neuh, komt van de week wel weerquote:
ahh.. hetzelfde maar anders dusquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het Fok Maffiaspel #48 - Gestart.
Kan je lezen hoe het er hier ongeveer aan toe gaat
Zo ongeveer, dat kan ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ahh.. hetzelfde maar anders dus
maar dan ga ik wel weer een keer weerwolven op het andere forum spelen
Psst, vraari!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Tsja hun Engels is wat minder ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
JaaaaaHelaas is het in het Nederlands, maargoed.
![]()
Dat is ook de bedoelingquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan kan je het beter buiten neer hangen want weer wat warmer
Coolquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:42 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Het douchegordijn wat hier in de badkamer hangt
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:42 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:43 schreef Koen66 het volgende:
Werkt dat een beetje, Weerwolven online
Net zo leuk als IRL ?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:42 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Haha ja. Wij hebben een aantal seizoenen in het Engels, klinkt toch 10x beter... Stemmen passen ook beter vind ikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja hun Engels is wat minder ook
@Bar: Spongebob hater?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Psst, vraari!WoahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die uit Moskou![]()
Ja, tof he?quote:
En die spin van Sutilquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:50 schreef Muck het volgende:
Mwahahaha, Schumacher komt 89 duizendste tekort
geen hater.. ik vind het gewoon niet leuk.. maar sowieso.. ik hou niet zo van tekenfilms en ook niet van humorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja hun Engels is wat minder ook
@Bar: Spongebob hater?
Dat hoop ik ook voor hem, maar ja die jongen heeft altijd zoveel pechquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
En die spin van Sutil
Wel jammer, hoop dat hij dit jaar meer punten kan pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |