Sowieso dat egocentrische.. Blehquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:31 schreef mootie het volgende:
Jammer, dat jong deed het verder prima toch?
Die Jennifer had echt weggemoeten, braaf doen als er iemand kijkt, en verder gewoon op de oude voet doorgaan.
Jennifer is gewoon pure evil.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:31 schreef mootie het volgende:
Jammer, dat jong deed het verder prima toch?
Die Jennifer had echt weggemoeten, braaf doen als er iemand kijkt, en verder gewoon op de oude voet doorgaan.
Haar hyves profiel heb ik zo gevonden. Zoek je wel goed?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:35 schreef BigBif het volgende:
Niemand die de achternaam van Dilara heeft ofzo? Zou wel wat meer van der willen weten / zien![]()
Iemand die meer weet als Dilara, 20, Schiedam, Zuid-Holland ??
Ik weet nu ook wat ik zo viezig aan haar vind. Ze heeft een hele grote of dikke tong oid. Het is net of die lap niet in haar mond past, komt altijd tevoorschijn als ze praat. Zo ranzig.quote:
Blijkbaar .. kun je linkje pm'en?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:42 schreef zoem het volgende:
[..]
Haar hyves profiel heb ik zo gevonden. Zoek je wel goed?
Ik wil er graag nog meer over horenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:07 schreef Sofia90 het volgende:
Ik hoef niet zoveel over jenna's natte poes te horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey hallo wat een enorm kuttopic.
Ik heb Meron op Hyves.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:42 schreef zoem het volgende:
[..]
Haar hyves profiel heb ik zo gevonden. Zoek je wel goed?
ja wat dacht je van die pukkels en koortslip en afwezigheid van make-up?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet nu ook wat ik zo viezig aan haar vind. Ze heeft een hele grote of dikke tong oid. Het is net of die lap niet in haar mond past, komt altijd tevoorschijn als ze praat. Zo ranzig.
Niks mis met chicks die geen make-up dragen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:49 schreef ukga het volgende:
[..]
ja wat dacht je van die pukkels en koortslip en afwezigheid van make-up?
Niet bij alle, maar bij sommige is het echt noodzaakquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niks mis met chicks die geen make-up dragen.
Whehehequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:43 schreef Lindgren. het volgende:
hihiihhiihhihii Meron is een handgranaat.
[ afbeelding ]
Gothic zijn en op een VMBO-school zitten. Er is ook nog eens in mijn haar gespuugd en een stuk haar in de fik gegaan omdat zo'n wijf er met een aansteker bij zat (met opzet natuurlijk). Nou ja, wat niet eigenlijk? Achteraf zijn het wel mooie anekdotes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |