dat klopt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:09 schreef moneyfornothing het volgende:
Gary heet Curiel van zijn achternaam? Dat was in ieder geval de aanhef van die mail.
Klopt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:09 schreef moneyfornothing het volgende:
Gary heet Curiel van zijn achternaam? Dat was in ieder geval de aanhef van die mail.
Had er verder niet op gezocht, maar klinkt wel grappig qua uitspraak in combinatie met zijn voornaam.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:13 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Klopt.
http://nl-nl.facebook.com/people/Gary-Curiel/100000210868750
Inderdaad, stom wicht. Wel grappig dat ze een paar afleveringen terug nog schijnheilig zat te klagen over al die roddels en valse beschuldigingen, boohooo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:15 schreef Blind_Guardian het volgende:
Die arrogante houding, zelfs bij vertek, van die zeug... Wat ben ik blij dat die opgehoepeld is. Jammer alleen dat er morgen weer iemand uit zou moeten. Zou er dan misschien een andere week niemand uitmoeten zodat ze de laatste week toch 3 man overhouden?
Oh, toch niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:20 schreef k_man het volgende:
Net slim genoeg om niet over drugs te beginnen als ze zelf degene is die gebruikt.
Dat was gisteren al bekend.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:29 schreef moneyfornothing het volgende:
Houden ze het nou niet eens spannend wie de gasten gaan zijn.
Joh...quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:34 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik vind dat zonnebankbruin eigenlijk zo lelijk
Deze week wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:13 schreef tralalala het volgende:
Is Linsey eigenlijk vrijgesteld van eliminatie?
Bij sommige deelnemers heb ik dat vermoeden inderdaadquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:18 schreef Chai het volgende:
D'r wordt niemand geëlimineerd tenzij ze morgen iets met gehandicapten gaan doen (of hun ouders zijn van die downies).
scherpquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:18 schreef Chai het volgende:
D'r wordt niemand geëlimineerd tenzij ze morgen iets met gehandicapten gaan doen (of hun ouders zijn van die downies).
Ja, zo cute.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:12 schreef Saturos het volgende:
Ik vind Jenna echt zo ongelooflijk cute![]()
Hopen dat die er nog niet uit hoeft...
Hij bedoelt cute in de zin van: wat is het toch een geil slettebakje.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, zo cute."wat een kankahrspowrt, echt een kankahrwspel. Ga liever lui op m'n kont zittáh." Vertraging x 2.
Niet eens in een sexuele zin, puur hoe simpel ze is. Zo'n aso-meisje wiens grootste zorg haar nagels zijn, op de een of andere manier heb ik dat liever dan zo'n quasi-intelligente feminist of zo :p.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij bedoelt cute in de zin van: wat is het toch een geil slettebakje.
En: http://www.dlra.hyves.nl/quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:13 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Klopt.
http://nl-nl.facebook.com/people/Gary-Curiel/100000210868750
Inderdaad zegquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel een beetje product placement van NTI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |