Hoogbegaafd hequote:Op maandag 28 maart 2011 14:23 schreef Olga het volgende:
nee maar helaas. prinses mo heeft zich te goed ingedekt bij de ebwoners
Dat dus. Zelfs Aafke verdraag, ondanks dat niet te volgen gebrabbel, beter dan Joanna, Monique en Laura.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:22 schreef Olga het volgende:
[..]
Behalve dat ik me irriteer aan haar stem valt zij juist wel mee
nu al? normaal beginnen ze toch pas eind van de middag met nomineren?quote:
Zelfs dan zijn sex pics van Geer en Fen welkom...quote:Op maandag 28 maart 2011 14:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik denk dat we gewoon moeten afwachten, hier op Fok weten ze wel hoe ze zo'n account moeten verifieren
maar dan kan het nog een bekende van hun zijn , een oud buurmeisje of zo, en hoeft het niet Fenneke zelf te zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owja... ik las verkeerd.
Dat vind ik een goede ja![]()
des te meer drama for us !quote:Op maandag 28 maart 2011 14:24 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nu al? normaal beginnen ze toch pas eind van de middag met nomineren?
hebben ze dus al gedaanquote:Op maandag 28 maart 2011 14:24 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nu al? normaal beginnen ze toch pas eind van de middag met nomineren?
Oneensch. Ze hadden een echte sanctie moeten krijgen. Maar ja, Jo en Flop....kindjes van God.quote:
We moeten gewoon effe bellen naar Fenneke... OF Mailen???quote:Op maandag 28 maart 2011 14:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
maar dan kan het nog een bekende van hun zijn , een oud buurmeisje of zo, en hoeft het niet Fenneke zelf te zijn![]()
we komen er nooit achter vrees ik
Misschien wel Cynthia, kan ze ook eens op FOK! komen zonder afgezeken te worden.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
maar dan kan het nog een bekende van hun zijn , een oud buurmeisje of zo, en hoeft het niet Fenneke zelf te zijn![]()
we komen er nooit achter vrees ik
Jo is de lieveling van de redactie schreef ik gisteren al op de site van sstnlquote:Op maandag 28 maart 2011 14:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oneensch. Ze hadden een echte sanctie moeten krijgen. Maar ja, Jo en Flop....kindjes van God.
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Misschien wel Cynthia, kan ze ook eens op FOK! komen zonder afgezeken te worden.
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oneensch. Ze hadden een echte sanctie moeten krijgen. Maar ja, Jo en Flop....kindjes van God.
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:26 schreef shomila het volgende:
Ik denk echt als Jo genomineerd is dat haar moeder zegt gooi er maar in van Dennis om stemmen te krijgen uit medelijden.
ze mot maar een kopie van haar paspoort naar Danny sturen van Fokquote:Op maandag 28 maart 2011 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We moeten gewoon effe bellen naar Fenneke... OF Mailen???
Heeft ze nog een eigen bedrijf?
onder het motto: niets is wat het lijkt zekerquote:
hoe meer drama hoe beter, dooie boel daar moet een beetje opgeschud wordenquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze mot maar een kopie van haar paspoort naar Danny sturen van Fok![]()
dan weten we het pas zeker
Ze mot niks.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze mot maar een kopie van haar paspoort naar Danny sturen van Fok![]()
dan weten we het pas zeker
Daar hoop ik al weken op. Heb de hoop opgegeven.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:27 schreef Vultarian het volgende:
hoe meer drama hoe beter, dooie boel daar moet een beetje opgeschud worden
Broek uit, tetten bloot...Hollandse.....quote:Op maandag 28 maart 2011 14:28 schreef danilel het volgende:
[..]
Ze mot niks.
Geloof haar als je haar gelooft.
Geloof haar niet als je haar niet gelooft............
Wat een gedoe.
ja, ook dat, lollig is het sowiesoquote:Op maandag 28 maart 2011 14:27 schreef Stability het volgende:
ach, en mocht pablolaatje niet gerards echte vrouw zijn, dan heeft diegene toch ontzettende lol? gunnen we haar / hem toch wel?
ik geloof overigens wel dat het een echt account is.
inderdaad ! en ik ben nicole ! en voor wie dat niet geloofd, is jammer maar het is fakking 10000000 procent waar ! ik zweer het op mn .... dingesquote:Op maandag 28 maart 2011 14:28 schreef danilel het volgende:
[..]
Ze mot niks.
Geloof haar als je haar gelooft.
Geloof haar niet als je haar niet gelooft............
Wat een gedoe.
Een half uur geleden nog hier geweest.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:11 schreef Stability het volgende:
[..]
ik denk dat guido hier niet eens meer komt, heb hem hier maar 1 keer zien tiepen
is toch leuk beetje speculeren tijdens de streamlock?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:30 schreef itsme het volgende:
Jezus wat een gezeik nu weer hier over fenneke. Who cares. . Ja jullie dus.
Dat dusquote:Op maandag 28 maart 2011 14:30 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik hoop dat er wat mensen flink over de zeik gaan door de nominaties.
Het wordt wel tijd voor een relletje!
Preciesquote:Op maandag 28 maart 2011 14:30 schreef itsme het volgende:
je moet toch wat te zeiken hebben tijdens een SLquote:Op maandag 28 maart 2011 14:30 schreef itsme het volgende:
oh niet gezienquote:Op maandag 28 maart 2011 14:30 schreef marky het volgende:
[..]
Een half uur geleden nog hier geweest.
poffu
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:30 schreef itsme het volgende:
Hij kan altijd zeggen, het was niet mijn mening, die heb ik namelijk niet!quote:Op maandag 28 maart 2011 14:31 schreef shomila het volgende:
Zou Alex al in zijn broek gescheten hebben nu het openbaar wordt wie die genomineerd heeft.
Die heeft zich ondertussen al 4x moeten verschonen, de lamlul.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:31 schreef shomila het volgende:
Zou Alex al in zijn broek gescheten hebben nu het openbaar wordt wie die genomineerd heeft.
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:31 schreef shomila het volgende:
doet laura voor hemquote:Op maandag 28 maart 2011 14:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Die heeft zich ondertussen al 4x moeten verschonen, de lamlul.
Aaargh wat een afschuwelijke site in dat profiel....quote:Op maandag 28 maart 2011 14:30 schreef marky het volgende:
[..]
Een half uur geleden nog hier geweest.
poffu
mo wordt niet genomineerd hoe graag we dat ook willenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:33 schreef Wazigwijfke het volgende:
Is het zeker dat het openbaar wordt wie is genomineerd en door wie? Dan zou het wel goeie tv opleveren inclusief een scheldende Mo en Jo
Ik kan niet wachtenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:33 schreef Wazigwijfke het volgende:
Is het zeker dat het openbaar wordt wie is genomineerd en door wie? Dan zou het wel goeie tv opleveren inclusief een scheldende Mo en Jo
Dat was wel wat daarnet beweerd werdquote:Op maandag 28 maart 2011 14:33 schreef Wazigwijfke het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:31 schreef shomila het volgende:
ja oogjes gaan open ..... en dichtquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:34 schreef Toverheks het volgende:
En weer beeld..........................
Huh, ik zie nu de voorkant van het huis, er staat me een joekel van een verhuiswagen voor de deur, 3 mannen stappen uit, kan ze niet verstaan omdat ze geen zender om hebben en het Portugezen zijn![]()
Ze gooien de achterklep van de vrachtwagen open en er staat me toch een huisraad in zie ik............alle bewoners moeten nu helpen uit laaien, Gerard begint gelijk met Karim een Bankstel naar binnen te slepen, ik zie de dames allemaal kreetjes uitslaan van oh wat gaaf, oh en die lamp, en oh dat wilde ik ook hebben zo een mooi haltafeltje.
Iedereen sleept zich de kolere en probeert een plekje te zoeken voor alle meubels, het staat nu wel erg vol met dozen en huisraad.
Beppie Breipen zie ik steeds kijken en ze roept maar steeds, he zo een bankstel heb ik ook, en he die lamp ook wat toevallig allemaal.
Beppie zegt zachtjes tegen Flip, raar he wat er allemaal staat is helemaal mijn smaak, en *de Stem* heeft echt niet in mijn huis gefilmd hoe weten ze dat ik me nu hier helemaal ga thuisvoelen???*
Nou alle bewoners keuren de *nieuwe* spullen......en dan klinkt de stem..................
Bewoners Welkom in het nieuwe huis van Joanna.......deze spullen zijn bij haar moeder afgeleverd maar wil niet met de troep blijven opgescheept zitten, heeft een vrachtwagen vol geladen en deze kant op gestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |