Solie dollie goedemorgenquote:
Fraariequote:
Indeedosquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, dat gezeur (dat ik gisteren zelf onbedoeld weer begon) werd gewoon vervelend. En dat vonden meer mensen, dus de roep om een OP zonder UI's werd steeds sterker en nu proberen we het gewoon zonder. Zo stralen we ook nog meer uit dat de KSC een open SC is waarin iedereen welkom is!
![]()
.
o ja, ik ookquote:
ehm is niet helemaal waar. er waren gister mensen in de op gezet, toen ontstond er een discussie en had iedreen die er was zo iets van: dan geen ui's.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
zie antwoord.
Het vervelendste is nog wel dat degene die een blauwe maandag meelurken de meest uitgesproken menig ventileren
ik vind vrouwen zo oud klinkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker
[..]
Niet alleen meisjesmaar ook vrouwen
nee nee, jij bent al vrouwquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind vrouwen zo oud klinkenwanneer ben je vrouw?
* ldg blijft nog liever n tijdje meisje
En wie was er gisteren dus ingezetquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm is niet helemaal waar. er waren gister mensen in de op gezet, toen ontstond er een discussie en had iedreen die er was zo iets van: dan geen ui's.
dus klopt niet helemaal wat je zegt
En wat maakt het uit of je ui in de OP staat ?
Geen ideequote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind vrouwen zo oud klinkenwanneer ben je vrouw?
* ldg blijft nog liever n tijdje meisje
echt?quote:
Daar noem je ook even een categorie opquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen ideemaar ik knuffel ook nog wel graag met o.a. Marijke, LL en ST en om die nou nog meisjes te noemen
die zijn toch ook heul niet oudquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen ideemaar ik knuffel ook nog wel graag met o.a. Marijke, LL en ST en om die nou nog meisjes te noemen
de nieuwe waren er in gezet en waren niet begonnen met de discussie. Even terug lezen meneertjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:47 schreef friemelaar het volgende:
[..]
En wie was er gisteren dus ingezet![]()
En wie voeren steeds die discussie![]()
Flauwekul , gewoon poot stijf houden en niet zeiken
jahquote:
Daarom ook de o.a. voor als ik er een paar zou vergetenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar noem je ook even een categorie op![]()
Je vergeet wisky alleen nog
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die zijn toch ook heul niet oud
Zonder er al te diep op in te gaan (laten we die discussie nou niet nog eens over gaan doen!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de nieuwe waren er in gezet en waren niet begonnen met de discussie. Even terug lezen meneertje![]()
* Crazy-M geeft friemelaar een stevig kopje espresso
Nog plannen voor het weekend ?
waarom danquote:
saraquote:
Bosquote:
Wat Trev zegt... Marijke, LL en ST knuffelenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
das wel triestquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zonder er al te diep op in te gaan (laten we die discussie nou niet nog eens over gaan doen!) was het juist iemand die amper een week meepost, die zichzelf erin had gezet, samen met 3 anderen
.
Ahoooooyquote:
Heeey Bosquote:
volgens mij moet ik ook maar ns naar n meetquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat Trev zegt... Marijke, LL en ST knuffelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |