Castello Branco is echt een aanrader, is wel 150km van Lisbao, maar als je een huurauto neemt zeker ff de binnenlanden in en daar eens een dagje gaan kijken...quote:Op maandag 28 maart 2011 13:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ga daar in de buurt op vakantie, alleen pas in juli, dus ik kan niets voor je meenemen om over de schutting te gooien
datquote:Op maandag 28 maart 2011 13:30 schreef Stability het volgende:
wat is laura populair aan het doen zeg...ze denkt dat ze heel wat is...
en bretels als ik het goed zag hahahaquote:Op maandag 28 maart 2011 13:30 schreef mangalie het volgende:
[..]
Vandaar dat ze die drollenvanger aanheeft, preventie
Ik ben het volkomen met je eens.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:21 schreef mazaru het volgende:
De perfecte genomineerden zouden Laura en Joanne naast elkaar zijn. En dan mag wat mij betreft Laura opzouten
datquote:Op maandag 28 maart 2011 13:31 schreef Namat het volgende:
Lui mens!
Als ik moet kiezen, heb ik liever Laura dan Joan eruit, beide engerds maar Laura maakt een transformatie door van kopjesgevende, geeuwende poes tot geraffineerde bitch, wat een lui, sloom en uitgekookt mens is dat. Lijkt me vreselijk om die als kinderoppas te hebben, ze lijkt me ook niet lief met een kind zodra de ouders uit het zicht zijn.
Ze krijgt ook een steeds grotere mond en wordt een echte baas tegen Alex maar ja, die verdiend niets anders want die gozer heeft geen ruggegraat, kwestie van potje en dekseltje.
nee, in noord ! achter het spoor is noordquote:
Nou ze is losgebroken sinds ze met Faalex is.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:30 schreef Stability het volgende:
wat is laura populair aan het doen zeg...ze denkt dat ze heel wat is...
Oost is ook over het spoor hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:32 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, in noord ! achter het spoor is noord
En dat is een nare wijjk ofzo?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:32 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, in noord ! achter het spoor is noord
een jongetje-jongetje zul je bedoelen,quote:Op maandag 28 maart 2011 13:32 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou ze is losgebroken sinds ze met Faalex is.
Dus heeft altijd een "vriendje-vriendje" nodig om zich wat te voelen
ja maar als je het over de andere kant van het spoor hebt in hilversum bedoel je noord.quote:
Heeft ze daar ook op geantwoord of heeft ze wijselijk dr mond gehouden?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat![]()
joann: kan hij een beetje zoenen laura ?![]()
Dat zeggen vaders van Gooische Meisje...wel opletten bij de buren hequote:Op maandag 28 maart 2011 13:32 schreef Urb het volgende:
Alex geloofd echt niet dat gooise meisjes " Liever verwend dat verwaarloosd zeggen" terwijl ze dat juist wel doen.![]()
![]()
niet echt een nare wijk, meer een arbeiders wijk, maar er staan wel degelijk mooie dure huizen bijquote:
Ik woon me hele leven al in Hilversum, maar oost is echt de overkant van het spoor dus de pauper buurt, Geuzenweg e.d.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:33 schreef Stability het volgende:
[..]
ja maar als je het over de andere kant van het spoor hebt in hilversum bedoel je noord.
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:33 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Heeft ze daar ook op geantwoord of heeft ze wijselijk dr mond gehouden?
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:31 schreef Stability het volgende:
oh dus ze heeft in hilversum noord gewoond, laura.....aan de slechte kant van het spoor...laat dat nou echt waar zijn!!!!!!
ja dat is ook zo...ik kom ook uit hulversuck...centrumquote:Op maandag 28 maart 2011 13:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik woon me hele leven al in Hilversum, maar oost is echt de overkant van het spoor dus de pauper buurt, Geuzenweg e.d.
Er is toch maar één bewoonbare kant aan het spoor in Noord? Aan de andere kan ligt het mediapark.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:31 schreef Stability het volgende:
oh dus ze heeft in hilversum noord gewoond, laura.....aan de slechte kant van het spoor...laat dat nou echt waar zijn!!!!!!
Heb in dienst gezeten in Bussum, en ik kan je zeggen dat HEEL Hilversum pauper is t.o.v. de rest van Nederland...quote:Op maandag 28 maart 2011 13:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik woon me hele leven al in Hilversum, maar oost is echt de overkant van het spoor dus de pauper buurt, Geuzenweg e.d.
Ho ho ho!quote:Op maandag 28 maart 2011 13:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Heb in dienst gezeten in Bussum, en ik kan je zeggen dat HEEL Hilversum pauper is t.o.v. de rest van Nederland...
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Heb in dienst gezeten in Bussum, en ik kan je zeggen dat HEEL Hilversum pauper is t.o.v. de rest van Nederland...
Dat vink dan wel weer een goeie opmerking van Jo.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:35 schreef Urb het volgende:
Flip: " Mijn moeder is niet mijn beste vriendin"
Joan " Hoe kun je dat nou zeggen ze heeft je FAKKING REET afgeveegd"
Toen ze er in kwam was ze al een bitch maar heeft ze heel goed kunnen verstoppen. laura is iig niet dom. Ze heeft zich nu ingelikt. karim die verliefd is op haar. Alex die haar aanbid. Die gaat niet genomineerd worden en die zit in de finale dankzij helemaal niets doen en haar blijkbaar mooie uiterlijk?.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:31 schreef Namat het volgende:
Lui mens!
Als ik moet kiezen, heb ik liever Laura dan Joan eruit, beide engerds maar Laura maakt een transformatie door van kopjesgevende, geeuwende poes tot geraffineerde bitch, wat een lui, sloom en uitgekookt mens is dat. Lijkt me vreselijk om die als kinderoppas te hebben, ze lijkt me ook niet lief met een kind zodra de ouders uit het zicht zijn.
Ze krijgt ook een steeds grotere mond en wordt een echte baas tegen Alex maar ja, die verdiend niets anders want die gozer heeft geen ruggegraat, kwestie van potje en dekseltje.
oh vandaar dat mijn hond aansloegquote:Op maandag 28 maart 2011 13:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb gister geeeeeeeeeeeeeeeeeeerard staan roepen maar de respons was matig
Ze is niet dom, maar bijster intelligent is ze ook niet als ze naat het Gradameer gaat.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Toen ze er in kwam was ze al een bitch maar heeft ze heel goed kunnen verstoppen. laura is iig niet dom. Ze heeft zich nu ingelikt. karim die verliefd is op haar. Alex die haar aanbid. Die gaat niet genomineerd worden en die zit in de finale dankzij helemaal niets doen en haar blijkbaar mooie uiterlijk?.
So what? Gerard wint uiteindelijk toch wel dus maakt niet uit toch.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Toen ze er in kwam was ze al een bitch maar heeft ze heel goed kunnen verstoppen. laura is iig niet dom. Ze heeft zich nu ingelikt. karim die verliefd is op haar. Alex die haar aanbid. Die gaat niet genomineerd worden en die zit in de finale dankzij helemaal niets doen en haar blijkbaar mooie uiterlijk?.
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:37 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze is niet dom, maar bijster intelligent is ze ook niet als ze naat het Gradameer gaat.
Nee die relatie zou speltechnisch niet goed uitpakken, dat weet Laura verdomd goed.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:37 schreef MargrietV het volgende:
nieuwe romance Flip met Laura omdat ze zelfde soort mama's hebben.
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:38 schreef pullup het volgende:
Flip: Je vriend ziet er net zo uit als Maik toch?
Jo: Mjah alleen wat boller en ronder, een heel andere neus en kin.
Ga naar een gemiddelde Kampsjaak van 30 en je ziet Jo's vriend....quote:Op maandag 28 maart 2011 13:38 schreef pullup het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:38 schreef pullup het volgende:
Haha dream on.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:37 schreef Urb het volgende:
[..]
So what? Gerard wint uiteindelijk toch wel dus maakt niet uit toch.![]()
![]()
Gisteren, een vis heeft gradenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:37 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze is niet dom, maar bijster intelligent is ze ook niet als ze naat het Gradameer gaat.
Bedoelt ze niet dat ze dan zelf weg gaat? m.a.w chantage?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:40 schreef Urb het volgende:
Joan " Als ik genomineert word, ben ik weg "
Ze is echt slimmer dan ze lijkt.
Tot nu toe heeft er nog nooit een van mijn favorieten gewonnen in ieder geval.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Haha dream on.Kijk je nog niet zo lang RLS?
Ja en gisteren ging ze naar het Gradameer op vakantie.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:41 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Gisteren, een vis heeft graden
Vandaag, een slome darm bestaat echt![]()
En nederland heeft geen kerncentrales
en dat is alleen nog maar van vandaag en de dag is nog niet voorbij.
Dat doet ze al dagen toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:42 schreef itsme het volgende:
[..]
Bedoelt ze niet dat ze dan zelf weg gaat? m.a.w chantage?
We zullen zien, Gerard slaapt geen minuut overdag, daar kan onze schone slaapster het toch echt niet van gaan winnen. Hoe leuk ik haar zelf ook vind.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Haha dream on.Kijk je nog niet zo lang RLS?
De database van Harry Kloosters puilt uit met saai nerds als Alex en Maik en domme wijven ala Jo en Mo...hoogbegaafd op een andere planeet mss, maar volgens onze normen en waarden ben je een domme doos...quote:Op maandag 28 maart 2011 13:40 schreef beequeen het volgende:
Flip: als jij (Jo) niet in het programma had gezeten, had er wel een ander blond ding ingezeten.
Jo baalt.
Oke in het begin heeft ze enorm veel hulp gehad van de redactie. Als zij niet die relatie met Guido moest faken had zij er al uitgelegen.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:41 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Gisteren, een vis heeft graden
Vandaag, een slome darm bestaat echt![]()
En nederland heeft geen kerncentrales
en dat is alleen nog maar van vandaag en de dag is nog niet voorbij.
Daarstraks nog iets met een spinquote:Op maandag 28 maart 2011 13:42 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja en gisteren ging ze naar het Gradameer op vakantie.
Ik hoor het har nog zeggen tegen Flip: "Je weet toch, ik draag nooit roze..."quote:Op maandag 28 maart 2011 13:40 schreef Stability het volgende:
jo, dikke lippenstift op, maar wel dr badjas aan
Alleen Bart bij BB1 en that was it. Daarna alleen maar de saaie mensen.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft er nog nooit een van mijn favorieten gewonnen in ieder geval.![]()
Mag ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:42 schreef itsme het volgende:
[..]
Bedoelt ze niet dat ze dan zelf weg gaat? m.a.w chantage?
De ergste was nog saaie Sandy...Wat was ik toen kwaad hahhaquote:Op maandag 28 maart 2011 13:45 schreef itsme het volgende:
[..]
Alleen Bart bij BB1 en that was it. Daarna alleen maar de saaie mensen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:46 schreef Flow3r het volgende:
dat smiezelig vunzerig foezelig vadsige foute gore vieze mannetjes lachje van Alex![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:40 schreef Urb het volgende:
O God. Ik ook. Juist degene die totaal geen inbreng had. Word weer kwaad.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:46 schreef mangalie het volgende:
[..]
De ergste was nog saaie Sandy...Wat was ik toen kwaad hahha
Ja inderdaad die had ik zelf opgeschrevenquote:
Zal dan nu Lauwtje worden die wint?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:47 schreef itsme het volgende:
[..]
O God. Ik ook. Juist degene die totaal geen inbreng had. Word weer kwaad.
Hoef zeker niet te vragen voor wie PB was toenertijd...quote:Op maandag 28 maart 2011 13:47 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee E-mo denk ik helaasquote:Op maandag 28 maart 2011 13:48 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Zal dan nu Lauwtje worden die wint?
Dat laat de redactie nooit toe.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:40 schreef Urb het volgende:
Als die 3 zinnen zei per dag dan was het veel.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:47 schreef itsme het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:48 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja inderdaad die had ik zelf opgeschreven
Het was weer zo dommig dan ik hem gewoon niet kan herhalen
?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:50 schreef willllll het volgende:
alex noemt de kijkers: discodansers ( is duidelijk afgesproken)
En zo duidelijk aan het stoken tussen Geer en Lex.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:50 schreef Stability het volgende:
goh wat zit laura op dr praatstoel...en wat voelt ze zich populair
en hij is naar de pijpen van Laura danser.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:50 schreef willllll het volgende:
alex noemt de kijkers: discodansers ( is duidelijk afgesproken)
ik zeg: raussssss mit laura !quote:Op maandag 28 maart 2011 13:51 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
En zo duidelijk aan het stoken tussen Geer en Lex.
Mooi toch, men wil toch actie.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:51 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
ze hadden het over de uitslag van het stemmen vandaag of morgen toen zei Alex voor de discodansers is dat morgen en dan zijn de discodansers de kijkersquote:
Vertel want ik doe ze niet meer aan. Kan die mensen niet meer horen of zien.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:51 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
ja vanochtend 'al'. de mannen de vrouwenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Vertel want ik doe ze niet meer aan. Kan die mensen niet meer horen of zien.
Hebben ze al genomineerd eigenlijk?
Ja nominaties zijn al geweest. Alleen de mannen die de vrouwen mogen nomineren.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Vertel want ik doe ze niet meer aan. Kan die mensen niet meer horen of zien.
Hebben ze al genomineerd eigenlijk?
Anders trekt IKEA de sponsoring terug.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:53 schreef flugeltje het volgende:
Het kabbelt echt een beetje voort daar... Waarom ligt iedereen daar toch de hele dag op bed?
pablolaatje is de vrouw van gerard, die post hier welquote:
Guido heeft het gevraagd blijkbaarquote:Op maandag 28 maart 2011 13:56 schreef Stability het volgende:
[..]
pablolaatje is de vrouw van gerard, die post hier wel
wat weet hij nouquote:Op maandag 28 maart 2011 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Guido heeft het gevraagd blijkbaar
dan snap ik het niet meer, want eric DGK heeft samen met haar dat account aangemaakt zei hij , en hij bevestigde het in de cos. ze zijn namelijk bevriend met elkaar/en sylviaquote:Op maandag 28 maart 2011 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daarom mogen ze er van mij allebij niet uit. Aafke en Sharon zijn te verliezen voor het spel. Voegen daar te weinig spannends aan toe. Laura ontpopt zich als een keiharde speler en dat vind ik wel mooi om te zien. Had het niet van haar verwacht. Hoop wel dat, mocht ze genomineerd worden, ze niet denkt te moeten gaan neuken want dat vind ik dan wel slap. Alex als schoothondje ok maar je moet hem niet geven wat hij wil. Alex moet wel de slapjanus blijven natuurlijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:31 schreef Namat het volgende:
Lui mens!
OMFG! Dat meen je niet. Ze lijkt fokking Monique wel.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:55 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja nominaties zijn al geweest. Alleen de mannen die de vrouwen mogen nomineren.
Lexje ligt bij Lau op bed, geer is er ook even bij gekropen. Gaat weg en Lex wil ook weg. Krijg je zon stomme opmerking van Lau "Ik zie wel weer wie er belangrijk is" ofzo
Vanmorgen zei ze ook al dat hij (Lex) Geer had en zij had helemaal niemand.
Dat zegtiequote:Op maandag 28 maart 2011 13:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wat weet hij nou![]()
Eric DGK heeft zelf dat account voor haar aangemaakt
'quote:Op maandag 28 maart 2011 13:57 schreef Day het volgende:
Gerard: Jo en Aafke
Karim: Jo en Aafke
Alex: Aafke en Sharon
Maik: Jo en en Laura
Flip: Sharon en Laura
Zo wordt er genomineerd, denk ik.
Op de stoel: Jo en Aafke
Alleen bij Karim twijffel ik, die is dikke maatjes met Aafke. Ik hoop dat hij Mo door heeft gekregen..Nog beter Laura maar dat zal wel nietquote:Op maandag 28 maart 2011 13:57 schreef Day het volgende:
Ik kan ook zeggen dat ik samen met Sofia een account heb gemaakt, omdat we elkaar kennenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:58 schreef Stability het volgende:
[..]
dan snap ik het niet meer, want eric DGK heeft samen met haar dat account aangemaakt zei hij , en hij bevestigde het in de cos. ze zijn namelijk bevriend met elkaar/en sylvia
Dit is een goed plan want wie volgende week naast Gerard komt te zitten is weg.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:58 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ze borsteld dr haar en gaat weer naar t riddertje, Ff verder stoken. Want zij en Jo en Mo hebben een afspraak, Geertje wegwerken!
Halloquote:Op maandag 28 maart 2011 13:59 schreef itsme het volgende:
[..]
'
en wie gaat er dan? Zijn best wel Jo fans maar ken geen Aafke fans
DGK-Eric heeft bevestigd dat het Fenneke is. Hij is een goeie vriend van Geer en Fenneke.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
Er zijn er wel een hoop anti-Jo, miss dat dat Aafke stemmers zijn?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:59 schreef itsme het volgende:
[..]
'
en wie gaat er dan? Zijn best wel Jo fans maar ken geen Aafke fans
Dit komt ook bij Jo en Mo vandaan, die hebben zitten stoken bij Laura.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:58 schreef itsme het volgende:
[..]
OMFG! Dat meen je niet. Ze lijkt fokking Monique wel.
Kan dus ook een Karim zijn danquote:Op maandag 28 maart 2011 14:00 schreef delfse het volgende:
[..]
Dit is een goed plan want wie volgende week naast Gerard komt te zitten is weg.
dus datquote:Op maandag 28 maart 2011 13:58 schreef Stability het volgende:
[..]
dan snap ik het niet meer, want eric DGK heeft samen met haar dat account aangemaakt zei hij , en hij bevestigde het in de cos. ze zijn namelijk bevriend met elkaar/en sylvia
Ja dat is het spel wat de meiden dan gespeeld hebben ze zijn niet zo slim Mo wel maar die is weer heel labiel.quote:
Ow dan vraag ik het de volgende keer wel aan de vrouw van Gerard.quote:
Maar je kunt aan de koppen zien wie er genomineerd is. Vooral aan die van Jo.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:03 schreef Wazigwijfke het volgende:
Nominaties worden bekend gemaakt. SL dus. Misschien vanavond in de uitzending? Morgen is het Nederlands Elftal op de tv.
zei ze datquote:Op maandag 28 maart 2011 14:03 schreef Urb het volgende:
Mo " Ohhh hier ben ik wel blij mee..."
Jo " Mo, hou es op, je zit er niet bij "
Mo " Nou als ik er wel bij zit ga ik wel 3 nachten achterelkaar liggen ketsen hoor!"
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:03 schreef bollokus het volgende:
ben ik op tijd voor de aankomende streamlock!
Daar zitten we op te wachtenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:03 schreef Urb het volgende:
Mo " Nou als ik er wel bij zit ga ik wel 3 nachten achterelkaar liggen ketsen hoor!"
![]()
Ik zit ook te hopen dat karim en gerard Mo door hebben nu, maar dat zal wel niet. En dan nog zit ze niet op de stoel.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
Alleen bij Karim twijffel ik, die is dikke maatjes met Aafke. Ik hoop dat hij Mo door heeft gekregen..Nog beter Laura maar dat zal wel niet
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:03 schreef Urb het volgende:
![]()
Maar Jo wordt niet genomineerd. Kan toch niet? Neukertje van de Stem. Nee geloof er niks vanquote:Op maandag 28 maart 2011 14:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar je kunt aan de koppen zien wie er genomineerd is. Vooral aan die van Jo.
ze heeft het dasje voor meneer stem nog niet eens klaar !!quote:Op maandag 28 maart 2011 14:05 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Maar Jo wordt niet genomineerd. Kan toch niet? Neukertje van de Stem. Nee geloof er niks van
nog beterquote:
ff refreshen...bij mij doen ze het welquote:Op maandag 28 maart 2011 14:05 schreef itsme het volgende:
shit de streams doen het niet in FF bij http://sstnl.web44.net/4camsonly/
kutjeputje
http://www.spixtv.nl/browsers/quote:Op maandag 28 maart 2011 14:05 schreef itsme het volgende:
shit de streams doen het niet in FF bij http://sstnl.web44.net/4camsonly/
kutjeputje
Ik hoop het! Heb het ooit voorgesteld, is echt nodig dat bewoners van elkaar weten wie wie nomineert, beter dan dat achterbakse gedoequote:
daarom , en ik geloof eric welquote:Op maandag 28 maart 2011 14:05 schreef danilel het volgende:
Wie wist op 12 februari de namen van de hondjes van Gerard en Fenneke Pablo en Lola?
Was volgens mij toentertijd helemaal nog niks over bekend in de pers.
Dus Ja, ik geloof wel dat Fenneke ==> Pablolaatje is.
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:07 schreef Urb het volgende:
Joan " Flip ik was gewoon jou afleidings-manuffre in het spel"
Flip gek-scherend " Ja nu heb ik je niet meer nodig "
Joan " Geeft niet, er zijn genoeg mensen die me nodig hebben, dat heb ik nodig"
ik ook, Geer en Fenneke zijn al heel lang bevriend met Syl en Eric, dus wat weet Guido nou helemaalquote:Op maandag 28 maart 2011 14:05 schreef danilel het volgende:
Wie wist op 12 februari de namen van de hondjes van Gerard en Fenneke Pablo en Lola?
Was volgens mij toentertijd helemaal nog niks over bekend in de pers.
Dus Ja, ik geloof wel dat Fenneke ==> Pablolaatje is.
Niemand meer die echt onuitstaanbaar is behalve Aart, maar die is vaak onzichtbaarquote:Op maandag 28 maart 2011 14:07 schreef muzas het volgende:
Hoewel ik Joanna echt verschrikkelijk vind, hoop ik niet dat ze eruit gaat... Dan blijft er helemaal zon dood zooitje over...
Ik heb wel wat gif voor Joanna, rattengif.quote:
nog niet maar we tellen afquote:Op maandag 28 maart 2011 14:07 schreef charmed_angel het volgende:
Geen SL?
Ik kan niet meekijken namelijk
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb wel wat gif voor Joanna, rattengif.
heeft fok al geverifieerd dan???quote:Op maandag 28 maart 2011 14:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik ook, Geer en Fenneke zijn al heel lang bevriend met Syl en Eric, dus wat weet Guido nou helemaal
Zal vast wel zo, en dan zien wij het in de uitzending van morgen.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:07 schreef charmed_angel het volgende:
Geen SL?
Ik kan niet meekijken namelijk
nee dat bedoel ik nietquote:Op maandag 28 maart 2011 14:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
dat zou eric voor haar gaan regelenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heeft fok al geverifieerd dan???
Als het echt zo is breekt de hel wel los hoor en moeten ze bijna de rest van de dag SLen om het verborgen te houdenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Zal vast wel zo, en dan zien wij het in de uitzending van morgen.
Of van woensdag. Ze w88 wel eens vaker dagen met uitzenden. Maakt t spannendquote:Op maandag 28 maart 2011 14:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Zal vast wel zo, en dan zien wij het in de uitzending van morgen.
Niet sterk genoeg ?quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:09 schreef Stability het volgende:
[..]
dat zou eric voor haar gaan regelen
Nee dan zijn alle vrouwen behalve Mo genomineerdquote:Op maandag 28 maart 2011 13:57 schreef Day het volgende:
Joh.quote:
ik denk dat guido hier niet eens meer komt, heb hem hier maar 1 keer zien tiepenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:10 schreef waxmask het volgende:
Waar ben je nu Guido? Een bommetje gooien omtrend Fenneke en dan zeker weer snel je nest in met je tanktop......
ja, Account van Eric is geverifieerd, lijkt me dus niet dat ie er om gaat zitten liegen, waarom zou ie ook?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heeft fok al geverifieerd dan???
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:10 schreef waxmask het volgende:
Waar ben je nu Guido? Een bommetje gooien omtrend Fenneke en dan zeker weer snel je nest in met je tanktop......
Haha idd.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:09 schreef shomila het volgende:
Flip heeft denk ik Aafke genomineerd en gaat het niet leuk vinden dat dat bekend wordt.
Niet als ze, zoals afgelopen week, maar 2 genomineerden hebben.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:10 schreef marky het volgende:
[..]
Nee dan zijn alle vrouwen behalve Mo genomineerd
Hebben ze niet genoeg aan dat fantastische feest van Lauwtje?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:11 schreef angeljacky het volgende:
Zou er dan ECHT wat gaan gebeuren vanmiddag, omdat ze al vroeg de nominaties hebben gedaan en al vroeg de uitslag geven?????
Of hebben ze beelden nodig voor de uitzending vanavond???
de beelden nodig voor vanavond, want in het weekend is er niet veel meer gebeurt dan slapende mensen en een half uur kinderpartijtje van lauraquote:Op maandag 28 maart 2011 14:11 schreef angeljacky het volgende:
Zou er dan ECHT wat gaan gebeuren vanmiddag, omdat ze al vroeg de nominaties hebben gedaan en al vroeg de uitslag geven?????
Of hebben ze beelden nodig voor de uitzending vanavond???
oh, en hij zou hetzelfde regelen voor het account van Fennekequote:Op maandag 28 maart 2011 14:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja, Account van Eric is geverifieerd, lijkt me dus niet dat ie er om gaat zitten liegen, waarom zou ie ook?
gefopt!!!quote:
ja dat snap ik dat het account van Eric is geverifieerdquote:Op maandag 28 maart 2011 14:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja, Account van Eric is geverifieerd, lijkt me dus niet dat ie er om gaat zitten liegen, waarom zou ie ook?
Wat het beste is voor Jo zullen ze doen.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:12 schreef Day het volgende:
[..]
Niet als ze, zoals afgelopen week, maar 2 genomineerden hebben.
quote:
ik heb de SL knop vervangenquote:
Guido liegt ook niet in zijn eigen werkelijkheid....quote:Op maandag 28 maart 2011 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat snap ik dat het account van Eric is geverifieerd
Waarom zou Guido liegen
Tja.... mij boeit het niet, maar waarom zou je Eric vertrouwen? En waarom Guido?
eerder Eric omdat ie Gerard en Fenneke al heel lang kent en Guido heeft haar misschien even terloops gesproken maar dat maakt nog geen vriendschap, dus lijkt me eerder dat Guido zich vergist, maar we zullen zien, misschien een vervroegde 1 april grap van Eric of zo?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat snap ik dat het account van Eric is geverifieerd
Waarom zou Guido liegen
Tja.... mij boeit het niet, maar waarom zou je Eric vertrouwen? En waarom Guido?
Ben je daar nu pas achter?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:15 schreef AMD-XP het volgende:
wat spelen flipje en joananeke een vies spelletje of niet!
Zou me niks verbazen, net als vorige week.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat het beste is voor Jo zullen ze doen.
Ja...quote:Op maandag 28 maart 2011 14:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
eerder Eric omdat ie Gerard en Fenneke al heel lang kent en Guido heeft haar misschien even terloops gesproken maar dat maakt nog geen vriendschap, dus lijkt me eerder dat Guido zich vergist, maar we zullen zien, misschien een vervroegde 1 april grap van Eric of zo?
Stonden net ook weer samen te smoezen in de keukenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:15 schreef AMD-XP het volgende:
wat spelen flipje en joananeke een vies spelletje of niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |