Maar Jo wordt niet genomineerd. Kan toch niet? Neukertje van de Stem. Nee geloof er niks vanquote:Op maandag 28 maart 2011 14:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar je kunt aan de koppen zien wie er genomineerd is. Vooral aan die van Jo.
ze heeft het dasje voor meneer stem nog niet eens klaar !!quote:Op maandag 28 maart 2011 14:05 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Maar Jo wordt niet genomineerd. Kan toch niet? Neukertje van de Stem. Nee geloof er niks van
nog beterquote:
ff refreshen...bij mij doen ze het welquote:Op maandag 28 maart 2011 14:05 schreef itsme het volgende:
shit de streams doen het niet in FF bij http://sstnl.web44.net/4camsonly/
kutjeputje
http://www.spixtv.nl/browsers/quote:Op maandag 28 maart 2011 14:05 schreef itsme het volgende:
shit de streams doen het niet in FF bij http://sstnl.web44.net/4camsonly/
kutjeputje
Ik hoop het! Heb het ooit voorgesteld, is echt nodig dat bewoners van elkaar weten wie wie nomineert, beter dan dat achterbakse gedoequote:
daarom , en ik geloof eric welquote:Op maandag 28 maart 2011 14:05 schreef danilel het volgende:
Wie wist op 12 februari de namen van de hondjes van Gerard en Fenneke Pablo en Lola?
Was volgens mij toentertijd helemaal nog niks over bekend in de pers.
Dus Ja, ik geloof wel dat Fenneke ==> Pablolaatje is.
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:07 schreef Urb het volgende:
Joan " Flip ik was gewoon jou afleidings-manuffre in het spel"
Flip gek-scherend " Ja nu heb ik je niet meer nodig "
Joan " Geeft niet, er zijn genoeg mensen die me nodig hebben, dat heb ik nodig"
ik ook, Geer en Fenneke zijn al heel lang bevriend met Syl en Eric, dus wat weet Guido nou helemaalquote:Op maandag 28 maart 2011 14:05 schreef danilel het volgende:
Wie wist op 12 februari de namen van de hondjes van Gerard en Fenneke Pablo en Lola?
Was volgens mij toentertijd helemaal nog niks over bekend in de pers.
Dus Ja, ik geloof wel dat Fenneke ==> Pablolaatje is.
Niemand meer die echt onuitstaanbaar is behalve Aart, maar die is vaak onzichtbaarquote:Op maandag 28 maart 2011 14:07 schreef muzas het volgende:
Hoewel ik Joanna echt verschrikkelijk vind, hoop ik niet dat ze eruit gaat... Dan blijft er helemaal zon dood zooitje over...
Ik heb wel wat gif voor Joanna, rattengif.quote:
nog niet maar we tellen afquote:Op maandag 28 maart 2011 14:07 schreef charmed_angel het volgende:
Geen SL?
Ik kan niet meekijken namelijk
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb wel wat gif voor Joanna, rattengif.
heeft fok al geverifieerd dan???quote:Op maandag 28 maart 2011 14:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik ook, Geer en Fenneke zijn al heel lang bevriend met Syl en Eric, dus wat weet Guido nou helemaal
Zal vast wel zo, en dan zien wij het in de uitzending van morgen.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:07 schreef charmed_angel het volgende:
Geen SL?
Ik kan niet meekijken namelijk
nee dat bedoel ik nietquote:Op maandag 28 maart 2011 14:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
dat zou eric voor haar gaan regelenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heeft fok al geverifieerd dan???
Als het echt zo is breekt de hel wel los hoor en moeten ze bijna de rest van de dag SLen om het verborgen te houdenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Zal vast wel zo, en dan zien wij het in de uitzending van morgen.
Of van woensdag. Ze w88 wel eens vaker dagen met uitzenden. Maakt t spannendquote:Op maandag 28 maart 2011 14:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Zal vast wel zo, en dan zien wij het in de uitzending van morgen.
Niet sterk genoeg ?quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:09 schreef Stability het volgende:
[..]
dat zou eric voor haar gaan regelen
Nee dan zijn alle vrouwen behalve Mo genomineerdquote:Op maandag 28 maart 2011 13:57 schreef Day het volgende:
Gerard: Jo en Aafke
Karim: Jo en Aafke
Alex: Aafke en Sharon
Maik: Jo en en Laura
Flip: Sharon en Laura
Zo wordt er genomineerd, denk ik.
Op de stoel: Jo en Aafke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |