Eensch. Van mij mag ze ook zsm oprotten aub.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:13 schreef ukga het volgende:
Viel me ook op dat Mevrouw van Ekelen () wel iemand anders aansprak op zn / haar gedrag dat ie lam was tijdens stappen, maar over Jennifer der actie op de bar met die travestiet werd niets gezegd
Nee, waarschijnlijk over dat Marcin niet uit z'n schelp 'kruipt'.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:05 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Eensch. Van mij mag ze ook zsm oprotten aub.
Waar gaat de TT eigenlijk over? Die oesters van volgende week misschien?
Ooh ja daar ging het gister ook over..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:17 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk over dat Marcin niet uit z'n schelp 'kruipt'.
Dat zei Yosi over iemand;quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:05 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Eensch. Van mij mag ze ook zsm oprotten aub.
Waar gaat de TT eigenlijk over? Die oesters van volgende week misschien?
Ik zie die Jennifer nog wel blijven zitten. Al is het alleen voor de ergernissen.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:41 schreef RaymanNL het volgende:
Mén, Jennifer mag er echt direct uit. Wat een hypocriet wijf.
Volgens mij niet. Bij RTL gemist wel kleine stukjes van de afleveringen.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:47 schreef Probability het volgende:
Kan ik de eerdere afleveringen van dit seizoen nog ergens terugkijken zonder te betalen?
Ja had me even vergist met meiden in de jungle.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:57 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik wil er graag nog meer over horenVolgens mij vinden jullie jenna en dilara hot omdat ze op tv zijn en vergeleken met die anderen nog wel te doen zijn maar als ze op straat langs je zouden lopen en je kent ze niet zou je denken; oh weer van die ordinaire sloeries.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je moet erop vallenmaar ik snap het gewoon echt niet, dilara ergens nog wel maar jenna is echt gewoon ene vies wijf die praat alsof ze continu onder invloed is
![]()
Ik zal niet liegen, ik val op ordinaire sloeries. Beter dan van die veelste braaf uitziende meiden/ vrouwen.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:36 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Volgens mij vinden jullie jenna en dilara hot omdat ze op tv zijn en vergeleken met die anderen nog wel te doen zijn maar als ze op straat langs je zouden lopen en je kent ze niet zou je denken; oh weer van die ordinaire sloeries.
Of je moet erop vallenmaar ik snap het gewoon echt niet, dilara ergens nog wel maar jenna is echt gewoon ene vies wijf die praat alsof ze continu onder invloed is
Daar vergis je je in. Hockey dames doen de hele kantine Sooooooooooquote:Op zondag 27 maart 2011 21:03 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik zal niet liegen, ik val op ordinaire sloeries. Beter dan van die veelste braaf uitziende meiden/ vrouwen.
Die Dilara vind ik anders best lelijk. Jenna heeft nog iets schattigs.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:36 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Volgens mij vinden jullie jenna en dilara hot omdat ze op tv zijn en vergeleken met die anderen nog wel te doen zijn maar als ze op straat langs je zouden lopen en je kent ze niet zou je denken; oh weer van die ordinaire sloeries.
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar vergis je je in. Hockey dames doen de hele kantine Soooooooooo
en assquote:Op zondag 27 maart 2011 23:59 schreef THEFXR het volgende:
lindsey is echt fout,maar wel een voorgevel
Dilaraquote:Op zondag 27 maart 2011 19:36 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Don of Ad?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:25 schreef THEFXR het volgende:
die Jennifer doet mij aan don & ad denken
Ja, maar we zijn hier in Nederland dus dan is het logisch dat ze 1 bar bedoeld lijkt me.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:12 schreef ukga het volgende:
Op zich hebben ze geen ongelijk.
Water kookt bij 30 graden, 150 en 160
Het ligt er maar net aan welkde luchtdruk er heerst. Mevrouw van ekele had der huiswerk dus zelf wel eens mogen doen. Of zeg er bij: bij en luchtdruk van 1 bar
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:49 schreef Fascination het volgende:
Ik wist uit m'n hoofd ook niet dat water bij 100 graden kookt, hoor.
Leuk, maar het lijkt me sterk dat ze met deze redenatie op die getallen kwamen.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:12 schreef ukga het volgende:
Het ligt er maar net aan welkde luchtdruk er heerst. Mevrouw van ekele had der huiswerk dus zelf wel eens mogen doen. Of zeg er bij: bij en luchtdruk van 1 bar
Ja schandelijk, he. Poe poe, nou nou.quote:
Ja in mijn opinie wel. Misschien dat ik binnenkort maar eens de vraag stel aan 20 kinderen tussen de 6 en de 11.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja schandelijk, he. Poe poe, nou nou.
Ach, ik heb het niet direct nodig voor mijn dagelijks leven. Veel schandelijker vind ik het dat ruim de meerderheid van de bevolking de Nederlandse taal niet goed beheerst.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja in mijn opinie wel. Misschien dat ik binnenkort maar eens de vraag stel aan 20 kinderen tussen de 6 en de 11.
Oké, dan.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:49 schreef k_man het volgende:
Het is beide nogal suf.
Laten we het er maar op houden dat het dapper is dat je het eerlijk toegeeft.
Het ging om culinaire kennis, over het algemeen kook ik niet onder hoge/lage drukquote:Op maandag 28 maart 2011 22:12 schreef ukga het volgende:
iemand die (dave) een courgette voor een komkommer aanziet, zal deze redenatie niet hebben nee :pquote:Op maandag 28 maart 2011 23:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Leuk, maar het lijkt me sterk dat ze met deze redenatie op die getallen kwamen.
eigenlijk beetje saai, maar vandaag met de drugshonden wordt wel lachen denk ik!quote:
Er staan vandaag wel meer dingen niet op RTL gemist.quote:
In het dagelijkse leven kom je het ook niet snel tegen, maar naar mijn mening valt het wel een beetje onder algemene kennis.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach, ik heb het niet direct nodig voor mijn dagelijks leven. Veel schandelijker vind ik het dat ruim de meerderheid van de bevolking de Nederlandse taal niet goed beheerst.
Ik ben benieuwd wie dat is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:13 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
eigenlijk beetje saai, maar vandaag met de drugshonden wordt wel lachen denk ik!
wie zou er op het matje moeten komen bij mevrouw "Van Ekkalah" zoals Lindesy dat altijd uitspreekt)
Ja daar dacht ik ook aan. Maar omdat ie er al uit is..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:12 schreef ukga het volgende:
Die drugs zal nog wel van Marcin zijn. Die heeft lopen kruimelen. Zal wel weer met een sisser aflopen.
Ik gok dat die drugshond pas vrijdag in de uitzending komt
Ik denk het niet, aangezien de brief nog voorgelezen moet worden en Marcin al weg is. Zal wel marihuana zijn van Gary/Jenna, aangezien die er continu stoned uitzienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:12 schreef ukga het volgende:
Die drugs zal nog wel van Marcin zijn. Die heeft lopen kruimelen. Zal wel weer met een sisser aflopen.
Ik gok dat die drugshond pas vrijdag in de uitzending komt
Hij is er eindelijkquote:
Ben nu aan het kijken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:42 schreef Pencile het volgende:
[..]
Hij is er eindelijkmeh heb er eigenlijk geen tijd voor, maar ik zal er tijd voor moeten maken, misschien vanavond maar even voor de nieuwe uitzending.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:12 schreef Marie30 het volgende:
De RTL bedienden zijn al net zo snugger als de dames. Een bonusfilmpje heet:
"Daar wordt je toch een beetje geil van?"
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:09 schreef tralalala het volgende:
Dat lachje van Linsey elke keer.![]()
Ja toch?
Ja ze moet iedere keer lachen om die ''gozars''!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:09 schreef tralalala het volgende:
Dat lachje van Linsey elke keer.![]()
Ja toch?
Kutkop.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:15 schreef ukga het volgende:
Elke keer als Jennifer met der bek in beeld komt, denk ik steeds; Huh wie is deze jongen? onee het is Jennifer maar
Nee?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:21 schreef zoem het volgende:
Valt het jullie ook op dat Jenna zo traag praat
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:18 schreef ukga het volgende:
Aan het begin van de serie tijdens de intro hadden ze allemaal een strafblad wegens vechtpartijen enzo.
Na deze wanvertoning vraag ik me af hoe je met zulke skills uberhaupt iemand schade kan aanbengen
quote:
Beng maar hier.quote:
Was t maar in r gezicht.quote:
tot vrijdagquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:31 schreef Fiorellino het volgende:
Hoe lang blijven ze dat gedoe met die honden uitstellen? Jezus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ze nemen een hele werkdag op en zenden dat uit in 30 minuten? Saaie boel daar danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:16 schreef rickyszz het volgende:
Hmm lees nu ook dat s'weekends gewoon thuis zitten
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Iemand die weet wat voor afkomst Dominique heeft? Heet 'Kudret' met zijn achternaam, niet echt oud Hollandsch...en Jenna? Zij heet 'Didd'..dat is helemaal geen Nederlandse naam..
Just curious:)
Nou, het lijkt me dat "Didd" staat voor Dame in de dop en niet haar achternaam is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:39 schreef ZuidGrens het volgende:
Of zeg ik nu iets doms en is dat haar naam niet?:P Dat hoorde ik vandaag iig
O haha, zou idd kunnenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me dat "Didd" staat voor Dame in de dop en niet haar achternaam is.
ja, ik geloof dat ie turks is, zoiets las ik op ze hyves. #stalker.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Iemand die weet wat voor afkomst Dominique heeft? Heet 'Kudret' met zijn achternaam, niet echt oud Hollandsch...en Jenna? Zij heet 'Didd'..dat is helemaal geen Nederlandse naam..
Just curious:)
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:34 schreef Chai het volgende:
wat lul je nou, Jennifer zit links van MeronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:25 schreef ukga het volgende:
[..]
wat lul je nou, Jennifer zit links van Meron
Hij heeft wel een goede kop.quote:
Marcinquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:50 schreef fespo het volgende:
ja, maar wel beetje sjonnie/kamper/pater look.
marcin
[ afbeelding ]
Die bruinheid.quote:
Wit is ze echt lekkerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die bruinheid.Jammer ze is zo mooiiii
Ik vind haar gedrag haar erg onaantrekkelijk maken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die bruinheid.Jammer ze is zo mooiiii
Er zijn meerdere Oosterhouts he.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:05 schreef luckass het volgende:
[..]
Die chimi woont bij mij in het dorp man. Ken haar alleen niet.
Iddquote:
Weet ik, maar haar accentje verraadt hetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er zijn meerdere Oosterhouts he.
[..]
Idd
Welke bedoel je?quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:51 schreef luckass het volgende:
[..]
Weet ik, maar haar accentje verraadt het
Verdomme dat is de verkeerde.quote:
Jawel want ik woon vlakbij de anderequote:
Ja, staat op haar hyves.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:24 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Is dit haar wel? Ze ziet er hier wel echt goed uit,ook niet zo breed.
Hopelijk straks, maar het zal me niks verbazen als ze niks vinden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:14 schreef zoem het volgende:
Pff, hoe lang gaan ze nog de drugshondenpreview uitmelken
Ik verwacht niet andersquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:28 schreef moneyfornothing het volgende:
Ah nu gaan ze er vast een cliffhanger van maken.
En ja hoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:28 schreef moneyfornothing het volgende:
En jahoor, morgen gaat het weer verderquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:28 schreef moneyfornothing het volgende:
Hij is het alvast niet - anders zouden ze hem niet hebben laten zien en was hij ook niet door de drugsdinges heengekomen.quote:
Tenzij die persoon het wél meehad, maar nog niet gebruiktquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef moneyfornothing het volgende:
Nou de telefoon is blijkbaar van dezelfde, dus iedereen die nu clean bevonden is had die regel niet overtreden.
Het kwam door de manier waarop mevrouw van Ekelen het zei over alsof er al eerder een telefoon was gevonden, maar dat is dus niet het geval?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef moneyfornothing het volgende:
Nou de telefoon is blijkbaar van dezelfde, dus iedereen die nu clean bevonden is had die regel niet overtreden.
Ze kunnen ook nog door het huis heen gaan met die hond en daar drugs vinden met 'zijn geur' erop toch? Dacht dat dit vooral was voor de hond zodat 'ie de geur van het zweet oppikte.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij is het alvast niet - anders zouden ze hem niet hebben laten zien en was hij ook niet door de drugsdinges heengekomen.
Jawel, maar ze zei net dat er één persoon was die drugs gebruikt heeft en in bezit had, en daarnaast ook een mobiel in bezit had en die onrechtmatig gebruikt had ofzo. Ze brengt het alleen tegelijk aan het licht, die mobiel had ze met haar laatste inspectie van het huis gevonden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:33 schreef livalo het volgende:
[..]
Het kwam door de manier waarop mevrouw van Ekelen het zei over alsof er al eerder een telefoon was gevonden, maar dat is dus niet het geval?
Ah oké, dan heb ik het verkeerd begrepen, thanks!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jawel, maar ze zei net dat er één persoon was die drugs gebruikt heeft en in bezit had, en daarnaast ook een mobiel in bezit had en die onrechtmatig gebruikt had ofzo. Ze brengt het alleen tegelijk aan het licht, die mobiel had ze met haar laatste inspectie van het huis gevonden.
En volgens mij kon de hond dus aan het zweet ruiken of iemand recent drugs had gebruikt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:36 schreef livalo het volgende:
[..]
Ah oké, dan heb ik het verkeerd begrepen, thanks!
Meron is veel te leuk, die mag echt niet uit het huis gezet worden. 'Mama beer' past ook precies bij d'r als bijnaam. Jennifer daar heb ik toch al een hekel aan, die zou ik totaal niet missen. Ben erg benieuwd, zit morgen toch maar weer achter de TV.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En volgens mij kon de hond dus aan het zweet ruiken of iemand recent drugs had gebruikt.
Zoals Ekelen het net bracht heeft eentje dus alles gedaan, en volgens mij waren alleen Meron en Jennifer nog over voor de inspectie.
Het zal Jennifer wel zijn, ik hoop het in ieder geval wel.
Ik denk sowieso niet dat het Jennifer is, veels te voor de hand liggend.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:58 schreef Injetta het volgende:
Het is nu wel heel erg gemonteerd op Jennifer. Iedereen beschuldigd haar ook. Het zou dus ook nog wel Gary of die andere jongen kunnen zijn (niet Dominique).
Dan wordt er vast weer gezegd dat ze het allemaal zo goed gedaan hebben dat er niemand weg hoeft, net als toen dat eerste meisje er zelf uit was gegaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:13 schreef Morrigan het volgende:
Gaan er deze week er dan twee uit? Er is ook nog de opdracht.
Komt ze slim op jou over dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:13 schreef k_man het volgende:
Jennifer had toch juist gemeld dat er drugs gebruikt werd? Jezelf verlinken is niet zo heel slim...
Jennifer heeft gebruikt. In het begin van de aflevering van vandaag krijgt Gary ruzie met haar en zegt hij iets van "ga niet met mij beginnen, snuiver".quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:37 schreef ukga het volgende:
GODVERDOMMMME wie is de JUNKIE??????
ik geef Jennifer ook wel een kans. maar ze ontkent wel erg hard dat ze drugs gebruikt
gek, bij jou is iedereen dus een type wat drugs gebruikt, wat een onzin!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:50 schreef fespo het volgende:
ik vind het toch wel een hele lastige;
wie ik totaal niet schuldig zie:
Yosie, Linsey, Dominique
mogelijk schuldig:
Dave is gecontroleerd, vond ik wel een beetje verdacht overkomen. wel een type dat drugs gebruikt. drugsman vond hem niet verdacht. geen type om noodzakelijk een telefoon te hebben.
Gary is gecontroleerd, vertrouw ik niet helemaal. wel een type dat drugs gebruikt. voiceover zegt dat hij goed door de test is gekomen.
Jenna is gecontroleerd, zei dat ze 3 maanden voor het laatst had gebruikt. niet schuldig over. wel een type dat drugs gebruikt.
grote kans schuldig
Dilera is gecontroleerd, maar er werd niks gezegd. was niet duidelijk of ze schuldig over kwam. (zag haar gezicht niet) wel een type dat drugs gebruikt.
Jennifer lieten ze zenuwachtig overkomen. zou zichzelf verlinken, niet echt slim.
Meron
liet ze schuldig overkomen maar kan dat echt niet geloven dat zei het is.
verder is iedereen bijna wel een aanwinst voor het programma. (behalve Jenna en Jennifer)
ik denk dat het Dilera is
In de coffeeshop van z'n moeder? Mooi voorbeeld ben je dan voor je kind.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:25 schreef Pwn_zoon het volgende:
volgens de profielen van de kandidaten:
Gary:
De 20-jarige Gary uit Noord Holland werkt in de coffeeshop van zijn moeder
Wat is er mis met ondernemer zijn?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
In de coffeeshop van z'n moeder? Mooi voorbeeld ben je dan voor je kind.
Niks. Maar als je weet dat je kind al redelijk wat problemen heeft met drugsgebruik en criminaliteit, laat je hem toch niet in een coffeeshop werken?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:35 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Wat is er mis met ondernemer zijn?
Mee eens. Volgens mij heeft ze het niet over drugs gehad.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:31 schreef moneyfornothing het volgende:
Had Jennifer letterlijk gezegd dat er iemand drugs gebruikte bij dat gesprek? Ik dacht dat ze alleen zat te klagen dat er zo geroddeld werd over haar en ze buiten de groep viel. Als die roddels over haar eventuele drugsgebruik gingen dan heeft ze het onbedoeld zelf gestart door er de aandacht op te richten terwijl ze zielig wilde doen.
Alleen omdat het niet vermeld is, betekent het niet dat ze het ook niet hebben gedaan of nog steeds doen. Die Jennifer is ook zo sneaky om te doen alsof ze braaf is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:25 schreef Pwn_zoon het volgende:
volgens de profielen van de kandidaten:
Meron:
Ze gebruikt veel drugs en mishandeling en inbraak zijn de oorzaak van een behoorlijk strafblad.
Jenna:
Ze doet alles wat God verboden heeft qua drank en drugs.
Gary:
De 20-jarige Gary uit Noord Holland werkt in de coffeeshop van zijn moeder
Bij alle andere huidige kandidaten staat niks over drugs (incl. Jennifer). De bovenstaanden zouden dus de grootste 'kanshebbers' zijn?
Al leek Jennifer toch wel de meest nerveuze tijdens die brief voorlezen...
Idd, er klopt niks aan dat wijfquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:48 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Alleen omdat het niet vermeld is, betekent het niet dat ze het ook niet hebben gedaan of nog steeds doen. Die Jennifer is ook zo sneaky om te doen alsof ze braaf is.
Niet in beeld, maar volgens mij heeft de voice-over een keer gezegd dat zij het had aangekaart bij de leiding.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:05 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Mee eens. Volgens mij heeft ze het niet over drugs gehad.
Oh, dat zou kunnen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Niet in beeld, maar volgens mij heeft de voice-over een keer gezegd dat zij het had aangekaart bij de leiding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk ik dan.![]()
Ja, maar ze klaagde juist dat zij valselijk beschuldigd werd van drugsgebruik.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Niet in beeld, maar volgens mij heeft de voice-over een keer gezegd dat zij het had aangekaart bij de leiding.
dat klopt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:09 schreef moneyfornothing het volgende:
Gary heet Curiel van zijn achternaam? Dat was in ieder geval de aanhef van die mail.
Klopt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:09 schreef moneyfornothing het volgende:
Gary heet Curiel van zijn achternaam? Dat was in ieder geval de aanhef van die mail.
Had er verder niet op gezocht, maar klinkt wel grappig qua uitspraak in combinatie met zijn voornaam.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:13 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Klopt.
http://nl-nl.facebook.com/people/Gary-Curiel/100000210868750
Inderdaad, stom wicht. Wel grappig dat ze een paar afleveringen terug nog schijnheilig zat te klagen over al die roddels en valse beschuldigingen, boohooo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:15 schreef Blind_Guardian het volgende:
Die arrogante houding, zelfs bij vertek, van die zeug... Wat ben ik blij dat die opgehoepeld is. Jammer alleen dat er morgen weer iemand uit zou moeten. Zou er dan misschien een andere week niemand uitmoeten zodat ze de laatste week toch 3 man overhouden?
Oh, toch niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:20 schreef k_man het volgende:
Net slim genoeg om niet over drugs te beginnen als ze zelf degene is die gebruikt.
Dat was gisteren al bekend.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:29 schreef moneyfornothing het volgende:
Houden ze het nou niet eens spannend wie de gasten gaan zijn.
Joh...quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:34 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik vind dat zonnebankbruin eigenlijk zo lelijk
Deze week wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:13 schreef tralalala het volgende:
Is Linsey eigenlijk vrijgesteld van eliminatie?
Bij sommige deelnemers heb ik dat vermoeden inderdaadquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:18 schreef Chai het volgende:
D'r wordt niemand geëlimineerd tenzij ze morgen iets met gehandicapten gaan doen (of hun ouders zijn van die downies).
scherpquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:18 schreef Chai het volgende:
D'r wordt niemand geëlimineerd tenzij ze morgen iets met gehandicapten gaan doen (of hun ouders zijn van die downies).
Ja, zo cute.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:12 schreef Saturos het volgende:
Ik vind Jenna echt zo ongelooflijk cute![]()
Hopen dat die er nog niet uit hoeft...
Hij bedoelt cute in de zin van: wat is het toch een geil slettebakje.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, zo cute."wat een kankahrspowrt, echt een kankahrwspel. Ga liever lui op m'n kont zittáh." Vertraging x 2.
Niet eens in een sexuele zin, puur hoe simpel ze is. Zo'n aso-meisje wiens grootste zorg haar nagels zijn, op de een of andere manier heb ik dat liever dan zo'n quasi-intelligente feminist of zo :p.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij bedoelt cute in de zin van: wat is het toch een geil slettebakje.
En: http://www.dlra.hyves.nl/quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:13 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Klopt.
http://nl-nl.facebook.com/people/Gary-Curiel/100000210868750
Inderdaad zegquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel een beetje product placement van NTI.
Vriendlief had volgens mij sowieso die telefoon meegesmokkeld.quote:Op vrijdag 1 april 2011 07:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Inderdaad zegGroot NTI logo in beeld, Dilara die nog eens uitlegde wat de voordelen waren..viel niet op
Vraag me echt af of Jennifer beseft hoeveel mensen hebben kunnen zien wat voor enorme slacker zonder zelfreflectie (Oh, ik ben zo enorm gegroeid) ze is. Volgens mij had vriendlief trouwens die dope binnen gesmokkeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |