De ergste was nog saaie Sandy...Wat was ik toen kwaad hahhaquote:Op maandag 28 maart 2011 13:45 schreef itsme het volgende:
[..]
Alleen Bart bij BB1 en that was it. Daarna alleen maar de saaie mensen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:46 schreef Flow3r het volgende:
dat smiezelig vunzerig foezelig vadsige foute gore vieze mannetjes lachje van Alex![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:40 schreef Urb het volgende:
Joan " Als ik genomineert word, ben ik weg "
Ze is echt slimmer dan ze lijkt.
O God. Ik ook. Juist degene die totaal geen inbreng had. Word weer kwaad.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:46 schreef mangalie het volgende:
[..]
De ergste was nog saaie Sandy...Wat was ik toen kwaad hahha
Ja inderdaad die had ik zelf opgeschrevenquote:
Zal dan nu Lauwtje worden die wint?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:47 schreef itsme het volgende:
[..]
O God. Ik ook. Juist degene die totaal geen inbreng had. Word weer kwaad.
Hoef zeker niet te vragen voor wie PB was toenertijd...quote:Op maandag 28 maart 2011 13:47 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee E-mo denk ik helaasquote:Op maandag 28 maart 2011 13:48 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Zal dan nu Lauwtje worden die wint?
Dat laat de redactie nooit toe.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:40 schreef Urb het volgende:
Joan " Als ik genomineert word, ben ik weg "
Ze is echt slimmer dan ze lijkt.
Als die 3 zinnen zei per dag dan was het veel.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:47 schreef itsme het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:48 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja inderdaad die had ik zelf opgeschreven
Het was weer zo dommig dan ik hem gewoon niet kan herhalen
?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:50 schreef willllll het volgende:
alex noemt de kijkers: discodansers ( is duidelijk afgesproken)
En zo duidelijk aan het stoken tussen Geer en Lex.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:50 schreef Stability het volgende:
goh wat zit laura op dr praatstoel...en wat voelt ze zich populair
en hij is naar de pijpen van Laura danser.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:50 schreef willllll het volgende:
alex noemt de kijkers: discodansers ( is duidelijk afgesproken)
ik zeg: raussssss mit laura !quote:Op maandag 28 maart 2011 13:51 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
En zo duidelijk aan het stoken tussen Geer en Lex.
Mooi toch, men wil toch actie.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:51 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
ze hadden het over de uitslag van het stemmen vandaag of morgen toen zei Alex voor de discodansers is dat morgen en dan zijn de discodansers de kijkersquote:
Vertel want ik doe ze niet meer aan. Kan die mensen niet meer horen of zien.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:51 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
ja vanochtend 'al'. de mannen de vrouwenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Vertel want ik doe ze niet meer aan. Kan die mensen niet meer horen of zien.
Hebben ze al genomineerd eigenlijk?
Ja nominaties zijn al geweest. Alleen de mannen die de vrouwen mogen nomineren.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Vertel want ik doe ze niet meer aan. Kan die mensen niet meer horen of zien.
Hebben ze al genomineerd eigenlijk?
Anders trekt IKEA de sponsoring terug.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:53 schreef flugeltje het volgende:
Het kabbelt echt een beetje voort daar... Waarom ligt iedereen daar toch de hele dag op bed?
pablolaatje is de vrouw van gerard, die post hier welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |