Dus als ik tijdens een liveshow aan Fenneke ga vragen of ze een account op fok heeft, en ze zegt nee. Dan blijven jullie Eric gelovenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
eerder Eric omdat ie Gerard en Fenneke al heel lang kent en Guido heeft haar misschien even terloops gesproken maar dat maakt nog geen vriendschap, dus lijkt me eerder dat Guido zich vergist, maar we zullen zien, misschien een vervroegde 1 april grap van Eric of zo?
Als jij een lapzwans als Guido wilt geloven is dat je goed recht...quote:Op maandag 28 maart 2011 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus als ik tijdens een liveshow aan Fenneke ga vragen of ze een account op fok heeft, en ze zegt nee. Dan blijven jullie Eric geloven
Want dan ga ik het niet vragen
Ik denk dat het een grote fout van hun was om juist met Gerard versus Servio zo laat pas de noms bekend te maken. Mensen konden dus pas laat smsen. Die fout willen ze niet meer maken maar denk niet dat er nu weer veel gesmst gaat worden.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:14 schreef delfse het volgende:
Het wordt vandaag bekent gemaakt dan kan er 1 dag extra gestemd worden.
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja...![]()
![]()
Op 1 april komen we erachter dat het Natasia was....
![]()
![]()
dat zeg ik toch nietquote:Op maandag 28 maart 2011 14:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als jij een lapzwans als Guido wilt geloven is dat je goed recht...![]()
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:18 schreef mevrouwdebok het volgende:
kan niet wachten tot die streamlock afgelopen is ,en dan die zure kop van jo
Ik doe met je mee.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:17 schreef pullup het volgende:
Ik ga vast popcorn maken voor de fittie van Jo zo meteen.
beetje jammer jaquote:Op maandag 28 maart 2011 14:18 schreef Zixon het volgende:
Maken ze de uitslag niet meer live op tv bekend?
heeft zich nog maar drie dagen om die achterlijke sjaal van haar af te breienquote:Op maandag 28 maart 2011 14:18 schreef mevrouwdebok het volgende:
kan niet wachten tot die streamlock afgelopen is ,en dan die zure kop van jo
ik geloof iedereen tot het tegendeel bewezen wordt, dus Fenneke zal een voor ons onbekende foto als avatar moeten nemen waar ze samen met Geer op staat, is dat wat?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus als ik tijdens een liveshow aan Fenneke ga vragen of ze een account op fok heeft, en ze zegt nee. Dan blijven jullie Eric geloven
Want dan ga ik het niet vragen
Haha pwnedquote:Twitter: SST_Guido SST Guido
@SST_Sofia OMG! mijn ouders zaten 's nachts op de livestream tijdens het gekke avondje met verhalen over Rocco.. LOOL! #sstnl
Tja aan de andere kant, ik kan ook gaan zoeken op internet en kom ik ook een foto tegen van die 2, en danquote:Op maandag 28 maart 2011 14:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik geloof iedereen tot het tegendeel bewezen wordt, dus Fenneke zal een voor ons onbekende foto als avatar moeten nemen waar ze samen met Geer op staat, is dat wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |