ik ben toen gewoon blijven wachtenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar ik vertik het om 33 euro meer te betalen...
ik kom niet uit singlesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehee okee nou ja ik was fok gewoon effe beu voor een poosje
veel nieuwe gezichten hier vanuit singles zo te zien
gezellig
Tja, een lijst van 130 personen terugbrengen naar 15 is ook lastigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:49 schreef Barreltje het volgende:
Zo.. lijstje met personen die ik op de vrijgezellen wil hebben ook weer gemaakt..
toch nog best lastig
ik zie de uitnodiging wel verschijnenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:49 schreef Barreltje het volgende:
Zo.. lijstje met personen die ik op de vrijgezellen wil hebben ook weer gemaakt..
toch nog best lastig
Ben je ons nu aan het indelenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:49 schreef Barreltje het volgende:
toch nog best lastig
ik zeg toch ook niet iedereen maar wel een paarquote:
Ik neem toch aan dat die mensen wel vrij gellig zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:49 schreef Barreltje het volgende:
toch nog best lastig
Werksequote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:50 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl moet ook weer aan de bak *werken gaat*
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zeg toch ook niet iedereen maar wel een paar
maar goed maakt toch niet uit vind ik
kan gebeuren toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehee okee nou ja ik was fok gewoon effe beu voor een poosje
veel nieuwe gezichten hier vanuit singles zo te zien
gezellig
tegenwoordig gaat dat niet meer zo he?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben toen gewoon blijven wachten
gaf de papieren af en zei:ik kom mijn rijbewijs halen en heb hem gelijk nodig.
reactie: maar dat kan een paar dagen duren...
ik:O?, ze worden toch hier gemaakt? ik wacht wel even hoor![]()
en een uurtje later ston ik buiten met roze papiertje
gellig ???quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat die mensen wel vrij gellig zijn
ach so okeequote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mij moet je niet altijd serieus nemen, heb soms melige momenten
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tegenwoordig gaat dat niet meer zo he?![]()
zucht jij ook weer hierquote:
Knap als je dan nog boos kan blijvenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:51 schreef Pien85 het volgende:
Ik was bij een klant van de week. Mevrouw past elke woensdag op een deel van de kleinkinderen, en vorige week woensdag was ze heel boos geweest omdat ze met zn allen iets stuk hadden gemaakt. Toen moesten de kleinkinderen van de kinderen van die mevrouw maar allemaal een mooie tekening met sorry maken voor oma... heel groot vel papier met tekeningen en tekstjes had ze liggen. En onderaan in een hoekje had een van de kleinkinderen geschreven: "ik ben nog steeds boos oma"
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:51 schreef Pien85 het volgende:
Ik was bij een klant van de week. Mevrouw past elke woensdag op een deel van de kleinkinderen, en vorige week woensdag was ze heel boos geweest omdat ze met zn allen iets stuk hadden gemaakt. Toen moesten de kleinkinderen van de kinderen van die mevrouw maar allemaal een mooie tekening met sorry maken voor oma... heel groot vel papier met tekeningen en tekstjes had ze liggen. En onderaan in een hoekje had een van de kleinkinderen geschreven: "ik ben nog steeds boos oma"
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zie de uitnodiging wel verschijnen
jullie vieren mijn vrijgezellen feestje maar zonder mij .. 18 juniquote:
quote:
ach jaaaa zo af en toe moet kunnen hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kan gebeuren toch?
gezellig dat je weer even komt buurten
[..]
tegenwoordig gaat dat niet meer zo he?![]()
vies jongquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |