Nee, volgens mij zitten die traantje niet ver.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:51 schreef pullup het volgende:
Ik zie al wat traantjes verschijnen![]()
Of wil ik nu te graag dingen zien ?
Ja ik zei toch dat ie zich 4x heeft verschoond, dit was het laatste setje wat is in de kast had liggen.quote:
Ik ga niet stemmen, hoor. Jo mag niet weg van de redactie.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik niet in ieder gevalIk als (bijna) Rotterdam ga vreemd, en stem op Aafke
hahahahahahquote:Op maandag 28 maart 2011 14:53 schreef muzas het volgende:
Je kan me trouwens helemaal opvegen als ze dalijk gaat zeggen 'dat ze dan weer lekker naar d'r vent kan'_!
![]()
!!!1!!!1!1!!1!!
ik denk dat ze toch wel een brok (botox?) in dr keel heeftquote:Op maandag 28 maart 2011 14:54 schreef Toverheks het volgende:
kijk nu naar camera 3, ohhhhhhhhh wat zou ze graag even haar stemmetje verheffen
Of van Karim gehoord. #Rooiebroekquote:Op maandag 28 maart 2011 14:53 schreef Je_Psychiater het volgende:
Joanna heeft ergens gelezen dat rood, rode lippestift en rood jurkje aantrekkelijk maakt. Of het werkt bij deze Secret Story mannen zullen we morgenavond weten.
http://vorige.nrc.nl/wete(...)_vrouw_aantrekkelijk
Ik ook niet trouwens, ik laat me collega's alrtijd stemmenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:54 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ga niet stemmen, hoor. Jo mag niet weg van de redactie.
quote:
Wat een Gerard actie.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook niet trouwens, ik laat me collega's alrtijd stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |