Dan zou ik nog een nagel lakken als hij slaapt!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Tegen die tijd is TJ al schreeuwend weggelopen joh
Ja, die zijn inderdaad heel fijnquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heb je teveel gezopen dat je buikpijn hebt?Of komt het door iets anders
![]()
[..]
Dan is het goedXD
Hihi ja ook![]()
Ik moet ook echt weer eens naar de ikea. Mn afwasborstels zijn opEn die van de ikea vind ik echt het meest fijn
![]()
Mooi was dat he?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zou ik nog een nagel lakken als hij slaapt!
Ja hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, die zijn inderdaad heel fijn
Ennnn ze zijn nu nog goedkoper
[..]
Mooi was dat he?
Hoiiquote:
Have funquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
even wat bier en fris gaan halen![]()
laters
Goede middag mevrouwtjequote:
Dielaloooquote:
jum jumquote:
Nijnerrquote:
Ja? Kost dat duur?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nou. Dat was een kort dagje. Wat een pestweer zeg. Hoewel het nu op zich even droog is. Nou ja ik was al onderweg naar Centraal dus ik heb meteen die tickets voor STockholm maar even geboekt. Dat is trouwens niet iets wat je elke week moet doenMan man wat een geld
1tje is niet helemaal goedquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:26 schreef RockNijntje het volgende:
Wat ben ik toch een held met quotes in mijn sig zetten
Vervelend is dat toch he, altijd weer een weerwolf wordenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:27 schreef Solique het volgende:
Middag
Ik ga mijn baard eens weghalen ben ik geen weerwolf meer.
Welke dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
1tje is niet helemaal goed
[..]
Vervelend is dat toch he, altijd weer een weerwolf worden
wordt er al ww gespeeld in MEN??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:27 schreef Solique het volgende:
Middag
Jij met een baard?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:27 schreef Solique het volgende:
Middag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |