Oh, toch niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:20 schreef k_man het volgende:
Net slim genoeg om niet over drugs te beginnen als ze zelf degene is die gebruikt.
Dat was gisteren al bekend.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:29 schreef moneyfornothing het volgende:
Houden ze het nou niet eens spannend wie de gasten gaan zijn.
Joh...quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:34 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik vind dat zonnebankbruin eigenlijk zo lelijk
Deze week wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:13 schreef tralalala het volgende:
Is Linsey eigenlijk vrijgesteld van eliminatie?
Bij sommige deelnemers heb ik dat vermoeden inderdaadquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:18 schreef Chai het volgende:
D'r wordt niemand geëlimineerd tenzij ze morgen iets met gehandicapten gaan doen (of hun ouders zijn van die downies).
scherpquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:18 schreef Chai het volgende:
D'r wordt niemand geëlimineerd tenzij ze morgen iets met gehandicapten gaan doen (of hun ouders zijn van die downies).
Ja, zo cute.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:12 schreef Saturos het volgende:
Ik vind Jenna echt zo ongelooflijk cute![]()
Hopen dat die er nog niet uit hoeft...
Hij bedoelt cute in de zin van: wat is het toch een geil slettebakje.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, zo cute."wat een kankahrspowrt, echt een kankahrwspel. Ga liever lui op m'n kont zittáh." Vertraging x 2.
Niet eens in een sexuele zin, puur hoe simpel ze is. Zo'n aso-meisje wiens grootste zorg haar nagels zijn, op de een of andere manier heb ik dat liever dan zo'n quasi-intelligente feminist of zo :p.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij bedoelt cute in de zin van: wat is het toch een geil slettebakje.
En: http://www.dlra.hyves.nl/quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:13 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Klopt.
http://nl-nl.facebook.com/people/Gary-Curiel/100000210868750
Inderdaad zegquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel een beetje product placement van NTI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |