Ja was gezelligquote:
Mijne was 55 ofzo.. bij hans anders een actie laatstquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Trouwens LL, hoe is het jou gelukt een een bril van ¤ 59,- te scoren??![]()
Ik bedoel: waar?
Da's knap iddquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja was gezellig
En alweer hard gelopen, ben trots op mezelf![]()
jep datquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijne was 55 ofzo.. bij hans anders een actie laatst
Ik doe iets foutquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijne was 55 ofzo.. bij hans anders een actie laatst
Hans Anders heeft vaak zulke actiesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik doe iets fout![]()
Ik vond het al zo knap dat ik deze http://www.eyesandmore.nl/ winkel gevonden had..
Maar het kan dus veel goedkoper![]()
Het lijkt mij toch niet meer dan logisch dat de opticien dan het glas vervangt voor dezelfde prijs als waarvoor je het oorspronkelijk had gekocht. Krassen komen over het algemeen inderdaad voor rekening van de klant (al moet Hans Anders in dit geval aantonen dat het geen gebrek in het product, bijvoorbeeld slechte coating) was.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jep daten kreeg alles terug van unive
maar weiger 62,50 te betalen voor 1 fucking glas![]()
Toch maar eens in de gaten houden danquote:
mja het was of nieuw glas 62.50 of nieuwe bril 159 euroquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het lijkt mij toch niet meer dan logisch dat de opticien dan het glas vervangt voor dezelfde prijs als waarvoor je het oorspronkelijk had gekocht. Krassen komen over het algemeen inderdaad voor rekening van de klant (al moet Hans Anders in dit geval aantonen dat het geen gebrek in het product, bijvoorbeeld slechte coating) was.
Dan nog... een beetje service mag wel hoor! En nogmaals: laat hun maar aantonen dat jij die kras veroorzaakt hebt, en dat dat niet komt door een slecht product (bril of brildoekje).quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja het was of nieuw glas 62.50 of nieuwe bril 159 euro
want die actie is niet meer natuurlijk
Hey Lovely,quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja het was of nieuw glas 62.50 of nieuwe bril 159 euro
want die actie is niet meer natuurlijk
ik heb het zelf aangegeven dat ik door een doekje van hun gebruikt heb dat er een kras op is gekomenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan nog... een beetje service mag wel hoor! En nogmaals: laat hun maar aantonen dat jij die kras veroorzaakt hebt, en dat dat niet komt door een slecht product (bril of brildoekje).
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
goed ik ga nu echt
ff fietsen kijken
quote:
Bis Later LL en Friemelquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
goed ik ga nu echt
ff fietsen kijken
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja, ik ben er ook vandoor.. Tot later![]()
Bis Later Whisquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja, ik ben er ook vandoor.. Tot later![]()
Hey Muckiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:34 schreef Muck het volgende:
Zo, lekker doorgewerkt
Nu met een koppie thee wachten op de meneren van IKEA
Trevjeequote:
Muckje!quote:
Pgrquote:
Was weer even geleden ja, wel goed en daar?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Trevjee![]()
Lang niet gesproken! Hoe ist?
![]()
[..]
Muckje!Hoe ist?
Ik hoor iets over Ikea?
![]()
![]()
[..]
Pgr![]()
![]()
![]()
Joyquote:
Jahquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Trevjee![]()
Lang niet gesproken! Hoe ist?
![]()
[..]
Muckje!Hoe ist?
Ik hoor iets over Ikea?
![]()
![]()
[..]
Pgr![]()
![]()
![]()
Idd jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Was weer even geleden ja, wel goed en daar?
Oehhhhhquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Jah
We zijn gister bij ikea geweest en hebben een kledingkast gekocht, die vanmiddag geleverd wordt
Gelukkig heb ik weekendquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Idd ja![]()
Mooi zoJa goed hoor! Deze week veel gewerkt, vanavond mijn laatste avonddienst en dan morgen weer eens een dagje vrij, voor de afwisseling
Maar verder goed hoor!
quote:
Martquote:
Veel plezier zo maarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook nog vrij. Tot 3 uurXD
[..]
Mart
En een uur daarvoor was ik nog bij Actionquote:
Hier is het wel lekker opgeruimd, maar nog niet schoonquote:
Enfermerelquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook nog vrij. Tot 3 uurXD
[..]
Mart
Ik moet straks alleen mijn bed nog opmaken, maar dat komt wel als het eten op het fornuis staatquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:47 schreef Muck het volgende:
[..]
En een uur daarvoor was ik nog bij Action
[..]
Hier is het wel lekker opgeruimd, maar nog niet schoon
En ik heb ook een koppie thee
Er ligt allemaal kleding op het bed, want dat moet straks de kast in als we nog leven na het opbouwenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet straks alleen mijn bed nog opmaken, maar dat komt wel als het eten op het fornuis staat.
Na de thee eerst even naar de kapper en daarna naar Haarlem, want het is hier inmiddels weer droog!
Thanksquote:
Oehhh.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:47 schreef Muck het volgende:
[..]
En een uur daarvoor was ik nog bij Action
[..]
Hier is het wel lekker opgeruimd, maar nog niet schoon
En ik heb ook een koppie thee
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Enfermerel.
Heb je een thee-infuus bij de hand, toevallig?.
Jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oehhh.Das helemaal leuk shoppen
De glazen en mokken vind ik daar zo leuk
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |