quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom ook de o.a. voor als ik er een paar zou vergeten
Typerend dus dat jij deze discussie meevoert....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de nieuwe waren er in gezet en waren niet begonnen met de discussie. Even terug lezen meneertje![]()
* Crazy-M geeft friemelaar een stevig kopje espresso
Nog plannen voor het weekend ?
Gewoon aanwezig zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgens mij moet ik ook maar ns naar n meetknuffelen
Koffie?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Typerend dus dat jij deze discussie meevoert....
Hoelang post je hier, al twee weken ofzo
Hoi saraquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:51 schreef sararaats het volgende:
gelukkig ben ik niet meer van de trap geflikkerd
vind t wel n beetje eng, jullie zijn al zo close enzoquote:
Barretjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:54 schreef Barretje80 het volgende:
en... wat is er mis met kliekjes??
* Barretje80 houd niet van veranderingen
maar dat was al duidelijk
Dat zekerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Sorryquote:
lol, valt best mee ben pas 1x op meet geweest.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vind t wel n beetje eng, jullie zijn al zo close enzo
dat effect heb ik blijkbaar op oudere mannenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Barretjeik ga steeds meer van je houden
![]()
![]()
te laat..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker
[..]
Sorry![]()
* Trevland Geeft Barretje een stevige Knuff
ik ook sinterklaas meetquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:55 schreef Solique het volgende:
[..]
lol, valt best mee ben pas 1x op meet geweest.
In de OP staat er nog eentje... als je komt, krijg je van mij een knuffel!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
OA???quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik had er al o.a.(onder andere) er neer gezet in de hoop dat je niet boos zou worden
dat wist ik van jou al sinds dag 1 dat ik hier langs kwamquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:54 schreef Barretje80 het volgende:
en... wat is er mis met kliekjes??
* Barretje80 houd niet van veranderingen
maar dat was al duidelijk
Dat zeker nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
OA???
ben je van de heren liefde??
misschien vind jij wel de persoon voor je sigquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook niet voor een knuffel van een van de dames?
Dat is me de vorige meets ook niet gelukt hoor... al heb ik toen wel meerdere leuke vrouwen mogen knuffelenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
misschien vind jij wel de persoon voor je sig
Gewoon doen, is heel leukquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:01 schreef sararaats het volgende:
ik ben nog nooit op een meet geweest. ik durf gewoon niet
1x aanwezig zijn en je bent verkochtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:01 schreef sararaats het volgende:
Daar hebben er meer last van, tót ze 1 keer geweest zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:01 schreef sararaats het volgende:
* Crazy-M ook nog nooit op meet geweestquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:01 schreef sararaats het volgende:
Kom jij in juni ook weer? Dan hebben we in ieder geval 1 verdachte weerwolf!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar hebben er meer last van, tót ze 1 keer geweest zijn
Nee. Noordwijk is gewoon voor mij moeilijk bereisbaar en ook het programma is niet iets waar ik warm voor loop (sorry). Mocht er keer gewoon een Meet zijn ergens in Utrecht ofzo (of nog dichterbij Eindhoven) wil ik wel eventueel komen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook niet voor een knuffel van een van de dames?
Waarschijnlijk wel, én dan breng ik ms. Friem meequote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kom jij in juni ook weer? Dan hebben we in ieder geval 1 verdachte weerwolf!
Gezelligquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, én dan breng ik ms. Friem mee
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de OP staat er nog eentje... als je komt, krijg je van mij een knuffel!
GFquote:
Onbekende jongenquote:
gefeliciteerd!quote:
waarvoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |