Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
In Mis was wel het maffia spel, even wat nakijkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wordt er al ww gespeeld in MEN??
ik wil best wel een keer een spelletje voorzitten hoor
speelde vroegah vaker WW op een forum
Te laat, is al weg.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
In Mis was wel het maffia spel, even wat nakijken
hoe gaat je papadag vandaag??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:33 schreef Koen66 het volgende:
Yeaaahhhh inspiratie
Ik pak ff een bakkie
Het Fok Maffiaspel #48 - Gestart.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nouja.. ik wil het wel een keertje proberen hoor
duurt alleen wel iets langeriedereen heeft eigenlijk 24 uur om te reageren..
Zometeen een speeltuintje zoeken, is nu droog, nemen we ook een bal mee.quote:
Sterkte en succesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:35 schreef Solique het volgende:
Ik ga mijzelf buiten maar eens vertonen
Spongebobquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zometeen een speeltuintje zoeken, is nu droog, nemen we ook een bal mee.
Kids kijken nu Spongebon
Ik ga zo eens kijken of ik een was droog kan krijgen....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zometeen een speeltuintje zoeken, is nu droog, nemen we ook een bal mee.
Spongebobquote:Kids kijken nu Spongebon
Hier doet de droger het anders goedquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga zo eens kijken of ik een was droog kan krijgen....
[..]
Spongebob
Wij hebben geen drogerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier doet de droger het anders goed
Spongebob weekend op Nickelodeonquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga zo eens kijken of ik een was droog kan krijgen....
[..]
Spongebob
juist.. geen nickelodeon vandaag dusquote:
Jaaaaaquote:
neuh, komt van de week wel weerquote:
ahh.. hetzelfde maar anders dusquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het Fok Maffiaspel #48 - Gestart.
Kan je lezen hoe het er hier ongeveer aan toe gaat
Zo ongeveer, dat kan ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ahh.. hetzelfde maar anders dus
maar dan ga ik wel weer een keer weerwolven op het andere forum spelen
Psst, vraari!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Tsja hun Engels is wat minder ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
JaaaaaHelaas is het in het Nederlands, maargoed.
![]()
Dat is ook de bedoelingquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan kan je het beter buiten neer hangen want weer wat warmer
Coolquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:42 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Het douchegordijn wat hier in de badkamer hangt
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:42 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:43 schreef Koen66 het volgende:
Werkt dat een beetje, Weerwolven online
Net zo leuk als IRL ?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:42 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Haha ja. Wij hebben een aantal seizoenen in het Engels, klinkt toch 10x beter... Stemmen passen ook beter vind ikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja hun Engels is wat minder ook
@Bar: Spongebob hater?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Psst, vraari!WoahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die uit Moskou![]()
Ja, tof he?quote:
En die spin van Sutilquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:50 schreef Muck het volgende:
Mwahahaha, Schumacher komt 89 duizendste tekort
geen hater.. ik vind het gewoon niet leuk.. maar sowieso.. ik hou niet zo van tekenfilms en ook niet van humorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja hun Engels is wat minder ook
@Bar: Spongebob hater?
Dat hoop ik ook voor hem, maar ja die jongen heeft altijd zoveel pechquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
En die spin van Sutil
Wel jammer, hoop dat hij dit jaar meer punten kan pakken
ik speelde het vroegah ook wel op de irc.. das nog leuker!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:43 schreef Koen66 het volgende:
Werkt dat een beetje, Weerwolven online
Net zo leuk als IRL ?
Kom maar opquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:52 schreef pgrferrari het volgende:
Hmzz, eigenlijk zou iemand mijn review moet lezen.
Iemand die dat wil doen?
Dat zeker, want hij is echt wel een goede coureur en heeft ook een hoop lefquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor hem, maar ja die jongen heeft altijd zoveel pech
Absoluut! Maar het zit hem nou nooit eens meequote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker, want hij is echt wel een goede coureur en heeft ook een hoop lef
mail? PM?quote:
hangt er vanaf... wil je losse nummers of albums?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:54 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is nou tegenwoordig eigenlijk de beste manier om muziek te downloaden? Ik heb dat niet meer gedaan sinds LimeWire offline is
Je hebt geen humor?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
geen hater.. ik vind het gewoon niet leuk.. maar sowieso.. ik hou niet zo van tekenfilms en ook niet van humor
verzonden.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Absoluut! Maar het zit hem nou nooit eens mee
[..]
mail? PM?
ah, edit
NIks downloaden, gewoon kopenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:54 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is nou tegenwoordig eigenlijk de beste manier om muziek te downloaden? Ik heb dat niet meer gedaan sinds LimeWire offline is
Losse nummersquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:55 schreef Muck het volgende:
[..]
hangt er vanaf... wil je losse nummers of albums?
Snel is idd leuk, als een zet een dag duurt lijkt het me minder spannendquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik speelde het vroegah ook wel op de irc.. das nog leuker!dan gaat het net zo snel als bv IRL .. alhoewel .. sneller omdat niet iedereen door elkaar aan het kakelen is
Ik koop ook eerder dan dat ik downloadquote:
Dan is het goedquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik koop ook eerder dan dat ik download
Dat is behoorlijk omslachtig jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Losse nummersIk heb laatst een keer YouTubedownloader gebruikt, daarna converten met Zamzar en dan de geconverte versie downloaden, maar dat duurt echt heeeel lang
Frostwire dusquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk omslachtig ja
Je kunt frostwire proberen
Of downloaden via torrents en dan gewoon wegpleuren wat je niet meer wilt
Dat weet je bij mij inderdaad nooitquote:
Bis Later Koenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:04 schreef Koen66 het volgende:
Lieve mensen, ik ben ff weg
In dringende gevallen weten mensen me wel te vinden
Latersssss![]()
Doeidoei Koentjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:04 schreef Koen66 het volgende:
Lieve mensen, ik ben ff weg
In dringende gevallen weten mensen me wel te vinden
Latersssss![]()
Ze heeft je helemaal kaalgeplukt?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:07 schreef DaMart het volgende:
En weer terug, maar wel met minder haren dan een uur geleden.
Nee, gekortwiektquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze heeft je helemaal kaalgeplukt?![]()
My godquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog haren op mijn hoofd hoor.
Maar goed, een leuk muziekje kan best.
dankquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland klopt pgr op zijn rug en zegt: grote jonge
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland klopt pgr op zijn rug en zegt: grote jonge
Oh is dat daar vanquote:
Whutquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Anders had het wel paarse zeep geheten
trevquote:
Oh een nieuwe bijnaamquote:
Topickiller spreekt: SORRYquote:
Jepquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL![]()
Geniet er van, net nog een "nieuwe" fiets uitgezocht?
Ik zou toch die gele pakkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep
een hele mooierd
[ afbeelding ]
Hey Bos![]()
Thee kan ook lekker zijn hoordrink het zelf ook vaak genoeg
Meer het geval van dat je daar wat harder op kan fietsenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als je je leven wilt riskeren dan wel
ja, Koffie drink ik wel vaak hoor. Als ik bezoek heb wat koffie wil, drink ik meestal ook gewoon een kop mee. En 's avonds na het eten pak ik meestal een Latte, Wiener Melange e.d.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey Bos![]()
Thee kan ook lekker zijn hoordrink het zelf ook vaak genoeg
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:52 schreef RockNijntje het volgende:
Woah Bos, komt er toch ineens Sanitarium uit m'n playlist gerold
Kill, It;s such a Friendly word Seems the only way to reaching out agaiiiiiiiiiiiiiin.quote:
Oeh Latte is idd lekker drink ik ook vaak savondsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja, Koffie drink ik wel vaak hoor. Als ik bezoek heb wat koffie wil, drink ik meestal ook gewoon een kop mee. En 's avonds na het eten pak ik meestal een Latte, Wiener Melange e.d.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:53 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk dat ik vanaf morgen tot en met maandag vrijwel alleen maar Sonata Arctica ga draaien als Warming up.
Ja. gewoon heel erg zin in natuurlijk. Ook lekker dat ik nu enorm dichtbij woon. Ja okee. Ik heb altijd al vrij dichtbij de Effenaar gewoond. Maar nu kan ik er lopend heen. Geen risico op een gestolen fiets enzo.quote:
En geen parkeerplaatsdruktequote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. gewoon heel erg zin in natuurlijk. Ook lekker dat ik nu enorm dichtbij woon. Ja okee. Ik heb altijd al vrij dichtbij de Effenaar gewoond. Maar nu kan ik er lopend heen. Geen risico op een gestolen fiets enzo.
Ik ben ook ooit 1x in de Effenaar geweest. Naar Beth Hartquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. gewoon heel erg zin in natuurlijk. Ook lekker dat ik nu enorm dichtbij woon. Ja okee. Ik heb altijd al vrij dichtbij de Effenaar gewoond. Maar nu kan ik er lopend heen. Geen risico op een gestolen fiets enzo.
Ik heb geen rijbewijs, dus kan daar sowieso niet over mee praten. Ja er zijn wel een paar grote parkeerplaatsen daar in de buurt, maar die zijn wel betaald dacht ik. Nadeel van midden in een stad natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En geen parkeerplaatsdrukte
Vorig jaar bij U2 1,5 uur over gedaan om van het terrein af te komen
Dit wordt mijn 4 de keer sinds de verbouwing.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit 1x in de Effenaar geweest. Naar Beth Hart
Ik ken de Effenaar niet echtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs, dus kan daar sowieso niet over mee praten. Ja er zijn wel een paar grote parkeerplaatsen daar in de buurt, maar die zijn wel betaald dacht ik. Nadeel van midden in een stad natuurlijk.
Ook de omgeving niet?quote:
Als ik er ben ken ik het misschien wel, maar zo nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook de omgeving niet?
Net buiten het stadscentrum, vlak bij het station.
OKeequote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik er ben ken ik het misschien wel, maar zo niet
Whuthappened met de oude?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:10 schreef littledrummergirl het volgende:
eindelijk n nieuwe mp3 speler voor mezelf gescoordreizen is veel chiller met je eigen muziek
ik had n hele coole skullcandy in retrokleurenquote:
Hey PGquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:13 schreef PriemGirl het volgende:
Hoooi![]()
Net halve finale gespeeld én gewonnen
Morgen finale
Skullcandyquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik had n hele coole skullcandy in retrokleurenmet de mp3speler erin, dus draadloos enzo. Maar die maakt niet goed contact meer, dus die kraakt nogal, nu weer gewoon zon klein spelertje gekocht met oortjes.. Maar als er morgen ergens koopzondag is ga ik die oortjes ditchen en weer fijn n koptelefoon scoren
veel fijner geluid
Winkelcentrum Woensel hier in Eindhoven heeft als het goed is elke laatste zondag van de maand de koopzondag. Maar dat zal wel te ver weg voor je zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik had n hele coole skullcandy in retrokleurenmet de mp3speler erin, dus draadloos enzo. Maar die maakt niet goed contact meer, dus die kraakt nogal, nu weer gewoon zon klein spelertje gekocht met oortjes.. Maar als er morgen ergens koopzondag is ga ik die oortjes ditchen en weer fijn n koptelefoon scoren
veel fijner geluid
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Winkelcentrum Woensel hier in Eindhoven heeft als het goed is elke laatste zondag van de maand de koopzondag. Maar dat zal wel te ver weg voor je zijn.
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:13 schreef PriemGirl het volgende:
Hoooi![]()
Net halve finale gespeeld én gewonnen
Morgen finale
Wat een beebiedingen zegquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
SkullcandyWel balen dat ie het niet goed deed
Deze skullcandy's![]()
graag gedaan!! en hoi!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
Heee TrevTennissen
@LL: Thx !! En hoi
Ik vind ze wel coolquote:
Goed van jequote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
Heee TrevTennissen
@LL: Thx !! En hoi
je hebt n range smallere, met knalkleurtjes en n range duurdere die n wat bredere leren hoofdband hebben en geen knalkleurtjesquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
goodquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
goodnu hoeven wij niet meer
Ja, dat gaat het wordenquote:
Die is voor vanavond, mits ze m hebben.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:33 schreef PriemGirl het volgende:
Thx Bos en RN
@MPG: En... Brugse tripel geprobeerd??Of is dat voor vanavond
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Die is voor vanavond, mits ze m hebben.
MPG heeft graag wat sterksquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zo niet: Een simpel/lekker biertje is ook Leffe blond (of tripel.. Of 9 graden - maar deze zijn ook wat zwaarder dus
); of grimbergen blond. Deze zijn ook niet zo zwaar (de blonde dan)
tis maar net of je van blond of donker houdtquote:
Zit je nou een excuus te zoeken voor je eigen 'whisky proeven'?quote:
Giet meneer H maar goed vol jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Zit je nou een excuus te zoeken voor je eigen 'whisky proeven'?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tis maar net of je van blond of donker houdt
Ik val op beidequote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tis maar net of je van blond of donker houdt
Dat is goed spul, inddquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:41 schreef PriemGirl het volgende:
Dan Leffe tripel (8,4) of Leffe 9 graden
sowieso leffequote:
Doet ie zelf welquote:
Ik ook. *mee gaat*quote:
Misschien niet eens nodig, ging gisteravond ook goed zonder te veel alcoholquote:
samen douchen is fijnquote:
Wij douchen 9 vd 10 keer samenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
samen douchen is fijn![]()
zowel vriendje als ik hebben n minicabine
lekkerquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lekkerik vind dat zo gezellig
elkaars rug scrubben enzo
hou jij ook van sauna's dan of dat niet?quote:
Ik heb een schurfthekel aan sauna'squote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hou jij ook van sauna's dan of dat niet?
Ik vind dat ook heerlijk
oh hahaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een schurfthekel aan sauna's
Zwemmen vind ik dan weer wel leuk
ik vond het maar koudquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Het weer wordt nu wel steeds beter gelukkig![]()
Maar vandaag gewoon maar even heeeeel rustig aan doen
Coolquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:05 schreef DaMart het volgende:
En weer terug, mét cameratas en voorraadpotten voor de thee en weer een nieuwe theesmaak... Lentethee... vanavond eens een kop proberen.
Was wel lekker, ondanks de win, even naar Haarlem op en neer op de fietsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vond het maar koud
[..]
Cool
heb je lente thee van pickwick? of is het van een theewinkel?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was wel lekker, ondanks de win, even naar Haarlem op en neer op de fiets.
En Lentethee zou moeten smaken naar mandarijntjes en frisse appel... ben benieuwd.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:09 schreef Crazy-M het volgende:
zo ben ook weer van de partij
Moest even een spel uitspelen
Freddy Fish?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:09 schreef Crazy-M het volgende:
zo ben ook weer van de partij
Moest even een spel uitspelen
Het is nog best frisjes ja. Morgen wordt het gelukkig ook weer wat warmer. Maar nog niet zo warm als eerder deze week.quote:
en toch blijf ik optimistisch met mn zomerjasjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is nog best frisjes ja. Morgen wordt het gelukkig ook weer wat warmer. Maar nog niet zo warm als eerder deze week.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb je lente thee van pickwick? of is het van een theewinkel?
[..]
![]()
Prince of Persia, the sand of time.quote:
Het is zaterdag, dan moet je daar gewoon aan toegeven. Op elke andere dag van de week ook, trouwens.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:11 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb ineens onwijze zin in kroketdas stom haha
aaah niet huilequote:
er zijn weinig nieuwe meerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
![]()
Prince of
[..]
Prince of Persia, the sand of time.
1 van de weinige adventures die ik rijk ben
* Crazy-M gaat weer op zoek naar nieuwe
Had ik gisteren nacht ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:11 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb ineens onwijze zin in kroketdas stom haha
ben bijna bij vriendje, zal er ook een voor hem meenemenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is zaterdag, dan moet je daar gewoon aan toegeven. Op elke andere dag van de week ook, trouwens.
Lees: Hem medeplichtig maken zodat hij niet tegen jou aan begint te zeurenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben bijna bij vriendje, zal er ook een voor hem meenemenlief vriendinnetje als ik ben haha
Dat zou ik wel doen ja, keilief!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben bijna bij vriendje, zal er ook een voor hem meenemenlief vriendinnetje als ik ben haha
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lees: Hem medeplichtig maken zodat hij niet tegen jou aan begint te zeuren
Van een theewinkel.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb je lente thee van pickwick? of is het van een theewinkel?
Nee hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij kan echt van alles wat negatiefs maken he
Om volledig te zijn: een Koffie & Theewinkel in Haarlem. MPG moeten we er maar niet mee naartoe nemen, want die gaat die kilo's koffiebonen in de winkel opetenquote:
OMNOMNOM!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Om volledig te zijn: een Koffie & Theewinkel in Haarlem. MPG moeten we er maar niet mee naartoe nemen, want die gaat die kilo's koffiebonen in de winkel opeten.
Ze zijn niet allemaal zo slecht als je denkt hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoorIk weet gewoon hoe vrouwen denken
oeh tofquote:
Nou maar de meeste welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ze zijn niet allemaal zo slecht als je denkt hoor
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Friemel vindt de OP wat aan de lege kant.
Geniet ervan! Fijne avondquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:29 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben naar de snackbar en dan door naar vriendjefijne avond allemaal
!!
Have Fun en Bis Later LDGquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:29 schreef littledrummergirl het volgende:
!!
Volgens mij was dit een oplossing die het gezeur wel zou doen stoppen, alleen dan maak je een einde aan de discussie over wie er wel of niet in komt, door er niemand in te zetten, en dan volgt de discussie of er überhaupt iemand in moet staanquote:
Fijne avondquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:29 schreef littledrummergirl het volgende:
!!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij was dit een oplossing die het gezeur wel zou doen stoppen, alleen dan maak je een einde aan de discussie over wie er wel of niet in komt, door er niemand in te zetten, en dan volgt de discussie of er überhaupt iemand in moet staan.
Mja, ik vind het ook prima om ze terug te zetten hoor, maakt mij niet uit. Waar ik gisteren over viel was dat er iemand was die vergelijkbaar handelde als iemand die in de kroeg een bekende ziet en bij de groep waarmee die bekende in de kroeg is, gaat staan, hoort dat iemand een verjaardag viert en prompt onuitgenodigd op de stoep staat om mee te feesten.quote:
Nee, het ging niet over een meet... het ging over iemand die nog geen week meepostte en zichzelf maar toevoegde aan de OP... dat vind ik hetzelfde effect hebben als hierboven beschreven en eigenlijk wel erg brutaal.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan moet je die meets ook niet in de OP zetten want daar kan iedereen lezen. Zodalek komt de koningin nog opdraven of zo zegpuhleaze
Kom nou
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
Jullie maken niet kans op de prijs voor origineelste postquote:
Ik was de eerstequote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jullie maken niet kans op de prijs voor origineelste post
Rust maar goed uit, morgen duurt de dag maar 23 uurquote:
Ohja, uur minder uitgaanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Rust maar goed uit, morgen duurt de dag maar 23 uur
Oh zo. Ja daar heb je gelijk in, daar zou ik me ook aan storen. Dan alles er maar uitquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, het ging niet over een meet... het ging over iemand die nog geen week meepostte en zichzelf maar toevoegde aan de OP... dat vind ik hetzelfde effect hebben als hierboven beschreven en eigenlijk wel erg brutaal.
En omdat ik gisteren niet in beste doen was, maakte ik me er drukker over dan ik zou moeten doen... al vind ik het nog steeds gewoon brutaal.
Maar volgens mij gaan we die discussie nu weer opnieuw voeren, en dat was nou niet mijn bedoeling![]()
.
Windows 98 SE deed het wel, vanzelf. Of de iPhone al zo ver is, weet ik nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ohja, uur minder uitgaan
Weet iemand of de iphone vanzelf overgaat?
wow 1 heel uur minderquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Rust maar goed uit, morgen duurt de dag maar 23 uur
Nee, hij gaat pas over als je gebeld wordt!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ohja, uur minder uitgaan
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, hij gaat pas over als je gebeld wordt!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, hij gaat pas over als je gebeld wordt!
het is ook niksquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks dat uurtje minder
Pienquote:
Wat gaan we doen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:54 schreef Pien85 het volgende:
Ik verveel meWie komt 'r wat leuks doen?
Daar had ik nooit echt veel last van. Ging meestal uit van 21.00 tot een uur of 2.00quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ohja, uur minder uitgaan
naakt twister spelenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:54 schreef Pien85 het volgende:
Ik welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:54 schreef Pien85 het volgende:
Wij gaan van 21u tot 4uquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar had ik nooit echt veel last van. Ging meestal uit van 21.00 tot een uur of 2.00
Okee lekker lang dus. Maar in de laatste jaren dat ik op stap ging was er in het jongerencentrum waar ik ging tot 23.00 nauwelijks iets te beleven en op het einde al helemaal niks. NIemand leek de weg daarnaar toe meer te vinden, mede door een domme beslissing om wat populairdere muziek te gaan draaien..quote:
Hm dat is wel jammer.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee lekker lang dus. Maar in de laatste jaren dat ik op stap ging was er in het jongerencentrum waar ik ging tot 23.00 nauwelijks iets te beleven en op het einde al helemaal niks. NIemand leek de weg daarnaar toe meer te vinden, mede door een domme beslissing om wat populairdere muziek te gaan draaien..
ik welquote:
Okee, ook leuk natuurlijkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hm dat is wel jammer.
Hier begint het ook pas rond 23u, maar we maken het zelf wel gezellig voor die tijd
maar ik ga zo uit eten dus dan moet het echt ff heel snelquote:
stiekem welquote:
gim gerry gheppie ghoorquote:
Opgevoerd?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:10 schreef RockNijntje het volgende:
Ohnoes, de smileys zijn weer opgevoerd
she is trippingquote:
Uhu, dat ze heel snel gaanquote:
Banana powerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou ze nu ook denken dat ze een banaan is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |