Ja je kan veel van Jo zeggen maar niet dat ze consequent is. Zij bekstekt iedereen, maar niemand mag haar bekstekken. Zal ze nu nog meer naar Geer trekken. Hoop zo dat ze genomineerd is he.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:55 schreef danaqui het volgende:
Je ziet Jo denken "wat een bekstekkers hier "
Ik blijf me verbazen dat zo'n jonge vrouw als zoveel als d'r gezicht heeft laten verbouwen. En ze is er alleen maar ouder op geworden.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:53 schreef muzas het volgende:
Je kan me trouwens helemaal opvegen als ze dalijk gaat zeggen 'dat ze dan weer lekker naar d'r vent kan'_!
![]()
!!!1!!!1!1!!1!!
MIsschien was het wel erger voordat ze ermee begonquote:Op maandag 28 maart 2011 14:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen dat zo'n jonge vrouw als zoveel als d'r gezicht heeft laten verbouwen. En ze is er alleen maar ouder op geworden.
dat kan niet... waar moeten de smsjes dan naartoe??quote:Op maandag 28 maart 2011 14:57 schreef bull1966 het volgende:
volgens mij is die Jo als enige genomineerd LOL
haha ik hoef niet eens te lezen Ik zie aan dat sjacherijnige hoofd van Jo dat ze genomineerd is.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:45 schreef mevrouwdebok het volgende:
hoe zuur kan je kijken ,ik kom niet meer bij![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
ze zei ik wil naar huis en ik ga het zeggen
Ja dat is de enige manier om niet af te gaan...Troelaquote:Op maandag 28 maart 2011 14:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
ze zei ik wil naar huis en ik ga het zeggen
Naar Joquote:Op maandag 28 maart 2011 14:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat kan niet... waar moeten de smsjes dan naartoe??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |