Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Ow, en omdat die PM-box lekker leeg is svp graag de PM's om te reserveren naar KG-Werk
ja, of je doet een enorme multiquote vlak voordat het topic dicht gaatquote:
toch gelezenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, of je doet een enorme multiquote vlak voordat het topic dicht gaat
We gaan morgen kijken en vanmiddag naar de bank om naar onze financiele mogelijkehden te informerenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Is het nog gelukt met de bouwgrond?
Ik ben iets vergeten
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, of je doet een enorme multiquote vlak voordatals het topic dicht gaat
Ik ben voor Sander gelijk naar een groot bed gegaan... ik vind 70x150 zonde van het geld eigenlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:10 schreef suikertaartje het volgende:
Ah, ik denk dat ik binnenkort naar 70x150 ga voor hem![]()
Bij ons kan de zijkant er ook niet af
Wat doet een pad dan, kruipen?quote:
Wattan?quote:
heb je in ieder geval niet die lapoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, of je doet een enorme multiquote vlak voordat het topic dicht gaat
wat moet ik aanpassen danquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Pas die OP en Wiki nou eens aan
Werkwerkwerk
ehm degene die nu woorden verzintquote:
mogguhquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:15 schreef PriemGirl het volgende:
Meurning
He! UI's zijn toegevoegd in de op
wiki is al gedaan die hoef je nou alleen maar in de OP te zettenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:14 schreef crv het volgende:
[..]
wat moet ik aanpassen dan![]()
waarom denk je dat ik een hekel aan de lapo heb
Priemieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:15 schreef PriemGirl het volgende:
Meurning
Ook al weer 2 hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar mini-duck is toch nog piepjong?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
OKquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wiki is al gedaan die hoef je nou alleen maar in de OP te zetten
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:14 schreef DaMart het volgende:
Paracetamol en thee
Hopelijk verdwijnt daar
Mijn hoofdpijn mee!
Goedemorgen lieve Mquote:
Goedemorgen mevrouw de baasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:15 schreef PriemGirl het volgende:
Meurning
O, er posten 2 dagen wat mensen mee... en hij was al vol... maar ik zeg maar niks, want dan krijgen we dat gezeur weerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:15 schreef PriemGirl het volgende:
Meurning
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ook al weer 2 hoorhaha leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, er posten 2 dagen wat mensen mee... en hij was al vol... maar ik zeg maar niks, want dan krijgen we dat gezeur weer.
sorry, ik heb er niet om gevraagdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, er posten 2 dagen wat mensen mee... en hij was al vol... maar ik zeg maar niks, want dan krijgen we dat gezeur weer.
Relaxquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:14 schreef DaMart het volgende:
Paracetamol en thee
Hopelijk verdwijnt daar
Mijn hoofdpijn mee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel goed, vermoeiende dag voor de boeg, en ik ben nou al moe.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen lieve M![]()
Hoe is het?
[..]
Goedemorgen mevrouw de baas![]()
Lekker geslapen?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Dokter wok!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat te doen met buikpijn?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Err.. Whut? Ikke niet snap.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
crvquote:
Gekkiequote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Priemieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
O jah, ik sta er ook tussen![]()
SexyMarijkequote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen lieve M![]()
Hoe is het?
[..]
Goedemorgen mevrouw de baas![]()
Lekker geslapen?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoop onzin staat er tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
even de OP lezen daar staat de link inquote:
Klopt, maar vroeger moest je nog lang meeposten om erin te komen... tegenwoordig sta je er na 2 dagen al in dusquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
RelaxJe ziet die op alleen als je het topic opent
En jij had er geen moeite mee op je foon toch? Dus klaar!
Opgelost
oei, die wang ga ik niet meer wassenquote:
quote:
Tofquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:13 schreef crv het volgende:
We gaan morgen kijken en vanmiddag naar de bank om naar onze financiele mogelijkehden te informeren
Iets voor morgenquote:Wat ben je vergeten ?
Ik ben dan weer zo'n muts dat ik dat meteen zo enorm groot vindquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben voor Sander gelijk naar een groot bed gegaan... ik vind 70x150 zonde van het geld eigenlijk
Ga ik met Koen ook doen en dan wel met zo'n beschermplankje/rekje
Meneer taart is morgen de hele dag weg, grote kans dat ik Thijs dan met etenstijd nog heb..mag hij mee pannenkoeken eten?quote:
Kusje op je hoofdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:14 schreef DaMart het volgende:
Paracetamol en thee
Hopelijk verdwijnt daar
Mijn hoofdpijn mee!
Vraaaaariquote:
Dat doen ze allebei johquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:16 schreef MaleDuck het volgende:
Ook al weer 2 hoorJemigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuke foto
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
hoe jong zijn ze dan beide ?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Tof
[..]
Iets voor morgen
[..]
Ik ben dan weer zo'n muts dat ik dat meteen zo enorm groot vind
[..]
Meneer taart is morgen de hele dag weg, grote kans dat ik Thijs dan met etenstijd nog heb..mag hij mee pannenkoeken eten?
[..]
Kusje op je hoofd![]()
Je kunt nog wel rijmen in elk geval
[..]
Vraaaaari
[..]
Dat doen ze allebei joh
[..]
Jemig![]()
Leuke foto
ik onthoud nog wel eens ietsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:20 schreef suikertaartje het volgende:
Hee, seks staat in de hoofdpijntips
Nou enquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, maar vroeger moest je nog lang meeposten om erin te komen... tegenwoordig sta je er na 2 dagen al in dus![]()
.
En o ja, ik ging niks zeggen erover.
Misschien moet ik een toevoeging maken aan mijn sig dan: "Reageer nu, want ik heb hoofdpijn!"quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:20 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
* pgrferrari ook hoofdpijn heeftquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, maar waarom staat deze onbekende:quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou en![]()
Laat je autistische regeltjes-naleef-passie los
Bevrijd jezelf
![]()
Kom je dan ietsjes eerder?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Tof
[..]
Iets voor morgen
[..]
[..]
Meneer taart is morgen de hele dag weg, grote kans dat ik Thijs dan met etenstijd nog heb..mag hij mee pannenkoeken eten?
[..]
Kusje op je hoofd![]()
Je kunt nog wel rijmen in elk geval
[..]
Vraaaaari
[..]
Dat doen ze allebei joh
[..]
Jemig![]()
Leuke foto
Ahhh zoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, maar vroeger moest je nog lang meeposten om erin te komen... tegenwoordig sta je er na 2 dagen al in dus![]()
.
sowieso is het grootquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:19 schreef suikertaartje het volgende:
Endorfins make you happyquote:
je ging er niets over zeggenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar waarom staat deze onbekende: [ afbeelding ]
er wel in, en Priemgirl dan niet?.
babybel is voor mij een bekendequote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat kanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je dan ietsjes eerder?En natuurlijk is dat goed
Ik heb de papieren bordjes toch al opgesnorkeld
Niet echt, eentje heb ik hier zelfs nog nooit gezienquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahhh zoIk dacht dat het al lange posters waren die waren toegevoegd
Wou er trouwens niks aparts mee zeggen ofzo
Maar de sexy boobies van NBT trokken weer eens mijn aandacht
Het was een grapje meneer met een kapot humorknopje!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
voor mij ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
babybel is voor mij een bekende
Geen idee dat de OP weer was aangepast
idd NBT post hier toch zelden en van wie is die 2de avaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Haaaiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:23 schreef PriemGirl het volgende:
Suikerrrrrrrrrtje ! En LL![]()
@Eend: Koetchiekoetchie *rammelderammel*
Gezelligquote:
babybelquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd NBT post hier toch zelden en van wie is die 2de ava
GMTAquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik zou zeggen, ruil NBT om voor Priem, NBT komt hier echt zelden....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet echt, eentje heb ik hier zelfs nog nooit gezien.
Maar ik heb hoofdpijn en ben daardoor een beetje in een zeurbui... gaat wel weer over.
wie is datquote:
Als Thijs uit bed komt dan komen we, goed?quote:
Ben ik ook mee eens... iedereen weet van zich zelf toch dat hij hier vaker post dan 'eens'quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:25 schreef Crazy-M het volgende:
Gewoon simpel: UI's uit de OP
schiet toch niet op bij veel wisselende SC
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
geen idee, ook geen idee wat het daar doetquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat een drukte om niets
![]()
Zen yin yang
WhahahaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
komt er nou niemand muffins eten?![]()
Is prima meisjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als Thijs uit bed komt dan komen we, goed?
(en als hij niet gaat slapen dan ergens rond 15:30/ 16:00? Of liever vanaf 16:00?)
Ik dus ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben ik ook mee eens... iedereen weet van zich zelf toch dat hij hier vaker post dan 'eens'
Ik wil welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahahaa![]()
komt er nou niemand muffins eten?
Mordor...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil welMaar moet werken
He, is IJmuiden dichtbij Hoorn?
![]()
one does not simply walk intoquote:
een kleine 50/55 minuten ongeveerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil welMaar moet werken
He, is IJmuiden dichtbij Hoorn?
![]()
Nee, ik heb nu al een regel toegevoegd met alleen PG erin... ook opgelost dus!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik zou zeggen, ruil NBT om voor Priem, NBT komt hier echt zelden....Opgelost en dan kun je nu weer vrolijk worden
![]()
Ik niet snap nietquote:
Oh, mmhhhh... nou ja, daar gaan we zondag heen dus ik dacht als dat nou op de route ligtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een kleine 50/55 minuten ongeveerhoezo?
Zo lang nog?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een kleine 50/55 minuten ongeveerhoezo?
Joah!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Lieve Mart, je bent geweldigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik heb nu al een regel toegevoegd met alleen PG erin... ook opgelost dus!
huh wat?quote:
Ik vind IJmuiden engquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik niet snap niet
[..]
Oh, mmhhhh... nou ja, daar gaan we zondag heen dus ik dacht als dat nou op de route ligt
Maar dat wordt dan een ander keertjeZullen we anders de 16e samen bakken?
Lekkerquote:
Is goedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik niet snap niet
[..]
Oh, mmhhhh... nou ja, daar gaan we zondag heen dus ik dacht als dat nou op de route ligt
Maar dat wordt dan een ander keertjeZullen we anders de 16e samen bakken?
nee joh half uurtje maxquote:
Is het ookquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Leuke schaamreactie op het moment dat ze door heeft dat er gefilmd wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geen gordel omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:
waarom ze heeft der airbags al uitquote:
En Joysa?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook. Vanaf Zandvoort zou anders even lang zijn naar Hoorn als vanaf Ijmuiden, terwijl Ijmuiden toch wat dichterbij ligt, volgens mijquote:
Neuuuu omg.. Haal mij er echt maar weer uit ofzo. Mij boeit het geen reet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
belachelijk dat ze haar gordel niet vast heeft zittenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Leuke schaamreactie op het moment dat ze door heeft dat er gefilmd wordt
ja dat dus...quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:31 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga wel met je mee![]()
Hoef je niet meer bang te zijn
klopt helemaalquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook. Vanaf Zandvoort zou anders even lang zijn naar Hoorn als vanaf Ijmuiden, terwijl Ijmuiden toch wat dichterbij ligt, volgens mij.
Hier!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
He waar is de zon nou
[..]
Trevknuffelbeer
Hey LLquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
He waar is de zon nou
[..]
Trevknuffelbeer
Priemiiiiiee!!!!quote:
Lijkt me fijnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hier!
Samen muffins eten in de zon?
Hey PGquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:37 schreef PriemGirl het volgende:
Trev !
Meer koffie; want ik word maar niet wakker vandaag
Klein... Maar fijnquote:
Kom zometeen maar halen, die koffiequote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:37 schreef PriemGirl het volgende:
Trev !
Meer koffie; want ik word maar niet wakker vandaag
Ja vind het stom dat ik zo lang nog moet wachtenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog even en je kan gewoon in de auto stappen
Hey Barquote:
trevquote:
Doe mij maar een schnitzelquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:40 schreef wel.o.k het volgende:heb ik voor niks brood meegenomen
lunch vergadering![]()
gemeen is dat he?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ja vind het stom dat ik zo lang nog moet wachten
hahaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:41 schreef suikertaartje het volgende:
Ojee..Thijs maakte mijn mooie bloemetjeskoffiekopje stuk en toen moest hij heeeeel hard huilen..
Snikte hij: Nou is mama's mooie kopje stuk! Moet 'ie even naar de garage...
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:41 schreef suikertaartje het volgende:
Ojee..Thijs maakte mijn mooie bloemetjeskoffiekopje stuk en toen moest hij heeeeel hard huilen..
Miniiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
aahh, schuldgevoelquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:41 schreef suikertaartje het volgende:
ja, de speelgoedauto's gaan daar namelijk ook in als die stuk zijn, en dan zijn ze vaak de volgende dag weer heelquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Miniiiiiiiiiiiiiiiiiii[ afbeelding ]
ja maar ik vertik het om 33 euro meer te betalen...quote:
waarom zou je niet welkom zijnquote:
ja, ik ook toenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar ik vertik het om 33 euro meer te betalen...
ligt eraan of je ook als een giertank ruiktquote:
Pieniemieniequote:
ik kom hier bijna nooit meerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
waarom zou je niet welkom zijn
Hoe gaat het?
solquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:44 schreef Solique het volgende:
Zo, meeting afgelopen.
Even wat werk verzetten.
Straks weer nieuwe meeting.naar alle binnenkomers
giertjequote:
pienquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:41 schreef suikertaartje het volgende:
met secondelijm is veel te makenquote:
daar ben ik niet naar vernoemdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ligt eraan of je ook als een giertank ruikt
toen ik zei dat dat niet kon, zei hij dat we dan even naar de winkel moesten om een nieuwe als cadeautje voor mij te kopenquote:
ok dan is het goedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar ben ik niet naar vernoemd
maar naar de vogel
leuke leeftijdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
toen ik zei dat dat niet kon, zei hij dat we dan even naar de winkel moesten om een nieuwe als cadeautje voor mij te kopen
Maar niets tegen jou zeggen, natuurlijk dan, want dan is het geen verrassing meerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
toen ik zei dat dat niet kon, zei hij dat we dan even naar de winkel moesten om een nieuwe als cadeautje voor mij te kopen
ja nou en?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kom hier bijna nooit meer
maar hier gaat het goed en daar?
schattigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik doe niet aan periodesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nou en?iedereen heeft wel eens even zo'n periode of niet
het is niet zo dat je gelijk verbannen bent hoor
Ja hier gaat alles prima ....
whehee okee nou ja ik was fok gewoon effe beu voor een poosjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nou en?iedereen heeft wel eens even zo'n periode of niet
het is niet zo dat je gelijk verbannen bent hoor
Ja hier gaat alles prima ....
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben toen gewoon blijven wachtenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kom niet uit singlesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehee okee nou ja ik was fok gewoon effe beu voor een poosje
veel nieuwe gezichten hier vanuit singles zo te zien
gezellig
Tja, een lijst van 130 personen terugbrengen naar 15 is ook lastigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:49 schreef Barreltje het volgende:
Zo.. lijstje met personen die ik op de vrijgezellen wil hebben ook weer gemaakt..
toch nog best lastig
ik zie de uitnodiging wel verschijnenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:49 schreef Barreltje het volgende:
Zo.. lijstje met personen die ik op de vrijgezellen wil hebben ook weer gemaakt..
toch nog best lastig
Ben je ons nu aan het indelenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:49 schreef Barreltje het volgende:
toch nog best lastig
ik zeg toch ook niet iedereen maar wel een paarquote:
Ik neem toch aan dat die mensen wel vrij gellig zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:49 schreef Barreltje het volgende:
toch nog best lastig
Werksequote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:50 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl moet ook weer aan de bak *werken gaat*
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zeg toch ook niet iedereen maar wel een paar
maar goed maakt toch niet uit vind ik
kan gebeuren toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehee okee nou ja ik was fok gewoon effe beu voor een poosje
veel nieuwe gezichten hier vanuit singles zo te zien
gezellig
tegenwoordig gaat dat niet meer zo he?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben toen gewoon blijven wachten
gaf de papieren af en zei:ik kom mijn rijbewijs halen en heb hem gelijk nodig.
reactie: maar dat kan een paar dagen duren...
ik:O?, ze worden toch hier gemaakt? ik wacht wel even hoor![]()
en een uurtje later ston ik buiten met roze papiertje
gellig ???quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat die mensen wel vrij gellig zijn
ach so okeequote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mij moet je niet altijd serieus nemen, heb soms melige momenten
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tegenwoordig gaat dat niet meer zo he?![]()
zucht jij ook weer hierquote:
Knap als je dan nog boos kan blijvenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:51 schreef Pien85 het volgende:
Ik was bij een klant van de week. Mevrouw past elke woensdag op een deel van de kleinkinderen, en vorige week woensdag was ze heel boos geweest omdat ze met zn allen iets stuk hadden gemaakt. Toen moesten de kleinkinderen van de kinderen van die mevrouw maar allemaal een mooie tekening met sorry maken voor oma... heel groot vel papier met tekeningen en tekstjes had ze liggen. En onderaan in een hoekje had een van de kleinkinderen geschreven: "ik ben nog steeds boos oma"
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:51 schreef Pien85 het volgende:
Ik was bij een klant van de week. Mevrouw past elke woensdag op een deel van de kleinkinderen, en vorige week woensdag was ze heel boos geweest omdat ze met zn allen iets stuk hadden gemaakt. Toen moesten de kleinkinderen van de kinderen van die mevrouw maar allemaal een mooie tekening met sorry maken voor oma... heel groot vel papier met tekeningen en tekstjes had ze liggen. En onderaan in een hoekje had een van de kleinkinderen geschreven: "ik ben nog steeds boos oma"
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zie de uitnodiging wel verschijnen
jullie vieren mijn vrijgezellen feestje maar zonder mij .. 18 juniquote:
quote:
ach jaaaa zo af en toe moet kunnen hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kan gebeuren toch?
gezellig dat je weer even komt buurten
[..]
vies jongquote:
whahaha dat maak jij er van hoor...quote:
je krijgt ook geen papiertje meer, maar een stukje plasticquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
Tussen de bananen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whahaha dat maak jij er van hoor...
bovendien mag jij niet klagen want je ligt nog steeds op de markt hoor
Kon ze ook nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Knap als je dan nog boos kan blijven
precies en die worden op een centraal punt gemaakt ...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je krijgt ook geen papiertje meer, maar een stukje plastic![]()
tussen de notenquote:
wok... dat is een hintquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bovendien mag jij niet klagen want je ligt nog steeds op/in de markt hoor
je begrijpt me wel
maar tegenwoordig pasjes he sinds 5 jaarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat valt wel mee want ruim 5 jaar geleden stond ik ook zo weer buiten met het votje
Ja, ik ook... haalde net mn rijbewijs voordat die plastic dingen kwamenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat valt wel mee want ruim 5 jaar geleden stond ik ook zo weer buiten met het votje
idemquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ik ook... haalde net mn rijbewijs voordat die plastic dingen kwamen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bovendien mag jij niet klagen want je ligt nog steeds op/in de markt hoor
je begrijpt me wel
ik kom net pas mijn bed uitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet eigenlijk eens gaan aankleden en wat doen
Hee, ik ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet eigenlijk eens gaan aankleden en wat doen
ja ik ook, een week later kwam het pasjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ik ook... haalde net mn rijbewijs voordat die plastic dingen kwamen
die van mij nog redelijk netjesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:56 schreef Solique het volgende:
[..]
idem
al donderd het votje wel bijna van ellende uit elkaar
Ohquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet over een uurtje Koen weer ophalen
quote:
Kijk... alle ladies zijn hier bedfokkersquote:
ik moet deze zomer een stukje plastic gaan halen..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die van mij nog redelijk netjes
zit standaard in portomonee
Ik ben er al vanaf 07:30 uit hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Kijk... alle ladies zijn hier bedfokkers
ik ga alquote:
Hallo kijkbuiskindjequote:
van mij nog 5 jaarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik moet deze zomer een stukje plastic gaan halen..
daar gaat weer een stuk history
blijven zo lang mogelijk in bed liggen pff ....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
ow... verkeerde conclusie dusquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben er al vanaf 07:30 uit hoor
lekker is dat hequote:
kan ze makkelijk zeggenquote:
quote:
Tis vrijdag, dan ben ik vrijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Zekerquote:
tsja, ooit werd zoonlief pas rond 10:30 wakker door de weeks als ik vrij was, maar dat is al lang voorbijquote:
* Barreltje is geen ladyquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
moggequote:
Goedemorgen limburgse lieverdquote:
Ik ben iig aangekleed, zo nog even mijn haar doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik hoef pas om half 4 mijn neefje te halen
Is jouw vrijgezellenfeestje echt op 18 juni?quote:
7:15 op zondag morgen hoor ik een stem die zachtjes vraagt: ben je al wakker paquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
tsja, ooit werd zoonlief pas rond 10:30 wakker door de weeks als ik vrij was, maar dat is al lang voorbij
Ja, want ze trouwt op 22 juni.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is jouw vrijgezellenfeestje echt op 18 juni?
nope..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is jouw vrijgezellenfeestje echt op 18 juni?
Mogge crvquote:
Goedemorgen brabandertjeeequote:
Als de organisatoren het maar weten hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nope..
ik heb natuuurlijk geen idee wanneer
maar het weekend van 18 juni heb ik een volleybal toernooi..
das toch geen reden??quote:
ohja, die waar je geen blauw oog moet krijgen of iets moet brekenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nope..
ik heb natuuurlijk geen idee wanneer
maar het weekend van 18 juni heb ik een volleybal toernooi..
Hoezo, de kleine niet thuisgeslapen, of heeft hij ook uitgeslapen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar ik mocht dus wel uitslapen vandaag
Dan doet de naam van de dag voor jou echt eer aanquote:
ik was er al weer op teruggekomen hoor... dus voor mij ben jij ook wel een ladyquote:
ik zou op de reservebank gaan zittenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ohja, die waar je geen blauw oog moet krijgen of iets moet breken
idd.. heb net een mailtje de deur uit gedaan wanneer ik wel en niet kan.. moeten ze verder maar uitzoeken wanneer het gebeurdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als de organisatoren het maar weten he>.
goeiemorgenquote:
hey Pandaquote:
Jullie kunnen ook met elkaar naar St Maarten toe gaanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
idd.. heb net een mailtje de deur uit gedaan wanneer ik wel en niet kan.. moeten ze verder maar uitzoeken wanneer het gebeurd
moet ook ng vriendinnetje uit St Maarten komen.. dus ben benieuwd wat ze ervan gaan maken
normaal ga ik er om 06:15 uit, nu dus om 07:30quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:05 schreef MaleDuck het volgende:
Hoezo, de kleine niet thuisgeslapen, of heeft hij ook uitgeslapen?
een blauw oog kan weggeschminkt worden.. en eeen gebroken iets wordt ook wel verholpen ( alleen jammer dat je dan geen alcohol magquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ohja, die waar je geen blauw oog moet krijgen of iets moet breken
kwart over 6?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
normaal ga ik er om 06:15 uit, nu dus om 07:30
TheeNThee!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:06 schreef Panda72 het volgende:
Paniek om ontploffende thee Van onze Haagse redactie
VOORBURG - Medewerkers van een TNT-afhaalagentschap in Voorburg schrokken zich een hoedje toen een pakketje ineens luid begon te sissen en vervolgens ontplofte.
Foto: Frank van der Vleuten Het doosje lag al bijna een week te wachten in het TNT-afhaalagentschap in de Sigarenwinkel Van Gurp op het Koningin Julianaplein tot het zou worden opgehaald. Ineens hoorden we terwijl we voor in de winkel waren een hard gesis van achter komen. En vervolgens een flinke knal, vertelt winkeleigenaresse Annemiek Hiemstra. Ze vervolgt: Toen we gingen kijken in de opslag lag alles onder een stinkende brij.
De winkeleigenaresse twijfelde geen moment en belde meteen naar het hoofdkantoor van TNT, waarna de hulpdiensten werden ingeschakeld. In een mum van tijd wemelde het hier van de brandweer en politie."
Het mysterieuze goedje bleek Brazilaanse thee te zijn die waarschijnlijk te lang heeft gelegen "Achteraf gezien bleek het dus enorm mee te vallen en moeten we er wel om lachen, zegt Hiemstra.
De politie liet gisteren weten geen verder onderzoek te doen naar het pakketje. De geadresseerde is inmiddels gewaarschuwd dat hij het theegeschenk niet meer hoeft te komen ophalen.
haha wel apartquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:06 schreef Panda72 het volgende:
Paniek om ontploffende thee Van onze Haagse redactie
VOORBURG - Medewerkers van een TNT-afhaalagentschap in Voorburg schrokken zich een hoedje toen een pakketje ineens luid begon te sissen en vervolgens ontplofte.
Foto: Frank van der Vleuten Het doosje lag al bijna een week te wachten in het TNT-afhaalagentschap in de Sigarenwinkel Van Gurp op het Koningin Julianaplein tot het zou worden opgehaald. Ineens hoorden we terwijl we voor in de winkel waren een hard gesis van achter komen. En vervolgens een flinke knal, vertelt winkeleigenaresse Annemiek Hiemstra. Ze vervolgt: Toen we gingen kijken in de opslag lag alles onder een stinkende brij.
De winkeleigenaresse twijfelde geen moment en belde meteen naar het hoofdkantoor van TNT, waarna de hulpdiensten werden ingeschakeld. In een mum van tijd wemelde het hier van de brandweer en politie."
Het mysterieuze goedje bleek Brazilaanse thee te zijn die waarschijnlijk te lang heeft gelegen "Achteraf gezien bleek het dus enorm mee te vallen en moeten we er wel om lachen, zegt Hiemstra.
De politie liet gisteren weten geen verder onderzoek te doen naar het pakketje. De geadresseerde is inmiddels gewaarschuwd dat hij het theegeschenk niet meer hoeft te komen ophalen.
als een blauw oog weggeschminkt kan worden (nee hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:07 schreef Barreltje het volgende:
een blauw oog kan weggeschminkt worden.. en eeen gebroken iets wordt ook wel verholpen ( alleen jammer dat je dan geen alcohol mag)
maak me meeer zorgen over zonne-strepen
als ik de loterij gewonnen heb..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook met elkaar naar St Maarten toe gaan
stage niet leuk??quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:07 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zit bijna te slapen hier achter mijn scherm.![]()
![]()
En ik moet nog een hele dag.
We hebben echt ongeveer dezelfde opstatijden dan... ik op kantoordagen 6 uur, en thuiswerkdagen 7:30... alleen in weekenden vaak wat later... 9 uur of zoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
normaal ga ik er om 06:15 uit, nu dus om 07:30
is zo lelijk he.. een strapless jurk en dan van die mouwtjes op je armenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als een blauw oog weggeschminkt kan worden (nee hoor), dan kunnen zonnestrepen dat ook
nou, ja, ik ben er meestal ook niet echt voor 06:30 uit hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
kwart over 6?jeetje zeg
hier gaat de wekker om half 7 en om 7 uur er uit
je hoeft toch je eigen vrijgezellenfeest niet te betalen?quote:
Ja snap ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, ja, ik ben er meestal ook niet echt voor 06:30 uit hoor![]()
maar ja, ik moet om 08:00 op mijn werk zijn en Thijs dan nog klaarstomen voor opa en oma of gastouder, dus ik moet wel
zo'n gast ouder .. is dat nou duurder dan een kinderopvang??quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, ja, ik ben er meestal ook niet echt voor 06:30 uit hoor![]()
maar ja, ik moet om 08:00 op mijn werk zijn en Thijs dan nog klaarstomen voor opa en oma of gastouder, dus ik moet wel
jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
is zo lelijk he.. een strapless jurk en dan van die mouwtjes op je armen
Het is afhankelijk wat je verdiendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zo'n gast ouder .. is dat nou duurder dan een kinderopvang??
ik hoorde gister de belachelijke bedragen van 2200 eur per maand aan creche!
Daar weet LL veel meer van dan ik johquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
een creche is toch ook afhankelijk wat je verdient ??quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is afhankelijk wat je verdiend![]()
maar een creche is duurder
quote:
Jepquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
een creche is toch ook afhankelijk wat je verdient ??
iig belachelijk.. want alles wat je dus verdient verdwijnt meteen naar de creche!
Voor sommigen is dat meer dan een maandsalaris, wel erg veel lijkt me dan!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jep, maar je bent wel aan het werk en daar gaat het vaak ook om voor moeders... tenminste dat heb ik van horen zeggenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
iig belachelijk.. want alles wat je dus verdient verdwijnt meteen naar de creche!
mweh.. ik vind het opzich geen excuus dat je niet gaat werken "omdat de creche zo duur is "quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is blij dat feMaleDuck niet werkt en gewoon huismoeder is... als ik dat zo lees
dan verdienen ze wel heel veel als je 2200 euro per maand aan de creche moet betalenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik moet er meestal tussen 05:30 en 05:45 uit. Als ik om 07:30 beginquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kwart over 6?jeetje zeg
hier gaat de wekker om half 7 en om 7 uur er uit
jep, ik denk dat dat per vrouw verschilt... mn schoonmoeder is een echte werkvrouw, terwijl mijn moeder en feMaleDuck echte huismoeders zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mweh.. ik vind het opzich geen excuus dat je niet gaat werken "omdat de creche zo duur is "
maar goed, ik vind dat vrouwen sowieso moeten werken en niet thuismoeder moeten zijn![]()
maar DAT is een discussie....
ik vind dat ....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mweh.. ik vind het opzich geen excuus dat je niet gaat werken "omdat de creche zo duur is "
maar goed, ik vind dat vrouwen sowieso moeten werken en niet thuismoeder moeten zijn![]()
Ik werk en ben thuismoeder.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik betaalde voor 3/4 dagen opvang 27 euroquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:14 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, ik werk ook en ik betaal ongeveer 135 euro per maand aan opvangkosten, en daar heb ik dan de kinderopvangtoeslag nog niet afgehaald.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik vind dat ....
laat ik de discussie niet aangaan
* goldfinger1963schoptquote:
Ik kan me voorstellen dat mensen liever gewoon thuisblijven als alles wat ze extra verdienen toch volledig naar de creche gaat. Werken doe je immers toch vooral om geld te verdienen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |