GFquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
friemel
[..]
sol
[..]
tfm
[..]
trev
[..]
feli wok
[..]
mini
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Heb jij ermee ingestemd alle UI's uit de OP te halen![]()
waar ging ie over?quote:
Nee die personen geef je een BAN als waarschuwing, daarvoor verneuk je NIET de KSCquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
als er iedereen zomaar UI's erbij zetten kunnen we ze er maar beter uithalen
Maar dat moet ook inderdaad niet kunnen.. Maar een mod kan ze er dan toch gewoon uitjassen een aan de inzetter duidelijk maken dat dat niet de bedoeling is??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
als er iedereen zomaar UI's erbij zetten kunnen we ze er maar beter uithalen
Een is te weinigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:42 schreef wel.o.k het volgende:
kijk haar trots zijnEn terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Open deuren, onweerstaanbaar !
ik kan geen BAN gevenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nee die personen geef je een BAN als waarschuwing, daarvoor verneuk je NIET de KSC
kijk haar trots zijnDat snap ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kijk haar trots zijnwat een mooie ogen heeft zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
kijk haar trots zijnen terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
kijk haar trots zijnEn terecht!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En papa en mama zijn denk ik OOK heel trots
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Dat hoef jij ook niet persoonlijk te doen, daar hebben we blauwe voorquote:
kijk haar trots zijnEn of ze daar trots op moet zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse ouders zeker?![]()
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
kijk haar trots zijnEn terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
kijk haar trots zijnEn wat zijn die diploma's vrolijk tegenwoordigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij zijn die van mij een stuk saaier
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
vroeger zat er altijd zon label bij, om op je badpak ofzo te naaienquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En wat zijn die diploma's vrolijk tegenwoordig![]()
Volgens mij zijn die van mij een stuk saaier
Een rubberen label, zodat de badmeester kon zien dat je bij het diepe bad mocht komenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vroeger zat er altijd zon label bij, om op je badpak ofzo te naaienheel idioot
alsof je daarin zou durven als je niet kan zwemmenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Een rubberen label, zodat de badmeester kon zien dat je bij het diepe bad mocht komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |