Ik welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:54 schreef Pien85 het volgende:
Ik verveel meWie komt 'r wat leuks doen?
Wij gaan van 21u tot 4uquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar had ik nooit echt veel last van. Ging meestal uit van 21.00 tot een uur of 2.00
Okee lekker lang dus. Maar in de laatste jaren dat ik op stap ging was er in het jongerencentrum waar ik ging tot 23.00 nauwelijks iets te beleven en op het einde al helemaal niks. NIemand leek de weg daarnaar toe meer te vinden, mede door een domme beslissing om wat populairdere muziek te gaan draaien..quote:
Hm dat is wel jammer.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee lekker lang dus. Maar in de laatste jaren dat ik op stap ging was er in het jongerencentrum waar ik ging tot 23.00 nauwelijks iets te beleven en op het einde al helemaal niks. NIemand leek de weg daarnaar toe meer te vinden, mede door een domme beslissing om wat populairdere muziek te gaan draaien..
ik welquote:
Okee, ook leuk natuurlijkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hm dat is wel jammer.
Hier begint het ook pas rond 23u, maar we maken het zelf wel gezellig voor die tijd
maar ik ga zo uit eten dus dan moet het echt ff heel snelquote:
stiekem welquote:
gim gerry gheppie ghoorquote:
Opgevoerd?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:10 schreef RockNijntje het volgende:
Ohnoes, de smileys zijn weer opgevoerd
she is trippingquote:
Uhu, dat ze heel snel gaanquote:
Banana powerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou ze nu ook denken dat ze een banaan is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |