Nee joh, EMIDJ is echt stukken leuker dan DIDD. De ene hilarische oneliner na de andere wordt uitgesproken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gekeken, Dames in de dop is veel vermakelijker.
Wat had je gedaan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:59 schreef Grunge. het volgende:
Vermakelijk altijd, dit.
Meron(?) hoort hier eigenlijk niet thuis wat mij betreft. Volgens mij heeft zij ook een heel andere opvoeding gehad. Ik hoop dat Jenna of Josie(?) gaat winnen (omdat die het meest positief kunnen veranderen, bij Meron hoeft er niet zoveel te gebeuren). Beide ontzettend lieve meisjes. Met Jenna krijg ik echt medelijden als ze dingen zegt als "Ik heb me eens door twee mannen laten nemen en dat deed pijn". Je zou bijna denken dat ze onder invloed op de wereld is gekomen (moeder aan de drugs of zo, zo'n type leek die me ook wel), ze praat zo langzaam. Toch is ze niet zo dom als ze doet vermoeden. Daarbij vind ik haar ook het enige meisje met echte potentie om een mooi meisje te kunnen zijn, met haar hoge jukbeenderen. En Josie spreekt voor zich natuurlijk, die doet hartstikke goed haar best en daar zit ook een goed hart in. Dilara lijkt me een heel naar meisje, zo één die je op de middelbare school in je gezicht zou spugen of zo (ja, ik heb dat meegemaakt). Evenals Linsey. Ik vind ze echt een beetje eng. Van Dilara heb ik ook het idee dat ze alleen maar in het programma zit voor de aandacht, omdat ze het stoer vind. Niet dat ze wil veranderen. Linsey wil dat misschien toch wel een beetje, ze kwam immers naar de 'coach innerlijk'.
Met de jongens komt het wel goed, denk ik. Die ene ex van Linsey komt wijs op me over, die wil wel echt veranderen. Alleen die jongen met dat stripfigurenhoofd is enorm ignorant en ik denk dat dat er moeilijk uit zal gaan. Ik weet z'n naam niet meer, maar jullie weten vast wie ik bedoel.
Precies wat Dilara ook doet dus.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:31 schreef ukga het volgende:
Volgens mij realiseert linsey zich dat ze met haar gedrag niet ver gaat komen in de show, dus doet ze maar alsof ze echt aan haar zelf wil gaan werken, als redding zodat ze er niet uit gezet wordt
Davequote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:59 schreef Grunge. het volgende:
Vermakelijk altijd, dit.
. Ik weet z'n naam niet meer, maar jullie weten vast wie ik bedoel.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
DaveEn damn, wat heeft die een zwaar accent
quote:Ik kan wel tegen mu verlies, maah ben wel een winnaah
Het is wel zoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:59 schreef ukga het volgende:
Ik vond het wel baas dat Dominique zei;
Je bent pas echt een heer als je kunt weglopen
(bij dat stukje waar iedereen zo stoer deed over hun vechtpartijen)
Ja klopt. het was ook tergend hoe iedereen stoer dacht te zijn met hun rambo verhalenquote:
Ik heb wel het idee ook dat Dominique net als Meron volwassener is dan de rest. Z'n welbespraaktheid viel me vanaf het begin al op.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:59 schreef ukga het volgende:
Hoe ze ook voor die kroeg stonden te ijsberen, te stoer om naar binnen te gaanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:28 schreef ukga het volgende:
[..]
Ja klopt. het was ook tergend hoe iedereen stoer dacht te zijn met hun rambo verhalen
Stuk voor stuk zijn ze Remy Bonjasky in hun belevingswereld
jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:11 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Hoe ze ook voor die kroeg stonden te ijsberen, te stoer om naar binnen te gaan![]()
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee ook dat Dominique net als Meron volwassener is dan de rest. Z'n welbespraaktheid viel me vanaf het begin al op.
Haha, de helft was bluf, dat weet ik zeker. Die Marcin ziet er uit als een of andere heroïnejunkie, die heeft geen spieren en die slaat ff twee grote kerels in elkaar?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:59 schreef ukga het volgende:
(bij dat stukje waar iedereen zo stoer deed over hun vechtpartijen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |