tot vrijdagquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:31 schreef Fiorellino het volgende:
Hoe lang blijven ze dat gedoe met die honden uitstellen? Jezus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ze nemen een hele werkdag op en zenden dat uit in 30 minuten? Saaie boel daar danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:16 schreef rickyszz het volgende:
Hmm lees nu ook dat s'weekends gewoon thuis zitten
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Iemand die weet wat voor afkomst Dominique heeft? Heet 'Kudret' met zijn achternaam, niet echt oud Hollandsch...en Jenna? Zij heet 'Didd'..dat is helemaal geen Nederlandse naam..
Just curious:)
Nou, het lijkt me dat "Didd" staat voor Dame in de dop en niet haar achternaam is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:39 schreef ZuidGrens het volgende:
Of zeg ik nu iets doms en is dat haar naam niet?:P Dat hoorde ik vandaag iig
O haha, zou idd kunnenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me dat "Didd" staat voor Dame in de dop en niet haar achternaam is.
ja, ik geloof dat ie turks is, zoiets las ik op ze hyves. #stalker.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Iemand die weet wat voor afkomst Dominique heeft? Heet 'Kudret' met zijn achternaam, niet echt oud Hollandsch...en Jenna? Zij heet 'Didd'..dat is helemaal geen Nederlandse naam..
Just curious:)
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:34 schreef Chai het volgende:
wat lul je nou, Jennifer zit links van MeronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:25 schreef ukga het volgende:
[..]
wat lul je nou, Jennifer zit links van Meron
Hij heeft wel een goede kop.quote:
Marcinquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:50 schreef fespo het volgende:
ja, maar wel beetje sjonnie/kamper/pater look.
marcin
[ afbeelding ]
Die bruinheid.quote:
Wit is ze echt lekkerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die bruinheid.Jammer ze is zo mooiiii
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |