quote:Op maandag 28 maart 2011 14:47 schreef Toverheks het volgende:
Denk dat Beppie Breipen genomineerd isdat hoofd spreekt boekdelen
quote:
Aaf heeft geluk dat een Fries altijd op een Fries zal stemmen. Veel Rotterdammers zouden NOOIT op Jo stemmen...quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:50 schreef Toverheks het volgende:
Beppie Breipen is een heel verwend kreng dat zie je aan die kop, die denkt echt nu............
Wat zal ik doen, stampvoeten of me op de grond laten vallen, ik wil aandacht meelij en blijven
Terwijl ze juist tevreden moet zijn dat ze al over de helft is in SST, opzich al een hele prestatiequote:
Ik niet in ieder gevalquote:Op maandag 28 maart 2011 14:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Aaf heeft geluk dat een Fries altijd op een Fries zal stemmen. Veel Rotterdammers zouden NOOIT op Jo stemmen...
Nee, volgens mij zitten die traantje niet ver.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:51 schreef pullup het volgende:
Ik zie al wat traantjes verschijnen![]()
Of wil ik nu te graag dingen zien ?
Ja ik zei toch dat ie zich 4x heeft verschoond, dit was het laatste setje wat is in de kast had liggen.quote:
Ik ga niet stemmen, hoor. Jo mag niet weg van de redactie.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik niet in ieder gevalIk als (bijna) Rotterdam ga vreemd, en stem op Aafke
hahahahahahquote:Op maandag 28 maart 2011 14:53 schreef muzas het volgende:
Je kan me trouwens helemaal opvegen als ze dalijk gaat zeggen 'dat ze dan weer lekker naar d'r vent kan'_!
![]()
!!!1!!!1!1!!1!!
ik denk dat ze toch wel een brok (botox?) in dr keel heeftquote:Op maandag 28 maart 2011 14:54 schreef Toverheks het volgende:
kijk nu naar camera 3, ohhhhhhhhh wat zou ze graag even haar stemmetje verheffen
Of van Karim gehoord. #Rooiebroekquote:Op maandag 28 maart 2011 14:53 schreef Je_Psychiater het volgende:
Joanna heeft ergens gelezen dat rood, rode lippestift en rood jurkje aantrekkelijk maakt. Of het werkt bij deze Secret Story mannen zullen we morgenavond weten.
http://vorige.nrc.nl/wete(...)_vrouw_aantrekkelijk
Ik ook niet trouwens, ik laat me collega's alrtijd stemmenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:54 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ga niet stemmen, hoor. Jo mag niet weg van de redactie.
quote:
Wat een Gerard actie.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook niet trouwens, ik laat me collega's alrtijd stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |