Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Hier was het al om 10 gedaan maar ben op een of andere manier toch wakker gebleven tot na 2 uurquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:23 schreef DaMart het volgende:
Daar had ik geen last van... rond half tien begonnen mijn ogen al dicht te vallen, maar wist ik nog iets van anderhalf wakker te blijven. maar iets na elven was het toch echt gedaan met de energie.
Morge Friemelquote:
Ik vind dat ik maar traag ben voor mijn doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:28 schreef friemelaar het volgende:
Je was zooooo snel......
Ik moest natuurlijk nog de wiki plakken, dat kost een paar seconden hoor
Nee, die zijn er gewoon uitquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:28 schreef friemelaar het volgende:
Je was zooooo snel......
Ik moest natuurlijk nog de wiki plakken, dat kost een paar seconden hoor
Dacht overigens dat dan de ava's weer terug zouden zijn, maar![]()
Ik heb blijkbaar heel wat gemist afgelopen week![]()
Plaats hem er dan ook even inquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:30 schreef DaMart het volgende:
Ik heb de Wiki meteen weer even bijgewerkt. Voor je het weet loopt die weer 10 topics achter.
Hey PGRquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, die zijn er gewoon uit.
En het enige wat je hebt gemist is wederom die OP-discussie, die op deze manier gewoon echt klaar is.
toppiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, die zijn er gewoon uit.
En het enige wat je hebt gemist is wederom die OP-discussie, die op deze manier gewoon echt klaar is.
mwa iedereen weet of hij hier post jah of neequote:
Dat is wel zo fijn op mobiel jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:36 schreef littledrummergirl het volgende:
het laadt wel weer lekker snel
Morge Mquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
toppie
zijn er daar ook geen problemen meer over
[..]
mwa iedereen weet of hij hier post jah of nee![]()
en je voorkomt een hoop gezeur
En goedemorgen allen, wat een heerlijke 2de helft heb ik gister gezien![]()
Was dit een trainingwedstrijd van Nederlands elftal of waren er ook nog hongaren op het veld ?
alles went, behalve ...quote:
morge meneer trevquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel zo fijn op mobiel ja
Hey LDG![]()
[..]
Morge M
Morge drumsterquote:
Precies, dat gezeur (dat ik gisteren zelf onbedoeld weer begonquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
toppie
zijn er daar ook geen problemen meer over
[..]
mwa iedereen weet of hij hier post jah of nee![]()
en je voorkomt een hoop gezeur
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alles went, behalve ...![]()
[..]
morge meneer trev
[..]
Morge drumster
Hey Solquote:
zie antwoord.quote:
meisjes knuffelenquote:
Solie dollie goedemorgenquote:
Fraariequote:
Indeedosquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, dat gezeur (dat ik gisteren zelf onbedoeld weer begon) werd gewoon vervelend. En dat vonden meer mensen, dus de roep om een OP zonder UI's werd steeds sterker en nu proberen we het gewoon zonder. Zo stralen we ook nog meer uit dat de KSC een open SC is waarin iedereen welkom is!
![]()
.
o ja, ik ookquote:
ehm is niet helemaal waar. er waren gister mensen in de op gezet, toen ontstond er een discussie en had iedreen die er was zo iets van: dan geen ui's.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
zie antwoord.
Het vervelendste is nog wel dat degene die een blauwe maandag meelurken de meest uitgesproken menig ventileren
ik vind vrouwen zo oud klinkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker
[..]
Niet alleen meisjesmaar ook vrouwen
nee nee, jij bent al vrouwquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind vrouwen zo oud klinkenwanneer ben je vrouw?
* ldg blijft nog liever n tijdje meisje
En wie was er gisteren dus ingezetquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm is niet helemaal waar. er waren gister mensen in de op gezet, toen ontstond er een discussie en had iedreen die er was zo iets van: dan geen ui's.
dus klopt niet helemaal wat je zegt
En wat maakt het uit of je ui in de OP staat ?
Geen ideequote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind vrouwen zo oud klinkenwanneer ben je vrouw?
* ldg blijft nog liever n tijdje meisje
echt?quote:
Daar noem je ook even een categorie opquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen ideemaar ik knuffel ook nog wel graag met o.a. Marijke, LL en ST en om die nou nog meisjes te noemen
die zijn toch ook heul niet oudquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen ideemaar ik knuffel ook nog wel graag met o.a. Marijke, LL en ST en om die nou nog meisjes te noemen
de nieuwe waren er in gezet en waren niet begonnen met de discussie. Even terug lezen meneertjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:47 schreef friemelaar het volgende:
[..]
En wie was er gisteren dus ingezet![]()
En wie voeren steeds die discussie![]()
Flauwekul , gewoon poot stijf houden en niet zeiken
jahquote:
Daarom ook de o.a. voor als ik er een paar zou vergetenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar noem je ook even een categorie op![]()
Je vergeet wisky alleen nog
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die zijn toch ook heul niet oud
Zonder er al te diep op in te gaan (laten we die discussie nou niet nog eens over gaan doen!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de nieuwe waren er in gezet en waren niet begonnen met de discussie. Even terug lezen meneertje![]()
* Crazy-M geeft friemelaar een stevig kopje espresso
Nog plannen voor het weekend ?
waarom danquote:
saraquote:
Bosquote:
Wat Trev zegt... Marijke, LL en ST knuffelenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
das wel triestquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zonder er al te diep op in te gaan (laten we die discussie nou niet nog eens over gaan doen!) was het juist iemand die amper een week meepost, die zichzelf erin had gezet, samen met 3 anderen
.
Ahoooooyquote:
Heeey Bosquote:
volgens mij moet ik ook maar ns naar n meetquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat Trev zegt... Marijke, LL en ST knuffelen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom ook de o.a. voor als ik er een paar zou vergeten
Typerend dus dat jij deze discussie meevoert....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de nieuwe waren er in gezet en waren niet begonnen met de discussie. Even terug lezen meneertje![]()
* Crazy-M geeft friemelaar een stevig kopje espresso
Nog plannen voor het weekend ?
Gewoon aanwezig zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgens mij moet ik ook maar ns naar n meetknuffelen
Koffie?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Typerend dus dat jij deze discussie meevoert....
Hoelang post je hier, al twee weken ofzo
Hoi saraquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:51 schreef sararaats het volgende:
gelukkig ben ik niet meer van de trap geflikkerd
vind t wel n beetje eng, jullie zijn al zo close enzoquote:
Barretjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:54 schreef Barretje80 het volgende:
en... wat is er mis met kliekjes??
* Barretje80 houd niet van veranderingen
maar dat was al duidelijk
Dat zekerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Sorryquote:
lol, valt best mee ben pas 1x op meet geweest.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vind t wel n beetje eng, jullie zijn al zo close enzo
dat effect heb ik blijkbaar op oudere mannenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Barretjeik ga steeds meer van je houden
![]()
![]()
te laat..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker
[..]
Sorry![]()
* Trevland Geeft Barretje een stevige Knuff
ik ook sinterklaas meetquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:55 schreef Solique het volgende:
[..]
lol, valt best mee ben pas 1x op meet geweest.
In de OP staat er nog eentje... als je komt, krijg je van mij een knuffel!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
OA???quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik had er al o.a.(onder andere) er neer gezet in de hoop dat je niet boos zou worden
dat wist ik van jou al sinds dag 1 dat ik hier langs kwamquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:54 schreef Barretje80 het volgende:
en... wat is er mis met kliekjes??
* Barretje80 houd niet van veranderingen
maar dat was al duidelijk
Dat zeker nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
OA???
ben je van de heren liefde??
misschien vind jij wel de persoon voor je sigquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook niet voor een knuffel van een van de dames?
Dat is me de vorige meets ook niet gelukt hoor... al heb ik toen wel meerdere leuke vrouwen mogen knuffelenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
misschien vind jij wel de persoon voor je sig
Gewoon doen, is heel leukquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:01 schreef sararaats het volgende:
ik ben nog nooit op een meet geweest. ik durf gewoon niet
1x aanwezig zijn en je bent verkochtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:01 schreef sararaats het volgende:
Daar hebben er meer last van, tót ze 1 keer geweest zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:01 schreef sararaats het volgende:
* Crazy-M ook nog nooit op meet geweestquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:01 schreef sararaats het volgende:
Kom jij in juni ook weer? Dan hebben we in ieder geval 1 verdachte weerwolf!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar hebben er meer last van, tót ze 1 keer geweest zijn
Nee. Noordwijk is gewoon voor mij moeilijk bereisbaar en ook het programma is niet iets waar ik warm voor loop (sorry). Mocht er keer gewoon een Meet zijn ergens in Utrecht ofzo (of nog dichterbij Eindhoven) wil ik wel eventueel komen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook niet voor een knuffel van een van de dames?
Waarschijnlijk wel, én dan breng ik ms. Friem meequote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kom jij in juni ook weer? Dan hebben we in ieder geval 1 verdachte weerwolf!
Gezelligquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, én dan breng ik ms. Friem mee
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de OP staat er nog eentje... als je komt, krijg je van mij een knuffel!
GFquote:
Onbekende jongenquote:
gefeliciteerd!quote:
waarvoorquote:
wakker blijven sleepy, t is de leukste dag van de weekquote:
Gefeliciteerdquote:
Je kunt beter eerst de OP reparerenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:27 schreef DaMart het volgende:
Zo, lunch op, nu maar even huis schoonmaken.
Nee, niks mis mee nu!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je kunt beter eerst de OP repareren
Goed idee... even muziek aan en in een uur stoffen, stofzuigen en dweilenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:29 schreef littledrummergirl het volgende:
the prodigy keihard uit mn speakerseven n speedrondje huishouden
friemelquote:
solquote:
tfmquote:
trevquote:
feli wokquote:
miniquote:
Sorry, ik heb net lunch op, dus ik hap dit keer nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jawel, alle ui's zijn eruit verdwenen
en met opzet gedaanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jawel, alle ui's zijn eruit verdwenen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sorry, ik heb net lunch op, dus ik hap dit keer niet.
waar zijn de hamster foto's??quote:
GFquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
friemel
[..]
sol
[..]
tfm
[..]
trev
[..]
feli wok
[..]
mini
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Heb jij ermee ingestemd alle UI's uit de OP te halen![]()
waar ging ie over?quote:
Nee die personen geef je een BAN als waarschuwing, daarvoor verneuk je NIET de KSCquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
als er iedereen zomaar UI's erbij zetten kunnen we ze er maar beter uithalen
Maar dat moet ook inderdaad niet kunnen.. Maar een mod kan ze er dan toch gewoon uitjassen een aan de inzetter duidelijk maken dat dat niet de bedoeling is??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
als er iedereen zomaar UI's erbij zetten kunnen we ze er maar beter uithalen
Een is te weinigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:42 schreef wel.o.k het volgende:
kijk haar trots zijnEn terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Open deuren, onweerstaanbaar !
ik kan geen BAN gevenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nee die personen geef je een BAN als waarschuwing, daarvoor verneuk je NIET de KSC
kijk haar trots zijnDat snap ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kijk haar trots zijnwat een mooie ogen heeft zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
kijk haar trots zijnen terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
kijk haar trots zijnEn terecht!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En papa en mama zijn denk ik OOK heel trots
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Dat hoef jij ook niet persoonlijk te doen, daar hebben we blauwe voorquote:
kijk haar trots zijnEn of ze daar trots op moet zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse ouders zeker?![]()
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
kijk haar trots zijnEn terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
kijk haar trots zijnEn wat zijn die diploma's vrolijk tegenwoordigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij zijn die van mij een stuk saaier
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
vroeger zat er altijd zon label bij, om op je badpak ofzo te naaienquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En wat zijn die diploma's vrolijk tegenwoordig![]()
Volgens mij zijn die van mij een stuk saaier
Een rubberen label, zodat de badmeester kon zien dat je bij het diepe bad mocht komenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vroeger zat er altijd zon label bij, om op je badpak ofzo te naaienheel idioot
alsof je daarin zou durven als je niet kan zwemmenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Een rubberen label, zodat de badmeester kon zien dat je bij het diepe bad mocht komen
Sommige kinderen "verdwaalden" en kwamen dan bij het diepe terechtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
alsof je daarin zou durven als je niet kan zwemmen
Beter als andersomquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:51 schreef littledrummergirl het volgende:
* littledrummergirl noemde watertrappelen vroeger altijd watervingerenje moest immers met je vingers zo boven het water
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Sommige kinderen "verdwaalden" en kwamen dan bij het diepe terecht![]()
Er waren er zelfs bij die er gewoon in stapten voordat ze doorhadden dat het het diepe bad was
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Beter als andersomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Nou je het zegt ja, dat klopt!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vroeger zat er altijd zon label bij, om op je badpak ofzo te naaienheel idioot
en wie gaat dat bijhoudenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:48 schreef friemelaar het volgende:
.... stel dan een paar regeltjes op over wie wel en wie niet in de OP komt zo moeilijk is dat nu ook weer niet .....................
1 je post minstens 2 maanden mee, minimaal 2 dagen per week.
2 je laatste post is minder dan 2 maanden geleden.
3 áls er plaats is kom je dan in de OP.
4 wie het langst niet gepost heeft (indien langer dan 2 maanden) verdwijnt vanzelf uit de OP als er nieuwe kandidaten wachten.
Zijn er geen nieuwe genomineerden dan blijven die staan tot de ruimte nodig is.
Dat zou een begin kunnen zijn , dan kan de vertrouwde OP gewoon blijven bestaan
En als de OP dan te lang is , dan pleur je dat kunstwerk wat er nu instaat weer gewoon eruitquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:48 schreef friemelaar het volgende:
.... stel dan een paar regeltjes op over wie wel en wie niet in de OP komt zo moeilijk is dat nu ook weer niet .....................
4 wie het langst niet gepost heeft (indien langer dan 2 maanden) verdwijnt vanzelf uit de OP als er nieuwe kandidaten wachten.
Friem dusquote:
Dat staat toch gewoon in de stats, zo vaak komt het nou ook weer niet voor.quote:
ik post altijd wel wat en soms gewoon even nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:48 schreef friemelaar het volgende:
Dan is er dus niets aan de hand, 2 maanden is niet "even"quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik post altijd wel wat en soms gewoon even niet.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Fijn joh, goede bewaking: http://www.nu.nl/opmerkel(...)overheidsgebouw.html
quote:
Hoi LLquote:
quote:
Hoi Friemquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi LL![]()
![]()
Hoestie met jou vandaag??
Schoon gemaakt met papier (zakdoekje) ?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Hoi Friem
Whiskers
Achja heb er al een dag op zitten![]()
Krasje op mijn bril (veroorzaakt met schoonmaken tijdens de hotel-meet)![]()
Vervangen kost 62.50
mijn bril zelf was 59 euro ::X
garantie? valt dit niet meer onder de verzekering?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
Nu heb ik mijn oude bril maar op...
zwaai maar met je handje naar je net 3 weken oude bril
nee met het doekje van de opticienquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Schoon gemaakt met papier (zakdoekje) ?
Dan krijg je idd. krassen
ik zou niet weten waar dit onder zou moeten vallen... en over garantie heb ik die mevrouw niet gehoordquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
garantie? valt dit niet meer onder de verzekering?
Da's rotquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Hoi Friem
Whiskers
Vervangen kost 62.50
gewoon terug gaan naar de winkel en uitleggen, dit klinkt echt als bagger van hier tot tokio. de service die ze leveren. zo kan ik ook geld verdienen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee met het doekje van de opticienwaarschijnlijk zat er iets van zand ofzo waardoor er een kras veroorzaakt is
krassen vallen nooit onder garantiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zou niet weten waar dit onder zou moeten vallen... en over garantie heb ik die mevrouw niet gehoord
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
gewoon terug gaan naar de winkel en uitleggen, dit klinkt echt als bagger van hier tot tokio. de service die ze leveren. zo kan ik ook geld verdienen.
Daar ben ik ook bang voor ..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
krassen vallen nooit onder garantie
Sorryquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
JA, en daar is nietsaan
![]()
Ik baal als een stekker, ik ben boos
is het een grote kras of een kleintje? want kleintjes kunnen ze meestal nog wel verbergen. lees ik netquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Daar ben ik ook bang voor ..
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
is het een grote kras of een kleintje? want kleintjes kunnen ze meestal nog wel verbergen. lees ik net. om even mee te leven.
nee het is best een diepe kras.. en zit midden in mijn zichtsveld voor mijn oogquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
is het een grote kras of een kleintje? want kleintjes kunnen ze meestal nog wel verbergen. lees ik net. om even mee te leven.
ik heb zelf een bril en vind het echt stom dat door een doekje van de opticien krassen komenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee het is best een diepe kras.. en zit midden in mijn zichtsveld voor mijn oog
Mij is anders verteld hoor.. Maar ik had inmiddels ook wel heel veel krassen op het "glas"quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
62,50 voor 1 glas nu?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Hoi Friem
Whiskers
Vervangen kost 62.50
quote:
Hoi Joysaquote:
mja er kan altijd een korreltje zand tussen gezeten hebben... mijn tas slingert immers overalquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik heb zelf een bril en vind het echt stom dat door een doekje van de opticien krassen komen.
Maarja, ik zal weer in de benen moeten komen anders doe ik ook weer niks vandaag.
Bis Later LLquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja er kan altijd een korreltje zand tussen gezeten hebben... mijn tas slingert immers overal
ik heb mijn oude bril nu op en dat kijkt prettiger ook al zitten er daar meer kleine krasjes op
En nu naar de fietsenwinkel![]()
tot later
Ja was gezelligquote:
Mijne was 55 ofzo.. bij hans anders een actie laatstquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Trouwens LL, hoe is het jou gelukt een een bril van ¤ 59,- te scoren??![]()
Ik bedoel: waar?
Da's knap iddquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja was gezellig
En alweer hard gelopen, ben trots op mezelf![]()
jep datquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijne was 55 ofzo.. bij hans anders een actie laatst
Ik doe iets foutquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijne was 55 ofzo.. bij hans anders een actie laatst
Hans Anders heeft vaak zulke actiesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik doe iets fout![]()
Ik vond het al zo knap dat ik deze http://www.eyesandmore.nl/ winkel gevonden had..
Maar het kan dus veel goedkoper![]()
Het lijkt mij toch niet meer dan logisch dat de opticien dan het glas vervangt voor dezelfde prijs als waarvoor je het oorspronkelijk had gekocht. Krassen komen over het algemeen inderdaad voor rekening van de klant (al moet Hans Anders in dit geval aantonen dat het geen gebrek in het product, bijvoorbeeld slechte coating) was.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jep daten kreeg alles terug van unive
maar weiger 62,50 te betalen voor 1 fucking glas![]()
Toch maar eens in de gaten houden danquote:
mja het was of nieuw glas 62.50 of nieuwe bril 159 euroquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het lijkt mij toch niet meer dan logisch dat de opticien dan het glas vervangt voor dezelfde prijs als waarvoor je het oorspronkelijk had gekocht. Krassen komen over het algemeen inderdaad voor rekening van de klant (al moet Hans Anders in dit geval aantonen dat het geen gebrek in het product, bijvoorbeeld slechte coating) was.
Dan nog... een beetje service mag wel hoor! En nogmaals: laat hun maar aantonen dat jij die kras veroorzaakt hebt, en dat dat niet komt door een slecht product (bril of brildoekje).quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja het was of nieuw glas 62.50 of nieuwe bril 159 euro
want die actie is niet meer natuurlijk
Hey Lovely,quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja het was of nieuw glas 62.50 of nieuwe bril 159 euro
want die actie is niet meer natuurlijk
ik heb het zelf aangegeven dat ik door een doekje van hun gebruikt heb dat er een kras op is gekomenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan nog... een beetje service mag wel hoor! En nogmaals: laat hun maar aantonen dat jij die kras veroorzaakt hebt, en dat dat niet komt door een slecht product (bril of brildoekje).
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
goed ik ga nu echt
ff fietsen kijken
quote:
Bis Later LL en Friemelquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
goed ik ga nu echt
ff fietsen kijken
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja, ik ben er ook vandoor.. Tot later![]()
Bis Later Whisquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja, ik ben er ook vandoor.. Tot later![]()
Hey Muckiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:34 schreef Muck het volgende:
Zo, lekker doorgewerkt
Nu met een koppie thee wachten op de meneren van IKEA
Trevjeequote:
Muckje!quote:
Pgrquote:
Was weer even geleden ja, wel goed en daar?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Trevjee![]()
Lang niet gesproken! Hoe ist?
![]()
[..]
Muckje!Hoe ist?
Ik hoor iets over Ikea?
![]()
![]()
[..]
Pgr![]()
![]()
![]()
Joyquote:
Jahquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Trevjee![]()
Lang niet gesproken! Hoe ist?
![]()
[..]
Muckje!Hoe ist?
Ik hoor iets over Ikea?
![]()
![]()
[..]
Pgr![]()
![]()
![]()
Idd jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Was weer even geleden ja, wel goed en daar?
Oehhhhhquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Jah
We zijn gister bij ikea geweest en hebben een kledingkast gekocht, die vanmiddag geleverd wordt
Gelukkig heb ik weekendquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Idd ja![]()
Mooi zoJa goed hoor! Deze week veel gewerkt, vanavond mijn laatste avonddienst en dan morgen weer eens een dagje vrij, voor de afwisseling
Maar verder goed hoor!
quote:
Martquote:
Veel plezier zo maarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook nog vrij. Tot 3 uurXD
[..]
Mart
En een uur daarvoor was ik nog bij Actionquote:
Hier is het wel lekker opgeruimd, maar nog niet schoonquote:
Enfermerelquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook nog vrij. Tot 3 uurXD
[..]
Mart
Ik moet straks alleen mijn bed nog opmaken, maar dat komt wel als het eten op het fornuis staatquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:47 schreef Muck het volgende:
[..]
En een uur daarvoor was ik nog bij Action
[..]
Hier is het wel lekker opgeruimd, maar nog niet schoon
En ik heb ook een koppie thee
Er ligt allemaal kleding op het bed, want dat moet straks de kast in als we nog leven na het opbouwenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet straks alleen mijn bed nog opmaken, maar dat komt wel als het eten op het fornuis staat.
Na de thee eerst even naar de kapper en daarna naar Haarlem, want het is hier inmiddels weer droog!
Thanksquote:
Oehhh.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:47 schreef Muck het volgende:
[..]
En een uur daarvoor was ik nog bij Action
[..]
Hier is het wel lekker opgeruimd, maar nog niet schoon
En ik heb ook een koppie thee
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Enfermerel.
Heb je een thee-infuus bij de hand, toevallig?.
Jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oehhh.Das helemaal leuk shoppen
De glazen en mokken vind ik daar zo leuk
![]()
Wel makkelijk: kleding van bed, jullie meteen erinquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Er ligt allemaal kleding op het bed, want dat moet straks de kast in als we nog leven na het opbouwen
Ik post al ehh 2 weekjes ofzo mee denk ikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Joy![]()
Nieuw hier? Of heb ik iets gemist?
Dank jequote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:49 schreef Enfermera het volgende:
Goh, toevallig net in mn zak zitten ja! Wat een toeval!*sluit het infuus aan bij Mart*
Jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel makkelijk: kleding van bed, jullie meteen erin.
Ohh das helemaal super jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
En knutselspul voor leuke prijsjes! En voor het neefje van TJ waar we morgen heen moeten, heb ik een hele toffe vrachtauto gekocht, met een strandsetje in de bak
Ahquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik post al ehh 2 weekjes ofzo mee denk ik
Dankjeeequote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohh das helemaal super jaIdd goedkope kinderspullies en nog superleuk ook
![]()
![]()
[..]
Ah![]()
Nou, een verlaat welkom dan van mij!
![]()
Kloptquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohh das helemaal super jaIdd goedkope kinderspullies en nog superleuk ook
![]()
![]()
[..]
Dus geen goed maak seks?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Doodmoe en slaande ruzie door het bouwen van een kast en dan lekker slapen
Niet als ik een kast heb gebouwd denk ikquote:
quote:
Ahahahaha ja XDquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Klopt
Met de housewarming heb ik er knutseltroep, papier en potloden enzo neergegooid. Het koste geen reet en de kinderen waren lekker rustig
Verrrie naaaiisssquote:
En nu kan ik er zelf mee tekenenquote:
Ja toch? En nog 20 euro korting met de familypas ookquote:Verrrie naaaiisss![]()
![]()
"Hou die plank nou even vast, dan kan ik die schroef erin draaien."quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Doodmoe en slaande ruzie door het bouwen van een kast en dan lekker slapen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:57 schreef Muck het volgende:
[..]
En nu kan ik er zelf mee tekenen
[..]
Ja toch? En nog 20 euro korting met de familypas ook
Tegen die tijd is TJ al schreeuwend weggelopen johquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Hou die plank nou even vast, dan kan ik die schroef erin draaien."
"Maar die plank zit verkeerd om!"
"Echt niet, die plank zit goed!"
"Niet waar, kijk maar waar die schroefgaten zitten!"
"Op de juiste plek!"
"Helemaal niet, pannenkoek!"
"Hier, het staat in de omschrijving nog geschreven hoe het moet!"
"En spreek jij Zweeds?"
"Nee."
"Nou dan!"
ik kleur keurigquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
hehehe
Nou, ook weer leuk toch XD Heb je wel goeie kleurplaaten erbij waar je mooi binnen de lijntjes kan kleuren?
![]()
Zo, das helemaal mooiJa idd, die family-pas is geweldig
Heb je teveel gezopen dat je buikpijn hebt?quote:
Dan is het goedquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:00 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kleur keurig
en ja,want gratis koffie
Dan zou ik nog een nagel lakken als hij slaapt!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Tegen die tijd is TJ al schreeuwend weggelopen joh
Ja, die zijn inderdaad heel fijnquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heb je teveel gezopen dat je buikpijn hebt?Of komt het door iets anders
![]()
[..]
Dan is het goedXD
Hihi ja ook![]()
Ik moet ook echt weer eens naar de ikea. Mn afwasborstels zijn opEn die van de ikea vind ik echt het meest fijn
![]()
Mooi was dat he?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zou ik nog een nagel lakken als hij slaapt!
Ja hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, die zijn inderdaad heel fijn
Ennnn ze zijn nu nog goedkoper
[..]
Mooi was dat he?
Hoiiquote:
Have funquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
even wat bier en fris gaan halen![]()
laters
Goede middag mevrouwtjequote:
Dielaloooquote:
jum jumquote:
Nijnerrquote:
Ja? Kost dat duur?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nou. Dat was een kort dagje. Wat een pestweer zeg. Hoewel het nu op zich even droog is. Nou ja ik was al onderweg naar Centraal dus ik heb meteen die tickets voor STockholm maar even geboekt. Dat is trouwens niet iets wat je elke week moet doenMan man wat een geld
1tje is niet helemaal goedquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:26 schreef RockNijntje het volgende:
Wat ben ik toch een held met quotes in mijn sig zetten
Vervelend is dat toch he, altijd weer een weerwolf wordenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:27 schreef Solique het volgende:
Middag
Ik ga mijn baard eens weghalen ben ik geen weerwolf meer.
Welke dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
1tje is niet helemaal goed
[..]
Vervelend is dat toch he, altijd weer een weerwolf worden
wordt er al ww gespeeld in MEN??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:27 schreef Solique het volgende:
Middag
Jij met een baard?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:27 schreef Solique het volgende:
Middag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |