gek, bij jou is iedereen dus een type wat drugs gebruikt, wat een onzin!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:50 schreef fespo het volgende:
ik vind het toch wel een hele lastige;
wie ik totaal niet schuldig zie:
Yosie, Linsey, Dominique
mogelijk schuldig:
Dave is gecontroleerd, vond ik wel een beetje verdacht overkomen. wel een type dat drugs gebruikt. drugsman vond hem niet verdacht. geen type om noodzakelijk een telefoon te hebben.
Gary is gecontroleerd, vertrouw ik niet helemaal. wel een type dat drugs gebruikt. voiceover zegt dat hij goed door de test is gekomen.
Jenna is gecontroleerd, zei dat ze 3 maanden voor het laatst had gebruikt. niet schuldig over. wel een type dat drugs gebruikt.
grote kans schuldig
Dilera is gecontroleerd, maar er werd niks gezegd. was niet duidelijk of ze schuldig over kwam. (zag haar gezicht niet) wel een type dat drugs gebruikt.
Jennifer lieten ze zenuwachtig overkomen. zou zichzelf verlinken, niet echt slim.
Meron
liet ze schuldig overkomen maar kan dat echt niet geloven dat zei het is.
verder is iedereen bijna wel een aanwinst voor het programma. (behalve Jenna en Jennifer)
ik denk dat het Dilera is
In de coffeeshop van z'n moeder? Mooi voorbeeld ben je dan voor je kind.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:25 schreef Pwn_zoon het volgende:
volgens de profielen van de kandidaten:
Gary:
De 20-jarige Gary uit Noord Holland werkt in de coffeeshop van zijn moeder
Wat is er mis met ondernemer zijn?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
In de coffeeshop van z'n moeder? Mooi voorbeeld ben je dan voor je kind.
Niks. Maar als je weet dat je kind al redelijk wat problemen heeft met drugsgebruik en criminaliteit, laat je hem toch niet in een coffeeshop werken?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:35 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Wat is er mis met ondernemer zijn?
Mee eens. Volgens mij heeft ze het niet over drugs gehad.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:31 schreef moneyfornothing het volgende:
Had Jennifer letterlijk gezegd dat er iemand drugs gebruikte bij dat gesprek? Ik dacht dat ze alleen zat te klagen dat er zo geroddeld werd over haar en ze buiten de groep viel. Als die roddels over haar eventuele drugsgebruik gingen dan heeft ze het onbedoeld zelf gestart door er de aandacht op te richten terwijl ze zielig wilde doen.
Alleen omdat het niet vermeld is, betekent het niet dat ze het ook niet hebben gedaan of nog steeds doen. Die Jennifer is ook zo sneaky om te doen alsof ze braaf is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:25 schreef Pwn_zoon het volgende:
volgens de profielen van de kandidaten:
Meron:
Ze gebruikt veel drugs en mishandeling en inbraak zijn de oorzaak van een behoorlijk strafblad.
Jenna:
Ze doet alles wat God verboden heeft qua drank en drugs.
Gary:
De 20-jarige Gary uit Noord Holland werkt in de coffeeshop van zijn moeder
Bij alle andere huidige kandidaten staat niks over drugs (incl. Jennifer). De bovenstaanden zouden dus de grootste 'kanshebbers' zijn?
Al leek Jennifer toch wel de meest nerveuze tijdens die brief voorlezen...
Idd, er klopt niks aan dat wijfquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:48 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Alleen omdat het niet vermeld is, betekent het niet dat ze het ook niet hebben gedaan of nog steeds doen. Die Jennifer is ook zo sneaky om te doen alsof ze braaf is.
Niet in beeld, maar volgens mij heeft de voice-over een keer gezegd dat zij het had aangekaart bij de leiding.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:05 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Mee eens. Volgens mij heeft ze het niet over drugs gehad.
Oh, dat zou kunnen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Niet in beeld, maar volgens mij heeft de voice-over een keer gezegd dat zij het had aangekaart bij de leiding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk ik dan.![]()
Ja, maar ze klaagde juist dat zij valselijk beschuldigd werd van drugsgebruik.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Niet in beeld, maar volgens mij heeft de voice-over een keer gezegd dat zij het had aangekaart bij de leiding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |