Rust maar goed uit, morgen duurt de dag maar 23 uurquote:
Ohja, uur minder uitgaanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Rust maar goed uit, morgen duurt de dag maar 23 uur
Oh zo. Ja daar heb je gelijk in, daar zou ik me ook aan storen. Dan alles er maar uitquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, het ging niet over een meet... het ging over iemand die nog geen week meepostte en zichzelf maar toevoegde aan de OP... dat vind ik hetzelfde effect hebben als hierboven beschreven en eigenlijk wel erg brutaal.
En omdat ik gisteren niet in beste doen was, maakte ik me er drukker over dan ik zou moeten doen... al vind ik het nog steeds gewoon brutaal.
Maar volgens mij gaan we die discussie nu weer opnieuw voeren, en dat was nou niet mijn bedoeling![]()
.
Windows 98 SE deed het wel, vanzelf. Of de iPhone al zo ver is, weet ik nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ohja, uur minder uitgaan
Weet iemand of de iphone vanzelf overgaat?
wow 1 heel uur minderquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Rust maar goed uit, morgen duurt de dag maar 23 uur
Nee, hij gaat pas over als je gebeld wordt!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ohja, uur minder uitgaan
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, hij gaat pas over als je gebeld wordt!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, hij gaat pas over als je gebeld wordt!
het is ook niksquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks dat uurtje minder
Pienquote:
Wat gaan we doen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:54 schreef Pien85 het volgende:
Ik verveel meWie komt 'r wat leuks doen?
Daar had ik nooit echt veel last van. Ging meestal uit van 21.00 tot een uur of 2.00quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ohja, uur minder uitgaan
naakt twister spelenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:54 schreef Pien85 het volgende:
Ik verveel meWie komt 'r wat leuks doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |