ik speelde het vroegah ook wel op de irc.. das nog leuker!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:43 schreef Koen66 het volgende:
Werkt dat een beetje, Weerwolven online
Net zo leuk als IRL ?
Kom maar opquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:52 schreef pgrferrari het volgende:
Hmzz, eigenlijk zou iemand mijn review moet lezen.
Iemand die dat wil doen?
Dat zeker, want hij is echt wel een goede coureur en heeft ook een hoop lefquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor hem, maar ja die jongen heeft altijd zoveel pech
Absoluut! Maar het zit hem nou nooit eens meequote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker, want hij is echt wel een goede coureur en heeft ook een hoop lef
mail? PM?quote:
hangt er vanaf... wil je losse nummers of albums?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:54 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is nou tegenwoordig eigenlijk de beste manier om muziek te downloaden? Ik heb dat niet meer gedaan sinds LimeWire offline is
Je hebt geen humor?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
geen hater.. ik vind het gewoon niet leuk.. maar sowieso.. ik hou niet zo van tekenfilms en ook niet van humor
verzonden.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Absoluut! Maar het zit hem nou nooit eens mee
[..]
mail? PM?
ah, edit
NIks downloaden, gewoon kopenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:54 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is nou tegenwoordig eigenlijk de beste manier om muziek te downloaden? Ik heb dat niet meer gedaan sinds LimeWire offline is
Losse nummersquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:55 schreef Muck het volgende:
[..]
hangt er vanaf... wil je losse nummers of albums?
Snel is idd leuk, als een zet een dag duurt lijkt het me minder spannendquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik speelde het vroegah ook wel op de irc.. das nog leuker!dan gaat het net zo snel als bv IRL .. alhoewel .. sneller omdat niet iedereen door elkaar aan het kakelen is
Ik koop ook eerder dan dat ik downloadquote:
Dan is het goedquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik koop ook eerder dan dat ik download
Dat is behoorlijk omslachtig jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Losse nummersIk heb laatst een keer YouTubedownloader gebruikt, daarna converten met Zamzar en dan de geconverte versie downloaden, maar dat duurt echt heeeel lang
Frostwire dusquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk omslachtig ja
Je kunt frostwire proberen
Of downloaden via torrents en dan gewoon wegpleuren wat je niet meer wilt
Dat weet je bij mij inderdaad nooitquote:
Bis Later Koenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:04 schreef Koen66 het volgende:
Lieve mensen, ik ben ff weg
In dringende gevallen weten mensen me wel te vinden
Latersssss![]()
Doeidoei Koentjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:04 schreef Koen66 het volgende:
Lieve mensen, ik ben ff weg
In dringende gevallen weten mensen me wel te vinden
Latersssss![]()
Ze heeft je helemaal kaalgeplukt?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:07 schreef DaMart het volgende:
En weer terug, maar wel met minder haren dan een uur geleden.
Nee, gekortwiektquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze heeft je helemaal kaalgeplukt?![]()
My godquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog haren op mijn hoofd hoor.
Maar goed, een leuk muziekje kan best.
dankquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland klopt pgr op zijn rug en zegt: grote jonge
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland klopt pgr op zijn rug en zegt: grote jonge