Guido heeft het gevraagd blijkbaarquote:Op maandag 28 maart 2011 13:56 schreef Stability het volgende:
[..]
pablolaatje is de vrouw van gerard, die post hier wel
wat weet hij nouquote:Op maandag 28 maart 2011 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Guido heeft het gevraagd blijkbaar
dan snap ik het niet meer, want eric DGK heeft samen met haar dat account aangemaakt zei hij , en hij bevestigde het in de cos. ze zijn namelijk bevriend met elkaar/en sylviaquote:Op maandag 28 maart 2011 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daarom mogen ze er van mij allebij niet uit. Aafke en Sharon zijn te verliezen voor het spel. Voegen daar te weinig spannends aan toe. Laura ontpopt zich als een keiharde speler en dat vind ik wel mooi om te zien. Had het niet van haar verwacht. Hoop wel dat, mocht ze genomineerd worden, ze niet denkt te moeten gaan neuken want dat vind ik dan wel slap. Alex als schoothondje ok maar je moet hem niet geven wat hij wil. Alex moet wel de slapjanus blijven natuurlijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:31 schreef Namat het volgende:
Lui mens!
Als ik moet kiezen, heb ik liever Laura dan Joan eruit, beide engerds maar Laura maakt een transformatie door van kopjesgevende, geeuwende poes tot geraffineerde bitch, wat een lui, sloom en uitgekookt mens is dat. Lijkt me vreselijk om die als kinderoppas te hebben, ze lijkt me ook niet lief met een kind zodra de ouders uit het zicht zijn.
Ze krijgt ook een steeds grotere mond en wordt een echte baas tegen Alex maar ja, die verdiend niets anders want die gozer heeft geen ruggegraat, kwestie van potje en dekseltje.
OMFG! Dat meen je niet. Ze lijkt fokking Monique wel.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:55 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja nominaties zijn al geweest. Alleen de mannen die de vrouwen mogen nomineren.
Lexje ligt bij Lau op bed, geer is er ook even bij gekropen. Gaat weg en Lex wil ook weg. Krijg je zon stomme opmerking van Lau "Ik zie wel weer wie er belangrijk is" ofzo
Vanmorgen zei ze ook al dat hij (Lex) Geer had en zij had helemaal niemand.
Dat zegtiequote:Op maandag 28 maart 2011 13:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wat weet hij nou![]()
Eric DGK heeft zelf dat account voor haar aangemaakt
'quote:Op maandag 28 maart 2011 13:57 schreef Day het volgende:
Gerard: Jo en Aafke
Karim: Jo en Aafke
Alex: Aafke en Sharon
Maik: Jo en en Laura
Flip: Sharon en Laura
Zo wordt er genomineerd, denk ik.
Op de stoel: Jo en Aafke
Alleen bij Karim twijffel ik, die is dikke maatjes met Aafke. Ik hoop dat hij Mo door heeft gekregen..Nog beter Laura maar dat zal wel nietquote:Op maandag 28 maart 2011 13:57 schreef Day het volgende:
Gerard: Jo en Aafke
Karim: Jo en Aafke
Alex: Aafke en Sharon
Maik: Jo en en Laura
Flip: Sharon en Laura
Zo wordt er genomineerd, denk ik.
Op de stoel: Jo en Aafke
Ik kan ook zeggen dat ik samen met Sofia een account heb gemaakt, omdat we elkaar kennenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:58 schreef Stability het volgende:
[..]
dan snap ik het niet meer, want eric DGK heeft samen met haar dat account aangemaakt zei hij , en hij bevestigde het in de cos. ze zijn namelijk bevriend met elkaar/en sylvia
Dit is een goed plan want wie volgende week naast Gerard komt te zitten is weg.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:58 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ze borsteld dr haar en gaat weer naar t riddertje, Ff verder stoken. Want zij en Jo en Mo hebben een afspraak, Geertje wegwerken!
Halloquote:Op maandag 28 maart 2011 13:59 schreef itsme het volgende:
[..]
'
en wie gaat er dan? Zijn best wel Jo fans maar ken geen Aafke fans
DGK-Eric heeft bevestigd dat het Fenneke is. Hij is een goeie vriend van Geer en Fenneke.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
Er zijn er wel een hoop anti-Jo, miss dat dat Aafke stemmers zijn?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:59 schreef itsme het volgende:
[..]
'
en wie gaat er dan? Zijn best wel Jo fans maar ken geen Aafke fans
Dit komt ook bij Jo en Mo vandaan, die hebben zitten stoken bij Laura.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:58 schreef itsme het volgende:
[..]
OMFG! Dat meen je niet. Ze lijkt fokking Monique wel.
Kan dus ook een Karim zijn danquote:Op maandag 28 maart 2011 14:00 schreef delfse het volgende:
[..]
Dit is een goed plan want wie volgende week naast Gerard komt te zitten is weg.
dus datquote:Op maandag 28 maart 2011 13:58 schreef Stability het volgende:
[..]
dan snap ik het niet meer, want eric DGK heeft samen met haar dat account aangemaakt zei hij , en hij bevestigde het in de cos. ze zijn namelijk bevriend met elkaar/en sylvia
Ja dat is het spel wat de meiden dan gespeeld hebben ze zijn niet zo slim Mo wel maar die is weer heel labiel.quote:
Ow dan vraag ik het de volgende keer wel aan de vrouw van Gerard.quote:
Maar je kunt aan de koppen zien wie er genomineerd is. Vooral aan die van Jo.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:03 schreef Wazigwijfke het volgende:
Nominaties worden bekend gemaakt. SL dus. Misschien vanavond in de uitzending? Morgen is het Nederlands Elftal op de tv.
zei ze datquote:Op maandag 28 maart 2011 14:03 schreef Urb het volgende:
Mo " Ohhh hier ben ik wel blij mee..."
Jo " Mo, hou es op, je zit er niet bij "
Mo " Nou als ik er wel bij zit ga ik wel 3 nachten achterelkaar liggen ketsen hoor!"
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:03 schreef bollokus het volgende:
ben ik op tijd voor de aankomende streamlock!
Daar zitten we op te wachtenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:03 schreef Urb het volgende:
Mo " Nou als ik er wel bij zit ga ik wel 3 nachten achterelkaar liggen ketsen hoor!"
![]()
Ik zit ook te hopen dat karim en gerard Mo door hebben nu, maar dat zal wel niet. En dan nog zit ze niet op de stoel.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
Alleen bij Karim twijffel ik, die is dikke maatjes met Aafke. Ik hoop dat hij Mo door heeft gekregen..Nog beter Laura maar dat zal wel niet
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:03 schreef Urb het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |