Castello Branco is echt een aanrader, is wel 150km van Lisbao, maar als je een huurauto neemt zeker ff de binnenlanden in en daar eens een dagje gaan kijken...quote:Op maandag 28 maart 2011 13:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ga daar in de buurt op vakantie, alleen pas in juli, dus ik kan niets voor je meenemen om over de schutting te gooien
datquote:Op maandag 28 maart 2011 13:30 schreef Stability het volgende:
wat is laura populair aan het doen zeg...ze denkt dat ze heel wat is...
en bretels als ik het goed zag hahahaquote:Op maandag 28 maart 2011 13:30 schreef mangalie het volgende:
[..]
Vandaar dat ze die drollenvanger aanheeft, preventie
Ik ben het volkomen met je eens.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:21 schreef mazaru het volgende:
De perfecte genomineerden zouden Laura en Joanne naast elkaar zijn. En dan mag wat mij betreft Laura opzouten
datquote:Op maandag 28 maart 2011 13:31 schreef Namat het volgende:
Lui mens!
Als ik moet kiezen, heb ik liever Laura dan Joan eruit, beide engerds maar Laura maakt een transformatie door van kopjesgevende, geeuwende poes tot geraffineerde bitch, wat een lui, sloom en uitgekookt mens is dat. Lijkt me vreselijk om die als kinderoppas te hebben, ze lijkt me ook niet lief met een kind zodra de ouders uit het zicht zijn.
Ze krijgt ook een steeds grotere mond en wordt een echte baas tegen Alex maar ja, die verdiend niets anders want die gozer heeft geen ruggegraat, kwestie van potje en dekseltje.
nee, in noord ! achter het spoor is noordquote:
Nou ze is losgebroken sinds ze met Faalex is.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:30 schreef Stability het volgende:
wat is laura populair aan het doen zeg...ze denkt dat ze heel wat is...
Oost is ook over het spoor hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:32 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, in noord ! achter het spoor is noord
En dat is een nare wijjk ofzo?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:32 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, in noord ! achter het spoor is noord
een jongetje-jongetje zul je bedoelen,quote:Op maandag 28 maart 2011 13:32 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou ze is losgebroken sinds ze met Faalex is.
Dus heeft altijd een "vriendje-vriendje" nodig om zich wat te voelen
ja maar als je het over de andere kant van het spoor hebt in hilversum bedoel je noord.quote:
Heeft ze daar ook op geantwoord of heeft ze wijselijk dr mond gehouden?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat![]()
joann: kan hij een beetje zoenen laura ?![]()
Dat zeggen vaders van Gooische Meisje...wel opletten bij de buren hequote:Op maandag 28 maart 2011 13:32 schreef Urb het volgende:
Alex geloofd echt niet dat gooise meisjes " Liever verwend dat verwaarloosd zeggen" terwijl ze dat juist wel doen.![]()
![]()
niet echt een nare wijk, meer een arbeiders wijk, maar er staan wel degelijk mooie dure huizen bijquote:
Ik woon me hele leven al in Hilversum, maar oost is echt de overkant van het spoor dus de pauper buurt, Geuzenweg e.d.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:33 schreef Stability het volgende:
[..]
ja maar als je het over de andere kant van het spoor hebt in hilversum bedoel je noord.
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:33 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Heeft ze daar ook op geantwoord of heeft ze wijselijk dr mond gehouden?
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:31 schreef Stability het volgende:
oh dus ze heeft in hilversum noord gewoond, laura.....aan de slechte kant van het spoor...laat dat nou echt waar zijn!!!!!!
ja dat is ook zo...ik kom ook uit hulversuck...centrumquote:Op maandag 28 maart 2011 13:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik woon me hele leven al in Hilversum, maar oost is echt de overkant van het spoor dus de pauper buurt, Geuzenweg e.d.
Er is toch maar één bewoonbare kant aan het spoor in Noord? Aan de andere kan ligt het mediapark.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:31 schreef Stability het volgende:
oh dus ze heeft in hilversum noord gewoond, laura.....aan de slechte kant van het spoor...laat dat nou echt waar zijn!!!!!!
Heb in dienst gezeten in Bussum, en ik kan je zeggen dat HEEL Hilversum pauper is t.o.v. de rest van Nederland...quote:Op maandag 28 maart 2011 13:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik woon me hele leven al in Hilversum, maar oost is echt de overkant van het spoor dus de pauper buurt, Geuzenweg e.d.
Ho ho ho!quote:Op maandag 28 maart 2011 13:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Heb in dienst gezeten in Bussum, en ik kan je zeggen dat HEEL Hilversum pauper is t.o.v. de rest van Nederland...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |