quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:53 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk dat ik vanaf morgen tot en met maandag vrijwel alleen maar Sonata Arctica ga draaien als Warming up.
Ja. gewoon heel erg zin in natuurlijk. Ook lekker dat ik nu enorm dichtbij woon. Ja okee. Ik heb altijd al vrij dichtbij de Effenaar gewoond. Maar nu kan ik er lopend heen. Geen risico op een gestolen fiets enzo.quote:
En geen parkeerplaatsdruktequote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. gewoon heel erg zin in natuurlijk. Ook lekker dat ik nu enorm dichtbij woon. Ja okee. Ik heb altijd al vrij dichtbij de Effenaar gewoond. Maar nu kan ik er lopend heen. Geen risico op een gestolen fiets enzo.
Ik ben ook ooit 1x in de Effenaar geweest. Naar Beth Hartquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. gewoon heel erg zin in natuurlijk. Ook lekker dat ik nu enorm dichtbij woon. Ja okee. Ik heb altijd al vrij dichtbij de Effenaar gewoond. Maar nu kan ik er lopend heen. Geen risico op een gestolen fiets enzo.
Ik heb geen rijbewijs, dus kan daar sowieso niet over mee praten. Ja er zijn wel een paar grote parkeerplaatsen daar in de buurt, maar die zijn wel betaald dacht ik. Nadeel van midden in een stad natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En geen parkeerplaatsdrukte
Vorig jaar bij U2 1,5 uur over gedaan om van het terrein af te komen
Dit wordt mijn 4 de keer sinds de verbouwing.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit 1x in de Effenaar geweest. Naar Beth Hart
Ik ken de Effenaar niet echtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs, dus kan daar sowieso niet over mee praten. Ja er zijn wel een paar grote parkeerplaatsen daar in de buurt, maar die zijn wel betaald dacht ik. Nadeel van midden in een stad natuurlijk.
Ook de omgeving niet?quote:
Als ik er ben ken ik het misschien wel, maar zo nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook de omgeving niet?
Net buiten het stadscentrum, vlak bij het station.
OKeequote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik er ben ken ik het misschien wel, maar zo niet
Whuthappened met de oude?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:10 schreef littledrummergirl het volgende:
eindelijk n nieuwe mp3 speler voor mezelf gescoordreizen is veel chiller met je eigen muziek
ik had n hele coole skullcandy in retrokleurenquote:
Hey PGquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:13 schreef PriemGirl het volgende:
Hoooi![]()
Net halve finale gespeeld én gewonnen
Morgen finale
Skullcandyquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik had n hele coole skullcandy in retrokleurenmet de mp3speler erin, dus draadloos enzo. Maar die maakt niet goed contact meer, dus die kraakt nogal, nu weer gewoon zon klein spelertje gekocht met oortjes.. Maar als er morgen ergens koopzondag is ga ik die oortjes ditchen en weer fijn n koptelefoon scoren
veel fijner geluid
Winkelcentrum Woensel hier in Eindhoven heeft als het goed is elke laatste zondag van de maand de koopzondag. Maar dat zal wel te ver weg voor je zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik had n hele coole skullcandy in retrokleurenmet de mp3speler erin, dus draadloos enzo. Maar die maakt niet goed contact meer, dus die kraakt nogal, nu weer gewoon zon klein spelertje gekocht met oortjes.. Maar als er morgen ergens koopzondag is ga ik die oortjes ditchen en weer fijn n koptelefoon scoren
veel fijner geluid
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Winkelcentrum Woensel hier in Eindhoven heeft als het goed is elke laatste zondag van de maand de koopzondag. Maar dat zal wel te ver weg voor je zijn.
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:13 schreef PriemGirl het volgende:
Hoooi![]()
Net halve finale gespeeld én gewonnen
Morgen finale
Wat een beebiedingen zegquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
SkullcandyWel balen dat ie het niet goed deed
Deze skullcandy's![]()
graag gedaan!! en hoi!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
Heee TrevTennissen
@LL: Thx !! En hoi
Ik vind ze wel coolquote:
Goed van jequote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
Heee TrevTennissen
@LL: Thx !! En hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |