Ben ik ook mee eens... iedereen weet van zich zelf toch dat hij hier vaker post dan 'eens'quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:25 schreef Crazy-M het volgende:
Gewoon simpel: UI's uit de OP
schiet toch niet op bij veel wisselende SC
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
geen idee, ook geen idee wat het daar doetquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat een drukte om niets
![]()
Zen yin yang
WhahahaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
komt er nou niemand muffins eten?![]()
Is prima meisjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als Thijs uit bed komt dan komen we, goed?
(en als hij niet gaat slapen dan ergens rond 15:30/ 16:00? Of liever vanaf 16:00?)
Ik dus ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben ik ook mee eens... iedereen weet van zich zelf toch dat hij hier vaker post dan 'eens'
Ik wil welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahahaa![]()
komt er nou niemand muffins eten?
Mordor...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil welMaar moet werken
He, is IJmuiden dichtbij Hoorn?
![]()
one does not simply walk intoquote:
een kleine 50/55 minuten ongeveerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil welMaar moet werken
He, is IJmuiden dichtbij Hoorn?
![]()
Nee, ik heb nu al een regel toegevoegd met alleen PG erin... ook opgelost dus!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik zou zeggen, ruil NBT om voor Priem, NBT komt hier echt zelden....Opgelost en dan kun je nu weer vrolijk worden
![]()
Ik niet snap nietquote:
Oh, mmhhhh... nou ja, daar gaan we zondag heen dus ik dacht als dat nou op de route ligtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een kleine 50/55 minuten ongeveerhoezo?
Zo lang nog?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een kleine 50/55 minuten ongeveerhoezo?
Joah!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Lieve Mart, je bent geweldigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik heb nu al een regel toegevoegd met alleen PG erin... ook opgelost dus!
huh wat?quote:
Ik vind IJmuiden engquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik niet snap niet
[..]
Oh, mmhhhh... nou ja, daar gaan we zondag heen dus ik dacht als dat nou op de route ligt
Maar dat wordt dan een ander keertjeZullen we anders de 16e samen bakken?
Lekkerquote:
Is goedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik niet snap niet
[..]
Oh, mmhhhh... nou ja, daar gaan we zondag heen dus ik dacht als dat nou op de route ligt
Maar dat wordt dan een ander keertjeZullen we anders de 16e samen bakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |