Joh.quote:
ik denk dat guido hier niet eens meer komt, heb hem hier maar 1 keer zien tiepenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:10 schreef waxmask het volgende:
Waar ben je nu Guido? Een bommetje gooien omtrend Fenneke en dan zeker weer snel je nest in met je tanktop......
ja, Account van Eric is geverifieerd, lijkt me dus niet dat ie er om gaat zitten liegen, waarom zou ie ook?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heeft fok al geverifieerd dan???
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:10 schreef waxmask het volgende:
Waar ben je nu Guido? Een bommetje gooien omtrend Fenneke en dan zeker weer snel je nest in met je tanktop......
Haha idd.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:09 schreef shomila het volgende:
Flip heeft denk ik Aafke genomineerd en gaat het niet leuk vinden dat dat bekend wordt.
Niet als ze, zoals afgelopen week, maar 2 genomineerden hebben.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:10 schreef marky het volgende:
[..]
Nee dan zijn alle vrouwen behalve Mo genomineerd
Hebben ze niet genoeg aan dat fantastische feest van Lauwtje?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:11 schreef angeljacky het volgende:
Zou er dan ECHT wat gaan gebeuren vanmiddag, omdat ze al vroeg de nominaties hebben gedaan en al vroeg de uitslag geven?????
Of hebben ze beelden nodig voor de uitzending vanavond???
de beelden nodig voor vanavond, want in het weekend is er niet veel meer gebeurt dan slapende mensen en een half uur kinderpartijtje van lauraquote:Op maandag 28 maart 2011 14:11 schreef angeljacky het volgende:
Zou er dan ECHT wat gaan gebeuren vanmiddag, omdat ze al vroeg de nominaties hebben gedaan en al vroeg de uitslag geven?????
Of hebben ze beelden nodig voor de uitzending vanavond???
oh, en hij zou hetzelfde regelen voor het account van Fennekequote:Op maandag 28 maart 2011 14:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja, Account van Eric is geverifieerd, lijkt me dus niet dat ie er om gaat zitten liegen, waarom zou ie ook?
gefopt!!!quote:
ja dat snap ik dat het account van Eric is geverifieerdquote:Op maandag 28 maart 2011 14:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja, Account van Eric is geverifieerd, lijkt me dus niet dat ie er om gaat zitten liegen, waarom zou ie ook?
Wat het beste is voor Jo zullen ze doen.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:12 schreef Day het volgende:
[..]
Niet als ze, zoals afgelopen week, maar 2 genomineerden hebben.
quote:
ik heb de SL knop vervangenquote:
Guido liegt ook niet in zijn eigen werkelijkheid....quote:Op maandag 28 maart 2011 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat snap ik dat het account van Eric is geverifieerd
Waarom zou Guido liegen
Tja.... mij boeit het niet, maar waarom zou je Eric vertrouwen? En waarom Guido?
eerder Eric omdat ie Gerard en Fenneke al heel lang kent en Guido heeft haar misschien even terloops gesproken maar dat maakt nog geen vriendschap, dus lijkt me eerder dat Guido zich vergist, maar we zullen zien, misschien een vervroegde 1 april grap van Eric of zo?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat snap ik dat het account van Eric is geverifieerd
Waarom zou Guido liegen
Tja.... mij boeit het niet, maar waarom zou je Eric vertrouwen? En waarom Guido?
Ben je daar nu pas achter?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:15 schreef AMD-XP het volgende:
wat spelen flipje en joananeke een vies spelletje of niet!
Zou me niks verbazen, net als vorige week.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat het beste is voor Jo zullen ze doen.
Ja...quote:Op maandag 28 maart 2011 14:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
eerder Eric omdat ie Gerard en Fenneke al heel lang kent en Guido heeft haar misschien even terloops gesproken maar dat maakt nog geen vriendschap, dus lijkt me eerder dat Guido zich vergist, maar we zullen zien, misschien een vervroegde 1 april grap van Eric of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |