ben bijna bij vriendje, zal er ook een voor hem meenemenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is zaterdag, dan moet je daar gewoon aan toegeven. Op elke andere dag van de week ook, trouwens.
Lees: Hem medeplichtig maken zodat hij niet tegen jou aan begint te zeurenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben bijna bij vriendje, zal er ook een voor hem meenemenlief vriendinnetje als ik ben haha
Dat zou ik wel doen ja, keilief!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben bijna bij vriendje, zal er ook een voor hem meenemenlief vriendinnetje als ik ben haha
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lees: Hem medeplichtig maken zodat hij niet tegen jou aan begint te zeuren
Van een theewinkel.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb je lente thee van pickwick? of is het van een theewinkel?
Nee hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij kan echt van alles wat negatiefs maken he
Om volledig te zijn: een Koffie & Theewinkel in Haarlem. MPG moeten we er maar niet mee naartoe nemen, want die gaat die kilo's koffiebonen in de winkel opetenquote:
OMNOMNOM!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Om volledig te zijn: een Koffie & Theewinkel in Haarlem. MPG moeten we er maar niet mee naartoe nemen, want die gaat die kilo's koffiebonen in de winkel opeten.
Ze zijn niet allemaal zo slecht als je denkt hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoorIk weet gewoon hoe vrouwen denken
oeh tofquote:
Nou maar de meeste welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ze zijn niet allemaal zo slecht als je denkt hoor
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Friemel vindt de OP wat aan de lege kant.
Geniet ervan! Fijne avondquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:29 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben naar de snackbar en dan door naar vriendjefijne avond allemaal
!!
Have Fun en Bis Later LDGquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:29 schreef littledrummergirl het volgende:
!!
Volgens mij was dit een oplossing die het gezeur wel zou doen stoppen, alleen dan maak je een einde aan de discussie over wie er wel of niet in komt, door er niemand in te zetten, en dan volgt de discussie of er überhaupt iemand in moet staanquote:
Fijne avondquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:29 schreef littledrummergirl het volgende:
!!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij was dit een oplossing die het gezeur wel zou doen stoppen, alleen dan maak je een einde aan de discussie over wie er wel of niet in komt, door er niemand in te zetten, en dan volgt de discussie of er überhaupt iemand in moet staan.
Mja, ik vind het ook prima om ze terug te zetten hoor, maakt mij niet uit. Waar ik gisteren over viel was dat er iemand was die vergelijkbaar handelde als iemand die in de kroeg een bekende ziet en bij de groep waarmee die bekende in de kroeg is, gaat staan, hoort dat iemand een verjaardag viert en prompt onuitgenodigd op de stoep staat om mee te feesten.quote:
Nee, het ging niet over een meet... het ging over iemand die nog geen week meepostte en zichzelf maar toevoegde aan de OP... dat vind ik hetzelfde effect hebben als hierboven beschreven en eigenlijk wel erg brutaal.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan moet je die meets ook niet in de OP zetten want daar kan iedereen lezen. Zodalek komt de koningin nog opdraven of zo zegpuhleaze
Kom nou
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |