zich de kolere en probeert een plekje te zoeken voor alle meubels, het staat nu wel erg vol met dozen en huisraad.
Beppie Breipen zie ik steeds kijken en ze roept maar steeds, he zo een bankstel heb ik ook, en he die lamp ook wat toevallig allemaal.
Beppie zegt zachtjes tegen Flip, raar he wat er allemaal staat is helemaal mijn smaak, en *de Stem* heeft echt niet in mijn huis gefilmd hoe weten ze dat ik me nu hier helemaal ga thuisvoelen???*
Nou alle bewoners keuren de *nieuwe* spullen......en dan klinkt de stem..................
Bewoners Welkom in het nieuwe huis van Joanna.......deze spullen zijn bij haar moeder afgeleverd maar wil niet met de troep blijven opgescheept zitten, heeft een vrachtwagen vol geladen en deze kant op gestuurd.
ja, eensquote:Op maandag 28 maart 2011 14:43 schreef Day het volgende:
Ik vind het ook triest en heb dat eerder in een andere TT gepost, maar een geintje tussendoor moet kunnen hoor....................quote:Op maandag 28 maart 2011 14:43 schreef Day het volgende:
We waarschuwen je wel wanneer er weer een streamlock isquote:Op maandag 28 maart 2011 14:44 schreef itsme het volgende:
Nou ze zijn weer terug maar ik ben sjacherijnig en heb geen zin om verder naar die idoten te kijken.
Lees het later wel.![]()
Waarom ben je chagrijnig?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:44 schreef itsme het volgende:
Nou ze zijn weer terug maar ik ben sjacherijnig en heb geen zin om verder naar die idoten te kijken.
Lees het later wel.![]()
welke manier Day? Als je doelt op dat iedereen het weet behalve Jo dan heeft ze dat helemaal aan haar moeder te danken die besloot dat even openbaar te maken online.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:43 schreef Day het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |