En jahoor, morgen gaat het weer verderquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:28 schreef moneyfornothing het volgende:
Ah nu gaan ze er vast een cliffhanger van maken.
Hij is het alvast niet - anders zouden ze hem niet hebben laten zien en was hij ook niet door de drugsdinges heengekomen.quote:
Tenzij die persoon het wél meehad, maar nog niet gebruiktquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef moneyfornothing het volgende:
Nou de telefoon is blijkbaar van dezelfde, dus iedereen die nu clean bevonden is had die regel niet overtreden.
Het kwam door de manier waarop mevrouw van Ekelen het zei over alsof er al eerder een telefoon was gevonden, maar dat is dus niet het geval?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef moneyfornothing het volgende:
Nou de telefoon is blijkbaar van dezelfde, dus iedereen die nu clean bevonden is had die regel niet overtreden.
Ze kunnen ook nog door het huis heen gaan met die hond en daar drugs vinden met 'zijn geur' erop toch? Dacht dat dit vooral was voor de hond zodat 'ie de geur van het zweet oppikte.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij is het alvast niet - anders zouden ze hem niet hebben laten zien en was hij ook niet door de drugsdinges heengekomen.
Jawel, maar ze zei net dat er één persoon was die drugs gebruikt heeft en in bezit had, en daarnaast ook een mobiel in bezit had en die onrechtmatig gebruikt had ofzo. Ze brengt het alleen tegelijk aan het licht, die mobiel had ze met haar laatste inspectie van het huis gevonden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:33 schreef livalo het volgende:
[..]
Het kwam door de manier waarop mevrouw van Ekelen het zei over alsof er al eerder een telefoon was gevonden, maar dat is dus niet het geval?
Ah oké, dan heb ik het verkeerd begrepen, thanks!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jawel, maar ze zei net dat er één persoon was die drugs gebruikt heeft en in bezit had, en daarnaast ook een mobiel in bezit had en die onrechtmatig gebruikt had ofzo. Ze brengt het alleen tegelijk aan het licht, die mobiel had ze met haar laatste inspectie van het huis gevonden.
En volgens mij kon de hond dus aan het zweet ruiken of iemand recent drugs had gebruikt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:36 schreef livalo het volgende:
[..]
Ah oké, dan heb ik het verkeerd begrepen, thanks!
Meron is veel te leuk, die mag echt niet uit het huis gezet worden. 'Mama beer' past ook precies bij d'r als bijnaam. Jennifer daar heb ik toch al een hekel aan, die zou ik totaal niet missen. Ben erg benieuwd, zit morgen toch maar weer achter de TV.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En volgens mij kon de hond dus aan het zweet ruiken of iemand recent drugs had gebruikt.
Zoals Ekelen het net bracht heeft eentje dus alles gedaan, en volgens mij waren alleen Meron en Jennifer nog over voor de inspectie.
Het zal Jennifer wel zijn, ik hoop het in ieder geval wel.
Ik denk sowieso niet dat het Jennifer is, veels te voor de hand liggend.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:58 schreef Injetta het volgende:
Het is nu wel heel erg gemonteerd op Jennifer. Iedereen beschuldigd haar ook. Het zou dus ook nog wel Gary of die andere jongen kunnen zijn (niet Dominique).
Dan wordt er vast weer gezegd dat ze het allemaal zo goed gedaan hebben dat er niemand weg hoeft, net als toen dat eerste meisje er zelf uit was gegaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:13 schreef Morrigan het volgende:
Gaan er deze week er dan twee uit? Er is ook nog de opdracht.
Komt ze slim op jou over dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:13 schreef k_man het volgende:
Jennifer had toch juist gemeld dat er drugs gebruikt werd? Jezelf verlinken is niet zo heel slim...
Jennifer heeft gebruikt. In het begin van de aflevering van vandaag krijgt Gary ruzie met haar en zegt hij iets van "ga niet met mij beginnen, snuiver".quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:37 schreef ukga het volgende:
GODVERDOMMMME wie is de JUNKIE??????
ik geef Jennifer ook wel een kans. maar ze ontkent wel erg hard dat ze drugs gebruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |