garantie? valt dit niet meer onder de verzekering?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
Nu heb ik mijn oude bril maar op...
zwaai maar met je handje naar je net 3 weken oude bril
nee met het doekje van de opticienquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Schoon gemaakt met papier (zakdoekje) ?
Dan krijg je idd. krassen
ik zou niet weten waar dit onder zou moeten vallen... en over garantie heb ik die mevrouw niet gehoordquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
garantie? valt dit niet meer onder de verzekering?
Da's rotquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Hoi Friem
Whiskers
Achja heb er al een dag op zitten![]()
Krasje op mijn bril (veroorzaakt met schoonmaken tijdens de hotel-meet)![]()
Vervangen kost 62.50
mijn bril zelf was 59 euro ::X
gewoon terug gaan naar de winkel en uitleggen, dit klinkt echt als bagger van hier tot tokio. de service die ze leveren. zo kan ik ook geld verdienen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee met het doekje van de opticienwaarschijnlijk zat er iets van zand ofzo waardoor er een kras veroorzaakt is
krassen vallen nooit onder garantiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zou niet weten waar dit onder zou moeten vallen... en over garantie heb ik die mevrouw niet gehoord
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
gewoon terug gaan naar de winkel en uitleggen, dit klinkt echt als bagger van hier tot tokio. de service die ze leveren. zo kan ik ook geld verdienen.
Daar ben ik ook bang voor ..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
krassen vallen nooit onder garantie
Sorryquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
JA, en daar is nietsaan
![]()
Ik baal als een stekker, ik ben boos
is het een grote kras of een kleintje? want kleintjes kunnen ze meestal nog wel verbergen. lees ik netquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Daar ben ik ook bang voor ..
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
is het een grote kras of een kleintje? want kleintjes kunnen ze meestal nog wel verbergen. lees ik net. om even mee te leven.
nee het is best een diepe kras.. en zit midden in mijn zichtsveld voor mijn oogquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
is het een grote kras of een kleintje? want kleintjes kunnen ze meestal nog wel verbergen. lees ik net. om even mee te leven.
ik heb zelf een bril en vind het echt stom dat door een doekje van de opticien krassen komenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee het is best een diepe kras.. en zit midden in mijn zichtsveld voor mijn oog
Mij is anders verteld hoor.. Maar ik had inmiddels ook wel heel veel krassen op het "glas"quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
62,50 voor 1 glas nu?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Hoi Friem
Whiskers
Achja heb er al een dag op zitten![]()
Krasje op mijn bril (veroorzaakt met schoonmaken tijdens de hotel-meet)![]()
Vervangen kost 62.50
mijn bril zelf was 59 euro ::X
quote:
Hoi Joysaquote:
mja er kan altijd een korreltje zand tussen gezeten hebben... mijn tas slingert immers overalquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik heb zelf een bril en vind het echt stom dat door een doekje van de opticien krassen komen.
Maarja, ik zal weer in de benen moeten komen anders doe ik ook weer niks vandaag.
Bis Later LLquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja er kan altijd een korreltje zand tussen gezeten hebben... mijn tas slingert immers overal
ik heb mijn oude bril nu op en dat kijkt prettiger ook al zitten er daar meer kleine krasjes op
En nu naar de fietsenwinkel![]()
tot later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |