Ja, ik ook... haalde net mn rijbewijs voordat die plastic dingen kwamenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat valt wel mee want ruim 5 jaar geleden stond ik ook zo weer buiten met het votje
idemquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ik ook... haalde net mn rijbewijs voordat die plastic dingen kwamen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whahaha dat maak jij er van hoor...
bovendien mag jij niet klagen want je ligt nog steeds op/in de markt hoor
je begrijpt me wel
ik kom net pas mijn bed uitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet eigenlijk eens gaan aankleden en wat doen
Hee, ik ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet eigenlijk eens gaan aankleden en wat doen
ja ik ook, een week later kwam het pasjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ik ook... haalde net mn rijbewijs voordat die plastic dingen kwamen
die van mij nog redelijk netjesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:56 schreef Solique het volgende:
[..]
idem
al donderd het votje wel bijna van ellende uit elkaar
Ohquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet over een uurtje Koen weer ophalen
quote:
Kijk... alle ladies zijn hier bedfokkersquote:
ik moet deze zomer een stukje plastic gaan halen..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die van mij nog redelijk netjes
zit standaard in portomonee
Ik ben er al vanaf 07:30 uit hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Kijk... alle ladies zijn hier bedfokkers
ik ga alquote:
Hallo kijkbuiskindjequote:
van mij nog 5 jaarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik moet deze zomer een stukje plastic gaan halen..
daar gaat weer een stuk history
blijven zo lang mogelijk in bed liggen pff ....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
ow... verkeerde conclusie dusquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben er al vanaf 07:30 uit hoor
lekker is dat hequote:
kan ze makkelijk zeggenquote:
quote:
Tis vrijdag, dan ben ik vrijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Zekerquote:
tsja, ooit werd zoonlief pas rond 10:30 wakker door de weeks als ik vrij was, maar dat is al lang voorbijquote:
* Barreltje is geen ladyquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
moggequote:
Goedemorgen limburgse lieverdquote:
Ik ben iig aangekleed, zo nog even mijn haar doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik hoef pas om half 4 mijn neefje te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |