quote:Op maandag 28 maart 2011 13:38 schreef pullup het volgende:
Flip: Je vriend ziet er net zo uit als Maik toch?
Jo: Mjah alleen wat boller en ronder, een heel andere neus en kin.
Haha dream on.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:37 schreef Urb het volgende:
[..]
So what? Gerard wint uiteindelijk toch wel dus maakt niet uit toch.![]()
![]()
Gisteren, een vis heeft gradenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:37 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze is niet dom, maar bijster intelligent is ze ook niet als ze naat het Gradameer gaat.
Bedoelt ze niet dat ze dan zelf weg gaat? m.a.w chantage?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:40 schreef Urb het volgende:
Joan " Als ik genomineert word, ben ik weg "
Ze is echt slimmer dan ze lijkt.
Tot nu toe heeft er nog nooit een van mijn favorieten gewonnen in ieder geval.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Haha dream on.Kijk je nog niet zo lang RLS?
Ja en gisteren ging ze naar het Gradameer op vakantie.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:41 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Gisteren, een vis heeft graden
Vandaag, een slome darm bestaat echt![]()
En nederland heeft geen kerncentrales
en dat is alleen nog maar van vandaag en de dag is nog niet voorbij.
Dat doet ze al dagen toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:42 schreef itsme het volgende:
[..]
Bedoelt ze niet dat ze dan zelf weg gaat? m.a.w chantage?
We zullen zien, Gerard slaapt geen minuut overdag, daar kan onze schone slaapster het toch echt niet van gaan winnen. Hoe leuk ik haar zelf ook vind.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Haha dream on.Kijk je nog niet zo lang RLS?
De database van Harry Kloosters puilt uit met saai nerds als Alex en Maik en domme wijven ala Jo en Mo...hoogbegaafd op een andere planeet mss, maar volgens onze normen en waarden ben je een domme doos...quote:Op maandag 28 maart 2011 13:40 schreef beequeen het volgende:
Flip: als jij (Jo) niet in het programma had gezeten, had er wel een ander blond ding ingezeten.
Jo baalt.
Oke in het begin heeft ze enorm veel hulp gehad van de redactie. Als zij niet die relatie met Guido moest faken had zij er al uitgelegen.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:41 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Gisteren, een vis heeft graden
Vandaag, een slome darm bestaat echt![]()
En nederland heeft geen kerncentrales
en dat is alleen nog maar van vandaag en de dag is nog niet voorbij.
Daarstraks nog iets met een spinquote:Op maandag 28 maart 2011 13:42 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja en gisteren ging ze naar het Gradameer op vakantie.
Ik hoor het har nog zeggen tegen Flip: "Je weet toch, ik draag nooit roze..."quote:Op maandag 28 maart 2011 13:40 schreef Stability het volgende:
jo, dikke lippenstift op, maar wel dr badjas aan
Alleen Bart bij BB1 en that was it. Daarna alleen maar de saaie mensen.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft er nog nooit een van mijn favorieten gewonnen in ieder geval.![]()
Mag ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:42 schreef itsme het volgende:
[..]
Bedoelt ze niet dat ze dan zelf weg gaat? m.a.w chantage?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |